Pożegnanie lata

Hej!
Jak minęła Wam niedziela,naładowałyście akumulatory na cały tydzień? Ja wypoczywałam aktywnie robiąc zakupy ;) Ale tym razem były to zakupy wyłącznie dekoracyjne i niezbędniki życiowe :) Dziewczyny,poszukuję kurtki ramoneski typu Waterfall,gdybyście coś takie znalazły,dajcie mi znać,bo ja już nie wiem gdzie szukać :(  Dziś stylizacja z zapasów :) Chociaż kolory sukienki pasują na jesień idealnie.
Dorzucę ramoneskę i rajstopy no i stylizacja gotowa :) Być może ta sukienka pojawi się jeszcze na blogu :)
Pozdrawiam 














 











sukienka-NN
sandałki-H&M
okulary-nie pamiętam

62 komentarze:

  1. Śliczna sukienka, bardzo lubię motywy kwiatowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne pożegnanie lata! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz co taką ramoneskę kiedyś widziałam albo w New Yorkerze albo w River Island.
    A stylizacja przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka i cała stylizacja, oczywiście Ty również :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka jest śliczna :)
    z tego co zauważyłam mieszkamy niedaleko siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle sukienka świetna. Czekam na kolejne jej wcielenie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka ładna ta sukienka! Oj! jak ja chciałabym aby znów było tak ciepło, by móc ubrać letnią sukienkę... Pobożne życzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz! Ta sukienka idealnie prezentowałaby się w typowo jesiennej stylizacji, więc mam nadzieję, ze jak ją stworzysz, to ją nam pokażesz :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka i sandały śliczne. Znakomita stylizacja na pożegnanie lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz dziewczęco i bardzo kobieco zarazem :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Slicznie! :-) Pięknie wyglądasz :*
    Szkoda, ze niestety ostatnio pogoda byle jaka i trzeba sie cieplo ubierac :-(

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna sukienka i zgrabne nóżki <3
    Piękny jest ten różany motyw!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też byłam dzisiaj na zakupach, ale niestety nic nie kupiłam, bo nic nie było ciekawego :/ sukienka piękna !

    OdpowiedzUsuń
  14. całkiem miłe dla oka to pożegnanie lata ;) ładna sukienusia

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka jest dla ciebie stworzona :) Jesteś bardzo fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz! A co do kurteczki to w zeszłym roku kupilam taką w mohito, nie wiem czy w tym roku jakieś są ale możesz rzucić okiem;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham motyw kwiatów na ubraniach, a na sukienkach w szczególności :) Twoja jest piękna :) idealnie do Ciebie pasuje :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna sukienka :) Ale przyznam szczerze, że na Tobie wszystko prezentuje się olśniewająco :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Boska sukienka<3

    http://definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też poszukuję kurtki waterfall ale brązowej. A widziałąm tylko czarne. W Reserved i w Mohito

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedź,muszę odwiedzić te sklepu. Dam znać,gdybym spotkała brązową :)

      Usuń
  21. piękna sukienka ! już widzę ja w jesiennej stylizacji *.*

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. piekna sukienka :) kwiat beda modne cala jesien wiec na pewno sprawdzi sie w kolejnch stlizacjach wiec czekam na wiecej :):)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale śliczna sukienka!
    pięknie Ci w kwiatowych wzorach.

    całusy!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  24. ale masz cudowną figurę! widziałabym Cię w tej sukience w szpilkach :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna sukienka, na lato idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jaka cudowna! uwielbiam takie kwiatowe ubrania:) a okularki mam chyba takie same, więc jesli się nie mylę to H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sukienka po prostu super . Świetnie w niej wygladasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie lubię tego... w sensie tematu posta a nie stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wspaniała sukienka i pięknie się na Tobie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sukienka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna sukienka, bardzo ładnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  32. I to się nazywa pożegnanie lata :D Piękna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczna sukienka ,mam podobną ,też w kwiatki

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja dopiero powitam lato, bo w środę wylatuję na wczasy, hihi :) Sukieneczkę masz śliczną :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładna sukienka. U mnie do 15 niedziela była bardzo słoneczna :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja w niedzielę siedziałam w szkole;p więc nie bardzo odpoczęłam:D piękna sukienka!<3

    OdpowiedzUsuń
  37. Sukienka prześliczna, bardzo dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetna sukienka ;) dziewczęca no i świetny motyw kwiatowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna ! Uwielbiam sukienki z motywem kwiatowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam motyw kwiatowy i ostatnimi czasy mam na ich punkcie fioła ;)

      Usuń
  40. Ale masz piękna sukienkę! Jak ja lubię ta kwiaty... Szkoda, że teraz już nie będzie pogody :(

    OdpowiedzUsuń
  41. SUkienka jest naprawdę przepiękna!!:) Pozdrawiam i obserwuję!:) www.buycheaplookfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna sukienka !!! pięknie w niej wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  43. Jaka śliczna sukienka !!! <3
    Pięknie wyglądasz kochana .

    OdpowiedzUsuń
  44. świetna sukienka, co do kurtki to w C&A on-line mają dosyć fajne , różne fasony

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczna sukieneczka :) Ajj nie mogę się pogodzić z tym, że to już koniec lata :((

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger