złoty sweter

Witam kochane,
dzisiaj post z moim złotym sweterkiem :))) Lużny i wygodny strój na zakupy z przyjaciółką. Najzabawniejsze jest to,że Patrycja wrociła z trzeba reklamówkami ,a ja tylko z kolczykami z przeceny :)))
 
Dlugo poszukiwałam złotego sweterka z hm,nigdzie nie mogłam go kupić ,na all ceny przechodziły cudzkie pojęcie zatem troszę odpuściłam. Będąć w moim ulubionym Sh znalazłam ten z Giny tricot w rozmiarze S .Nie mogłam uwierzyć w moje szczeście (tymbardziej,że ten sh jest bardzo popularny) Nafajniejsze jest  to ,że kosztował ok 10 zł :)))) A jest jeszcze lepszy niż ten z Him ,ponieważ jest asymetryczny :)))
 
sweterek -sh
rurki-tk maxx
zegarek -prezent od Patrycji
torabka-replika -prezent od męża
kurteczka-zwykły sklep 



































2 komentarze:

  1. sweter i torebka są świetne. Czym robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, ale Ci się udało ! :) sweterek marzenie ! pozdrawiam serdecznie ! świetny blog ! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger