skóra ugrzeczniona


Hej,
dziś mam okropny dzień od wczoraj strasznie mnie boli... Najgorsze jest to,że poszło mi na oczy... Póki co jedno lewe wysiadło. Mój towarzysz tak się rozpycha ,że wysadziło mi wczoraj gałkę oczną prawie na wierzch.... dziś jest nie lepiej ,rano nie mogłam otworzyć oka ,słabo widze ,a powieka jest tak spuchnięta,że zasłania mi oko.... Cudownie :)
Generalnie lekarze o tym wspominali,ale...
nie sądziłam,że to tak uciążliwe :)
pomijam juz fakt,że wyglądam jak milion dolarów ,sam sex :))))
 
Mam nadzieje,że u Was lepiej kochane ? :) 



stylizacja zrobiona kilka dni temu

skóra ugrzeczniona ,to mój pomysł na uspokojenie skórzanych rurek ,aby zestaw był bardziej klasyczny....


rurki-all

koszula-new look

zegarek- prezent

gumka- all

botki-prezent

obroża- house






























































17 komentarzy:

  1. Piękny strój, taki elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw :)


    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie zestawienia!!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. swietnie :) klasycznie, grzecznie niby, ale bardzo kobieco :D jestem pod wrazeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja udana! Szykowna i elegancka. Karmel z złotem i biela to idealne połączenie!
    Zapraszam do siebie - na zakupy!
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zegarek masz cudowny :)
    wszystko jak najbardziej mi się podoba :)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. hej, trafiłam tu z forum na ModnejPolce i muszę przyznać, że bardzo mi się podoba Twój blog, z przyjemnością będę tu zaglądać. zachęcam również do odwiedzenia mojej strony, mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu też i dodasz ją do obserwowanych ;) http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/ ;) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie wyglądają takie ugrzecznione skórzane rurki, myślę, że zestaw spokojnie mogłby być świątecznym, zwłaszcza ze względu na kolor spodni.. Poza tym bardzo ładne butki! Trzymam kciuki za Twoje oko, głowa do góry! Pozdrawiam, kA.

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjne spodnie..super kolor..z biała koszula wygladaja cudownie
    Pozdrawiam i zapraszam do wzajemnej obserwacji Ewa

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny outfit, z chęcią przygarnęłabym go w całości:)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  11. spodnie są bardzo fajne i korzystnie się na Tobie prezentują.
    cały look też jest bardzo interesujący. podobno mi się jak ugrzeczniłaś skórę

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś cudowna : ) mmm

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger