Guns'n roses i ja

Hej Kochane, 
dzisiaj chciałabym pokazać Wam trzy namiętności w jednym tj: moda, muzyka i książki:) Połączyłam to wszystko w jednym Guns'n roses -nikomu chyba nie trzeba przedstawiać tego zespołu. Jest fenomenalny, ponadczasowy kultowy już. Kocham ten zespół od dziecka, mój tata słuchał ich namiętnie. Wyrosłam na tej muzyce i pomimo tego,że pojawiają się nowe (fajne) zespoły zawsze wracam do tych facetów :) 





 Cieszy mnie fakt,że słynne logo weszło również w świat mody -wiadomo,że idealnie wypisuje się w styl glam rock ,ale można je także przeciągnąć na bardziej kobieca stronę -w tej sukience jestem zakochana od dłuższego czasu ,niestety nigdzie nie mogę jej znaleźć ... Może Wy coś wiecie na ten temat??







 A oto moja stylizacja troszkę w stylu glam rock











:)))))))))
Nawet teraz pisząc do Was słucham ich hitów i czuję taką pozytywną energię ,polecam każdemu :) Pragnę polecić Wam również  sagę zespołu ,przeczytałam ją jednym tchem. Jest pełna cytatów słynnych muzyków,którzy często nie przebierają w słowach. Idealnie oddaje klimat tamtych czasów .Szalone lata 80-te ,kiedy zespól powstaje  (imprezy,narkotyki,kobiety) wszystko to co dzieje się w życiu każdego zespołu rockowego . Dzięki tej książce ,można poczuć się jak uczestnik tamtych koncertów,imprez. Czasami rzeczy skandalicznych ,obrzydliwych i wulgarnych .Książka mną wstrząsnęła ,jest mocna :))) Mimo to polecam każdej fance zespołu :)))



















2 komentarze:

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger