kawiorowe pzanokcie

Witam,
już odzyskałam władzę nad moim okiem :)))) 
Śnieg znowu nas zaskoczył i mnie również nie zapatrzyłam się jeszcze w kozaki na ten sezon :)))
Dzisiaj postanowiłam zmierzyć się z kawiorem na paznokciach....
Jak już wspominałam nie mam zdolności manualnych :) 
Pokusiłam się jednak i spróbowałam udekorować swoje pazurki bulionem 
Efekt ocenicie same,dodam,że zdjęcie robione od razu po nałożeniu koralików :))) 
bałam się,że zaraz wszystko mi się wykruszy.
Jednak muszę przyznać,że koraliczki mocno trzymają się płytki 
Efekt nie jest tak powalając jak na zdjęciach poniżej ,ale będę próbować dalej.
Zakupiłam na all kilka paczuszek bulionu w różnych kolorach więc to nie koniec tej przygody :)

użyłam zwykłego czarnego lakieru i bulion z @

Enjoy!














































































6 komentarzy:

  1. genialne miętowe <3
    kartasiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. miętowe!!!!!!
    wg świetny pomysł..ciekawe jak długo utrzymuja sie?
    Pozdrawiam i obserwuje Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy efekt... ale ja bym bez przerwy myślała o tym, czy mi się te kuleczki nie wykruszyły i ciągle patrzyła sobie na dłonie. Trochę stresujące... ale ciekawe :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe, czy się nie osypuje, ale efekt piękny ;) Dziękuję za odwiedziny i komentarz, pozdrawiam
    http://madamedeluxe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny pomysl :) na pewno sprobuje :):) (chociaz MOJE zdolnosci manualne w kwestii malowania paznokci to tragedia :))

    OdpowiedzUsuń
  6. te paznokcie są bardzo ciekawe. też znalazłam w lato sposób jak tanim kosztem sobie takie sprawić. bardzo ładnie CI wyszło
    niedawno na blogu zamieściłam jak zrobić tym samym sposobem ćwiekowe paznokcie

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger