Maxi

Witam :)
Dzisiaj kolejna stylizacja :) Pogoda w kratkę więc ramoneska nadal się przydaje. Uwielbiam łączyć długą spódnicę z ciężką rockową kurtką :) Marzy mi się jeszcze połączenie takiej kurtki z lekką,tiulową spódniczką a'la balerina. Póki co nie mam takiej w swojej garderobie,ale jak znajdę idealną na pewno się skuszę :) A Wy lubicie takie połączenia? Nosicie długie spódnice? 
Pozdrawiam ciepło 






























spódnica- allegro
kurtka- prezent
torebka- atmosphere
koszulka-mohito
biżuteria-@
balerinki-nn

64 komentarze:

  1. Witaj kochana podoba mi się kurtka,torebka i bluzka.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna !!! Sama szykuję stylówkę z taką spódnicą. Wyglądasz prześlicznie :)

    http://fashionbymegii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam spódnice maxi :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba takie połączenie, super ta spódnica!
    Kochana nominowałam Cię do Liebster award, jeśli chcesz się przyłączyć do tej zabawy, to pytania są u mnie pod ostatnim postem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No bosko! :)
    Też chciałam taki zestaw ale jakoś pogoda albo pasuje mi na kurtkę albo na gołe nogi więc nigdy nie udało mi się tego zgrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna torebka, wszystko fajnie ze sobą współgra ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie się prezentujesz :) bardzo podobają mi się długie, luźne spódnice, ale na kimś :) Piękna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja wręcz kocham maxi, właśnie czekam na kolejną :) Świetny look, ja też chętnie łączę maxi z ramoneską :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny zestaw ;) piękne torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnio zakupiłam sobie asymetryczną w malinowym kolorze, bo takiej maxi niestety nie mogę mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny, delikatny makijaż :) mam podobną spódniczkę tyle, że z bardziej zwiewnego materiału :) świetny zestaw :) połączenie spódnicy z kurtką wygląda genialnie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wyglądasz ;) te spódnice i sukienki maxi mnie kusza ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię takie spódnice! Chociaż mojemu chłopakowi się niestety nie podobają :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojemu mężowi też się nie podobają ;)

      Usuń
  14. Pieknie wygladsz! Spodnica i baletki w bezu urocze, a kurta swietnie podkresla ich urok!! Pozdrawiam serdecznie:):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna spódnica! Lubie takie! :) A mojemu facetowi akurat się chyba podobają takie spódnice :P ale na pewno wolałby mini :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz :) Bardzo udane połączenie. Myślę, że ta kurtka będzie świetnie wyglądała w połączeniu z tiulową spódniczką :)
    Mój chłopak też marudzi na długie spódnice :D Musi być nogi widać ! :D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak,ale póki co nie mam takiej spódniczki :)

      Usuń
  17. Bardzo podoba mi się taka stylizacja, rewelacyjnie w niej wyglądasz:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie wyglądasz w tej maxi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny zestaw, podoba mi się połączenie maxi spódnicy z taką kurtką ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. oczywiście, że nosimy :)))) ślicznie wyglądasz i świetny makijaż :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja! To mój styl :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś tak naturalnie bardzo ładna ze az miło mi sie stylizacje ogląda :-) i włosy masz piękne i długie :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zawsze wyglądasz świetnie, bardzo fajna stylizacja wszystko mi się w niej podoba, piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja raczej nie noszę takich spódnic, za okrągła jestem, ale bardzo mi się podobają u innych :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zegarek naj naj naj :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Noszę, lubię, u mnie też maxi:):)
    Ślicznie wyglądasz, bardzo fajne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajny look,podpatrze :) :) ramoneska z dluga spodnica bomba!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/06/mini.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wyglądasz :) Zazdroszczę, ja jestem za niska na długie spódnice.
    Ps. Zmieniłam adres bloga, nowy adres jest na moim profilu google.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna spódnica i rewelacyjna kurtka.

    OdpowiedzUsuń
  30. super wyglądasz, bardzo lubię maxi spódnice

    OdpowiedzUsuń
  31. Podoba mi się bardzo kurtka, nie mam maxi spódnicy ani sukienki jednak od niedawna zastanawiam się nad kupnem jednej z nich...

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie wyglądasz! :) Torebka bardzo mi się spodobała, nie wiesz może czy jest jeszcze dostępna? :)

    OdpowiedzUsuń
  33. wyglądasz prześlicznie w tym zestawie;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super połączenie, długie spódnice uwielbiam;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny look, podoba mi się połączenie kurtki z tą spódnicą, stylizacja nabrała charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  36. super stylizacja:) nie mam maxi spódnicy, ale mam maksi sukienkę i mam ochotę kupić jeszcze jedna:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny look. Ja uwielbiammtakie połączenia. A w spódnicach maxi nie chodzę, zupełnie do mnie nie pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna spódnica :) też mam taka w kolorze łososiowym, czekam na upały ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przecudownie wyglądasz :) Lubie długie spódnice, przewiewne, latem, w kwiaty, białe ech :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzy mi się długa, biała sukienka w kolorowe kwiaty :)

      Usuń
  40. wyglądasz ślicznie, masz bardzo zadbaną buzie ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. świetna spódnica, ja nie lubię takich nosić

    OdpowiedzUsuń
  42. super to wygląda! marzy mi się maxi :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękna spódnica. Też się zastanawiam nad zakupem jakiejś długiej...

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja jednak nie mogę się przekonać do tak długich spódnic ;]

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudo ! Cała stylizacja to jak dla mnie strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładna stylizacja, na pewno zwraca na siebie uwagę na ulicy :) Ramoneska + tiulowa spódnica wyglądałaby bosko : ) Pozdrawiam !

    http://martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Jak dla mnie super :) Uwielbiam długie spódnice :)

    OdpowiedzUsuń
  48. piękna ta twoja maksi :*pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczny zestaw i cudowna Ty :) Bardzo ładnie Ci w tych kolorkach.

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo podobają mi się długie spódnice latem, ale sama nie potrafię ich nosić. Mam wrażenie, że przy moim niewielkim wzroście jestem taka... zdeptana ;) Taka malutka jakaś się robię ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger