BLACKandWHITE

Witam,
dzisiaj przyszła kolej na stylizacje.Klasycznie,prosto czyli tak jak lubię :) Połączenie czerni i bieli,zawsze się sprawdza i zawsze pasuje. Jak wicie uwielbiam wszystko o maxi,a ta spódniczka szczególnie jest bliska memu sercu.A to za sprawą rozcięcia,które sprawia,że spódniczka jest ciekawsza,a ja czuję się bardzo kobieco. Pomimo tego,że materiał z którego jest uszyta to bawełna,spokojnie nadaje się ona na bardziej eleganckie wyjścia. To zapewne zasługa czerni,która wszystko przemienia w rzeczy  klasyczne i unierwsalne. 
Pozdrawiam




























spódniczka- Atmosphere
bluzeczka-Mohito
bransoletka- @
torebka,sandałki- NN

51 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja. W moich ulubionych uniwersalnych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na bluzce wygląda jakbyś Ty tam była:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna koszulka i paznokcie u stóp:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam maxi spodnice ,sliczne sandalki ,fotki jak zwykle cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak Ty to robisz, że zawsze tak ładnie, promiennie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie ...uwielbiam takie połączenie kolorystyczne i dość często gości i u mnie :*
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna spódnica ! :) i pomadka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Połączenie czerni i bieli, coś co się zawsze sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódnica i sandałki bardzo mi się podobają,chociaż góre bym wyjątkowo zmieniła ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. genialnie wyglądasz;)
    pozdrawiam serdecznie;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. spódnica jest boska:) wyglądasz jak zawsze idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz :) Bardzo lubię spódnice maxi , ale niezbyt dobrze w nich wyglądam z racji niskiego wzrostu :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna stylizacja :) Wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pieknie wygladasz spodnica fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. buciki masz świetne ;) wgl calosc mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz bardzo seksownie w tej spódniczce:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne sandałki :)

    *http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. oj tak, to rozcięcie zdecydowanie dodaje uroku całości :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak Ty to robisz, że zawsze wyglądasz uroczo? :)) piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Też bardzo lubię moją czarną maxi i teraz żałuję, że nie mam rozcięcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz super :) lubię takie połączenia

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie i uroczo:) W mojej szafie właśnie brakuje uniwersalnych kolorów i fasonów.

    OdpowiedzUsuń
  25. stylowy zestaw i bardzo ładna spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny zestaw, podoba mi się ta spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz bardzo zgrabnie, śliczny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. też uważam że biel i czerń jest uniwersalna i zawsze się sprawdza :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładna sceneria ☺ pięknie się prezentujesz

    OdpowiedzUsuń
  30. fajne sandałki:) ostatnio mam manię kupowania takich t-shirtów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam mało takich koszulek :) Natomiast nałogowo kupuję buty :D

      Usuń
  31. Świetna spódnica ! <3
    Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Klikniesz w baner Oasap znajdujący się na samym dole bloga ?
    http://dennaystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna maxi ; ) !


    http://amachuano.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Rewelacyjna stylizacja - czerń i biel z mody nigdy nie wyjdą! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ja się zakochałam w tych sandałkach, piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne stylizacja :)


    http://zatrzymaniechwil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie wyglądasz! :)) Takiej zwykłej, czarnej maxi właśnie brakuje w mojej garderobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. super,przepięknie wyglądasz,ta spódniczka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ładnie, spódnica bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Spódnica cudowna! Przez całe wakacje takiej szukałam, a jak znalazłam podobną w szarym kolorze to nie wzięłam.. sama nie wiem czemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. oo, już od długiego czasu marzy mi się długa spódnica :)
    super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna stylizacja, super Ci w tej spódnicy i sandalki sa piękne.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger