moja stylizacja

Witam,
dzisiaj przedstawiam Wam moją "stylizację" .Chłody już nadciągnęły i trzeba wskoczyć w ciepłe swetry. Ja jestem jesienną dziewczyną ,uwielbiam tę porę roku. Oczywiście najlepiej jak mamy piękna złotą jesień. Liście w pięknych kolorach,miłe spacery i poszukiwanie kasztanów.Jeżeli plucha za oknem,trzeba otulić się ciepłą dzianinką i zatopić sie w lekturze ulubionej książki :)
Jesień zawsze mnie inspiruje kolorami,tkaninami,luzem w dopieraniu ubrań. Obecne kolekcje bardzo przypadły mi do gustu.W wielu sieciówkach wyszukałam dla siebie kilka ciuszków,ale chyba zaczekam na jakieś wyprzedaże :)))
Mam na sobie asymetryczny sweter z kieszonką marki South
karmelowe spodnie z ćwiekami -prezent od męża
miętowy szaliczek SH
ukochana torba -zara- prezent od babci
zamszowe botki -nie pamiętam skąd je mam
miętowy zegarek -prezent od męża










A Wy lubicie jesień ??
Upolowałyście coś z najnowszych kolekcji,czy też czekacie na wyprzedaże ??
Pozdrawiam

buziaki

2 komentarze:

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger