asymetryczny cekinowy sweter

Dzisiaj druga część postu...
Przedstawiam Wam mój ukochany ostatnimi czasy asymetryczny oversize. Jest bardzo ciepły i wygodny,do tego w moich ulubionych kolorach :))))
Sweterek jest z tyłu dłuższy i pięknie połyskuje na złoto (niestety nie widać teog na zdjęciu)
 
sweterek -zwykły sklep
jeansy -Gina tricot
botki-szafa
torebka-atmo
kolczyki-glitter
zegarek-all
 





















Dzisiajeszy dzien z kategorii tych gorszych,bo nigdy nie mówię złych. Połknęłam już tonę leków i głowa nadal boli.Jednak Wy kochane jesteście moją motywacją . Postanowiłam ,że blog będzie terapeutyczny i to moja opozycja wobec bólu :)))) Nie wiem czy czytacie i oglądacie moje posty,ale jeżeli jesteście po drugiej stronie i zechcecie zerknąć do mnie to już duże osiągnięcie :)))
 
BUZIOLE



2 komentarze:

  1. Ten sweterek jest MEGA !!!

    Pozdrawiam :)
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest ten sweterek!
    Zapraszam do mnie: https://beautymarisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger