Futrzana kamizelka

Witam,
dzisiaj czuję się znacznie lepiej.Jestem pełna wiary i siły na następne dni. W głowie rodzą mi się pomysły co do stylizacji ,zakupów na jesień oraz tych najważniejszych zakupów książkowych. Obecnie czytam "Mój tydzień z Marilyn" autorstwa Colina Clarka .Oglądałam film i byłam bardzo ciekawa książki ,wkrótce zrobię recenzję wszystkich książek jakie przeczytałam o tej piękności.
dzisiejsza stylizacja troszkę bardziej kobieca,pierwszy post w sukience. Generalnie uwielbaim sukienki,ale ostatnio wyparły je lużne ,ciepłe swetry mój obecny hit :)
sukienka z warkoczami- zwykły sklepik
futrzana kamizelka- moj ostatni zakup na szafie jestem bardzo zadowolona.Mam już kilka futrzaków ,ale szukałam długiego i się doczekałam :)))
torebka -all
bransoletka- prezent o d męża
botki-tani sklep z obuwiem
rajstopy -hm

































1 komentarz:

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger