Pierwszy śnieg

Witam,
Dzisiaj noc duchów... Dla mnie dzień wszystkich świętych jest bardzo ważnym dniem.Odwiedzamy wtedy bliskich,którzy odeszli.... To dzień refleksji ,zadumy.... Kiedy byłam mała zawsze miałam swój mały znicz dla żołnierzy,zawsze zapaliliśmy z rodzicami znicze na grobach ,gdzie nie było lampki...
Podoba mi się amerykańskie Halloween- i chociaż sama nigdy nie biorę udziału w takich przebieranych imprezach.Lubię patrzeć jak inni spędzają tę noc :)))

Wyszukałam w internecie troszkę inspiracji na ten temat :)))

Enjoy!!!












































































































Ponadto,moja stylizacja w dniu pierwszego śniegu :))) Na szczęście ostatniego jak na razie ;)))
























16 komentarzy:

  1. Bardzo fajny płaszczyk :)
    No a fajnie pomyślane z tymi inspiracjami :)

    Pozdrawiam :)
    Marta :)
    http://fashionismypassion-marta.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, zimowy zestaw, u mnie też było śnieżnie, ale już jesień powróciła.
    pozdrawiam i obserwuję (trafiłam tutaj z Modnej Polki) ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie podoba mi się to, że do czarnego płaszczyka dobrałaś tę miętową czapę i szal :) Nie jest nudno, ba, świetnie to wygląda! :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie: KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki piękny miętowy komplecik :)
    uroczy zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  6. super masz butki , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Buciki super :) obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://madamedeluxe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie fajne smakołyki :) śliczny masz komplet szalik i czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny zestaw :) Aż dziwne, że tak wcześnie w tym roku spadł śnieg :)
    Pozdrawiam

    floweryblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wow! Super zestaw. Czapka urocza <3
    OBSERWUJE i liczę na to samo:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Masz fajnego bloga. Obserwuję Cię :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje za komentarz. Obserwuję również:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny zestaw i piękne zdjęcia. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie wyglądasz!
    Pastele zimą - to jest to ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia, bardzo podoba mi się Twój blog, muszę wpadać tu częściej!!! Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia! ładnie Ci w miętowym :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger