paryżanka

Witam Kochane,
jak minął Wam ten szary dzień?? Mnie bardzo miło.... jesienna nostalgia,kubek gorącej czekolady i książka -to coś co bardzo lubię.Jesienna dziewczyna to ja :)))) Dzisiaj stylizacja na paryżankę :)) Może nie każda się ze mną zgodzi ,ale berecik tak mi się kojarzy :))) Natchnęła mnie nowa lektura Coco chanel -życie intymne :)) Dopiero zaczynam,ale jak już skończę oczywiści e,zrobię recenzje ;)))

sukieneczka -SH
bransoletka-@
berecik cekinowy -hm
botki-
zakolanówki -atmo



































































































 

13 komentarzy:

  1. Uwielbiam małe czarne. Sukienka świetnie podkreśla figurę i pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna klasyczna mała czarna, to co kocham;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście jak paryżanka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubię jesień, ale jakoś ostatnio ona mi nie służy :( sukieneczka mała czarna jest po prostu cudna ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mała czarna zawsze super! Fajnie wyglądasz :) zapraszamy do nas na rozdanie... Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej, ta sukienka jest po prostu urocza!
    wyglądasz super!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wieczory z książką i gorącą czekoladą to jedyne za co toleruję jesień :>
    Śliczny masz berecik!

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda parysko! piękny berecik zapraszam do siebie na 2bloggirls.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. super wygląd ubrań, ale dlaczego na większości zdjęć patrzysz na kolana bądź stopy Jesienna dziewczyno. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyglądasz :) świetne buty :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger