stonowane barwy

Witam,
dzisiaj kolejna stylizacja .Piękna ,złota jesień ... Kocham tę porę roku. Jest podobna do mnie radosna i słoneczna ,ale też melancholijna i depresyjna... Urodziłam się we wrześniu dlatego jesień to moja pora roku,ale lubię ją również ze wględów zdrowotnych. Pewnie teraz się zastanawiacie jak to możłiwe ,teraz jest czas karatu i przeziębień ?? Niestety przy mojej chorobie ,upały sa katorgą ... Potęgują one mój ból .Takie ze mnie dziwadełko :)))) A teraz kochane ,zapraszam do obejrzenia kilku fotek ze stylizacją.
Dzisiaj wszystko w stonowanych kolorach,w ktorych dobrze się czuję :)))
 
 
kurtaka -prezent od męża
sweter- prezent
tregginsy -hm
komin- atmo
botki- nie pamiętam
torba- atmo
 zegarek- prezent od męża


























1 komentarz:

  1. Bardzo ładna stylizacja :)
    Najbardziej podoba mi się torebka:)
    dodaję do obserwowanych i zapraszam w moje skromne progi :)
    http://agaczarna618.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger