Moje pierwsze denko- Sierpień

Witam Kochane,
dzisiaj na blogu moje pierwsze denko.Niestety zużyć nie jest bardzo dużo,ponieważ mam ogromne zapasy i nie wyrabiam się z regularnym zużywaniem.Nie wyrobiłam w sobie jeszcze tego nawyku zbierania pustych opakowań.Tym sposobem wyrzuciłam opakowanie po podkładzie,różu,kilku płynach i maseczkach :/ Musicie mi to wybaczyć,a ja obiecuję się poprawić i zbierać wszystko,aż do chwili publikacji posta :)
Zapraszam na moje skromne,sierpniowe denko :) 





CIAŁO:
nie ma się czym chwalić :) Nie przepadam za balsamowaniem,dlatego bardzo długo używam tego typu produkty.Jeżeli już to robię to olejkami,a jak wiadomo są one niesamowicie wydajne.Stąd tylko dwa produkty :)





MASŁO BRĄZUJĄCE- nadaje bardzo szybko,ładną opaleniznę,ale nie utrzymuje się długo i lekko brudzi ubranie-  
NIE KUPIĘ PONOWNIE

ŻEL POD PRYSZNIC- jak wiecie,zostałam ambasadorką tej marki.Balsam do ciała,nie przypadł mi do gusty,natomiast żel tak. Piękny zapach,który utrzymuje się na skórze,nie wysusza,dobrze oczyszcza- 
KUPIĘ PONOWNIE 







PIELĘGNACJA TWARZY:
to moje ulubiona cześć pielęgnacji.Jak widać tutaj mam więcej zużyć :)

PŁYN MICERALNY - to mój ulubieniec-
 KUPIĘ PONOWNIE

KREM BRZOZOWY SYLVECO - to jeden z lepszych kremów jakie miałam.Jak skończę zapasy- KUPIĘ PONOWNIE

TISANE BALSAM DO UST- całkiem przyjemny produkt,jednak szału nie ma-  
NIE WIEM CZY KUPIĘ PONOWNIE

KREM POD OCZY DECUBAL- oj tak,to małe cudenko,nie zrobiłam Wam jego recenzji,ale nadrobię,bo - KUPIĘ PONOWNIE 

APIS KREM POD OCZY Z KOMÓRKAMI MACIERZYSTYMI- nie widziałam super efektów,także- NIE KUPIĘ PONOWNIE 

KWAS HIALURONOWY OD BIOCOSMETICS- produkt całkiem fajny,ale wolę kwas od e-naturalne- NIE KUPIĘ PONOWNIE 





WŁOSY:
tu akurat większośc moich sprawdzonych i ulubionych produktów :)


ISANA SUCHY SZAMPON- bardzo go lubię,odświeża moje włosy i nadaje im objętości.Kupuję go od dawna,zatem-KUPIĘ PONOWNIE 

GP JEDWAB DO WŁOSÓW- fajny produkt,ale przerzuciłam się na naturalne olejki- 
 NIE WIEM CZY KUPIE PONOWNIE

BABYDREAM- kocham ten olejek,cudowny skład i świetne działanie- 
KUPIĘ PONOWNIE

MASKA GLORIA- kolejny hit,tania maska,która działa cuda,polecam Wam serdecznie -
KUPIĘ PONOWNIE

MRS.POTTER'S- odżywka bez spłukiwania,fajna,ale znalazłam już lepszą-
 NIE KUPIE PONOWNIE 






KOLORÓWKA:
tutaj zużycia malutkie,bo zapomniałam się i wyrzuciłam kilka opakowań :/



TUSZ MF- ulubiony od lat- 
KUPIĘ PONOWNIE

TUSZ LOVELY- sama nie wiem co mam myśleć,jest to całkiem fajny produkt.Ale nie zachwycił mnie jakoś szczególnie-  
NIE WIEM CZY KUPIĘ PONOWNIE

KOREKTOR OD OCZY SEPHORA- fajne krycie i rozświetlenie,jednak nie trafiłam z kolorem- NIE WIEM CZY KUPIĘ,JEŚLI TAK TO INNY ODCIEŃ

PUDER PRASOWANY BOURJOIS- bardzo przyjemny puder,idealny do poprawek w ciągu dnia.Twarz jest bardzo delikatna,a puder w zasadzie niewidoczny na skórze-  
KUPIĘ PONOWNIE



To już całe moje denko,ciesze się,że wreszcie mogę wyrzucić puste opakowania do kosza :) Sama nie wiem,ale moje denko można połączyć z ulubieńcami,sporo takich produktów się uzbierało :) Wybaczcie moje ewentualne niedociągnięcia,ale to mój pierwszy raz :) Pozdrawiam ciepło

61 komentarzy:

  1. Bardzo fajne denko :) Ja też się szykuje do mojego pierwszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne denko. Mnie takie co miesięczne pustaki dyscyplinują póki co więc widzę same zalety projektu denko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Część produktów jest mi znana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka kosmetyków z tej listy miałam. Bardzo lubię suchy szampon z Isany ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tusz Lovely uwielbiam. Jest tani a przede wszystkim bardo dobry. Mam tak samo jak Ty z balsamami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ten płyn micelarny Bebeauty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Płyn micelarny bardzo lubię, a z balsamami mam tak samo jak Ty : ) Tusz MF to również mój ulubieniec, zużyłam już trzy opakowania : )
    Pozdrawiam! ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też zawsze do niego wracam,co klasyka to klasyka :)

      Usuń
  8. Ten tusz Lovely wiele osób bardzo zachwala, a mnie wydał się bardzo przeciętny, by nie powiedzieć słaby. Ten balsam Tisane chcę sobie w przyszłości kupić, tylko wersję w sztyfcie, bo nie przepadam za słoiczkami:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. oliwkę znam i lubię, maskę gloria dopiero testuję, natomiast tusz lovely używam ale nie kupię go ponownie

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem spore denko :) Ja uwielbiam jedwab GP :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam masło brązujące, ale jakoś mi się znudziło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ...Na zakończenie dnia,
    pozdrowienia dwa.
    Jedno cieplutkie i milutkie,
    drugie rozkoszne i słodziutkie...

    ¯*•. CUDOWNEGO WIECZORU
    ...*•-•* SPOKOJNEJ NOCY
    ……. .•*..*SŁODKICH SNÓW

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę kilka moich ulubionych kosmetyków - oliwka Babydream, balsam Tisane, tusz Lovely, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spore denko :) Miałam to brązujące masło Bielendy i nawet je lubiłam, choć faktycznie efekt zbyt długo się nie utrzymuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja uwazam, ze calkiem sporo tego :-) Nic nie mialam, ale olejek BD bardzo mnie kusi bo juz duzo dobrego na jego temat sie oczytalam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kusi mnie ten puder z BOURJOIS ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. spore denko, niczego sobie :)
    znam kilka produktow :)

    Puder Bourjois z checia kiedys wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję zużyć ;) Znam suchy szampon, tusz Lovely oraz micelka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyszło Ci to denko! :))

    Co do produktów "LPM" to o dziwo mnie bardziej do gustu przypadło mleczko do ciała, niźliby właśnie żel pod prysznic. Choć nie ukrywam, że z oby dwóch tych produktów byłam bardzo zadowolona ;)
    Zaś tusz z "Lovely" testowałam raz, u mojej kuzynki- niby dużo na jego temat nie wiem, ale mogę napisać iż przypadł mi do gustu, jednak na zakup własnego się nie zdecydowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie bym wypróbowała maskę Gloria, ale niestety nie mogę jej nigdzie dostać :( Płyn micelarny Bebeauty bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sporo produktów nas 'łączy' - micel BB, Tisane, Tusz Lovely, Gloria...
    A co do denek - ja po paru próbach znalazłam miejsce gdzie składuję puste pudła z dala od zasięgu wzroku ale odzwyczajenie się od wywalania pustaków trochę mi zajęło. A mimo denek moje zapasy i tak nie topnieją...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje zapasy też nie topnieją,a wręcz ich przybywa :) to już jest choroba :) ale projekt denko,faktycznie mobilizuje do zużywania produktów :)

      Usuń
  22. nie narzekaj nie jest źle z tym denkiem :) Ja własnie dlatego aby w takim poście było co pokazać staram się zmobilizować do zużywania rzeczy, których zostało niewiele w opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie Ci poszło, jak na pierwszy raz.
    Płyn Bebeauty jest dla mnie za słaby,w ole Garniera, spróbuj:)

    OdpowiedzUsuń
  24. dużo ciekawych produktów;)

    OdpowiedzUsuń
  25. kilka produktów miałam, o micelu i tuszu Lovely za kilka dni napiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładne denko. własnie mi przypomniałaś, ze gdzieś w czeluściach moich szafek znajduje się gloria.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dla mnie z kolei Tisane do ust jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nie zbieram wszystkich opanowań;) po prostu jak pare produktów sie kończy robię im zdjecie i wyrzucam:) nie aż takie małe denko:)(

    OdpowiedzUsuń
  29. ...Gratuluje takiego denka Kochana! Z Twoich rzeczy mialam tylko szampon suchy :D buziaczki:*...

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne denko kochana, ja już wykańczam ten jedwab od GP i powiem CI, że szału nie ma jak dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to duży średniak,zdecydowanie lepiej spisuje się na moich włosach olej Z orzechów włoskich

      Usuń
  31. fane produkty! maskara z max factor to byl moj ulubieniec jak mieszkalm w pl, teraz ie mam dostepu do ich kolorowki

    http://villemo20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. i tak dużo tego wykorzystałaś, ja mam takie zapasy, że już nie pamiętam kiedy ostatni raz jakieś pudełko wyrzuciałam, z tego wszystkiego musiałam zaprzestać współpracę na moim blogu bo brak mi już miejsca w łazience

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Chętnie bym coś wypróbowała z Babydream :) dużo dobrego słyszałam o tych produktach

    OdpowiedzUsuń
  34. też nie lubię się balsamować... spróbuję z olejkami...

    OdpowiedzUsuń
  35. mam ochotę na ten krem sylveco ☺

    OdpowiedzUsuń
  36. gratuluję denka, ja niestety nie lubię tego płynu z biedronki, strasznie mnie po nim oczy szczypią.

    OdpowiedzUsuń
  37. Według mnie całkiem dużo tego ;)
    Muszę wypróbować Le petit Marseliais :) Wszyscy chwalą

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam tą isanę i sprawdza się strasznie słabo :( Za to jedwab od GR jest moim ulubieńcem !

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja właśnie używam tego tuszu Lovely i mam takie samo zdanie, jest w porządku, ale chyba wolę dopłacić i kupić jakiś inny :D

    OdpowiedzUsuń
  40. mi suchy szampon z ISANY nie przypadł do gustu, o wiele bardziej lubię te z Batiste :D a maseczkę z glorii mam w zapasach, ale jeszcze nie doczekała się swojej kolejki. Fajny blog ! <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Naprawdę całkiem spore denko :) balsam Tisane bardzo lubię, świetnie nawilża, muszę wypróbować ten olejek Babydream :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję zużyć :) Jedwab GP bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetnie Ci poszło z tymi zużyciami, a jak kilka jeszcze wyrzuciłaś to już w ogóle :) A Tisane też mnie rozczarował, miał być cudownym wybawieniem suchych ust ale jakoś tego nie zaobserwowałam.

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo fajne denko :) też używam klika produktów, takich jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  45. trochę tego się nazbierało :))

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję pierwsze denka !! :)) Nie jest źle kochana ! Ale widzę że parę bubelków Ci się trafiło :(

    OdpowiedzUsuń
  47. Zaciekawiłaś mnie tym produktem MASKA GLORIA. Muszę kiedyś sama wypróbować.
    Uwielbiam tusze z MF :)

    OdpowiedzUsuń
  48. ŻEL POD PRYSZNIC "Kwiat Pomarańczy" by nam się przydał, lubimy takie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Płyn micelarny jest na prawdę extra.Suchy szampon z Isany używałam i sprawdził się również.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluję ładnego denka , całkiem sporo ciekawych produktów !

    OdpowiedzUsuń
  51. I tak dość spore denko :D Z czasem wyrobisz nawyk odkładania opakowań :D Dzięki denku w końcu zużywam wszystkie produkty do końca, a później dopiero otwieram nowe opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  52. Znam biedronkowego micelka i suchy szampon z Isany :) Ja też się chyba dzisiaj wezmę za sierpniowe denko, bo najwyższa już pora :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja miałam w swoim życiu blogowym dwa denka:) stwierdziłam że to nie dla mnie bo zwyczajnie nie mam gdzie trzymać tych pustych opakowań:(:(:(

    OdpowiedzUsuń
  54. Mi brak cierpliwości i miejsca na składowanie pustaków. Chyba jedno albo dwa denka opublikowałam i ten temat sobie odpuściłam. Poza tym z wykańczaniem produktów u mnie się schodzi .... gdyż zawsze wynajdę coś nowego. najszybciej wykańczam produkty do włosów ... Po ciuchu czaję się na ten puder z Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger