Szortów czas...

Witam Kochane,
dzisiaj stylizacja zupełnie nie w moim stylu,no nie skłamałam jest w moim stylu,bo starałam się aby była elegancka :) mam na myśli szorty. Mam ich kilka par,ale bardzo rzadko je noszę,te stanowią wyjątek,bo są z eleganckiego materiału z lekkim kantem (pewnie tego nie widać) Tylko w takiej wersji czuje się dobrze. Oczywiście uwielbiam potargane szorty,ale tylko na kimś.Do mnie zupełnie one nie pasują.Należę do osób,które nie robią niczego na siłę to moje wada ;) Po drugie nie włoże wszystkiego co jest obecnie modne,tylko po to by mieć.Musze się czuć w danej rzeczy po prostu dobrze. A Wy lubicie szorty,czy tak jak ja jesteście sukienkowe? 
Pozdrawiam :*

































bluzka,szorty,okulary- H&M
sandałki- NN
torebka- Orsay
bransoletki- różnie

59 komentarzy:

  1. podoba mi się to zestawienie kolorystyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba nigdy nie nosilam szortów ze wzgl na chude nogi, jednak uważam, że są fajne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja :) Ja się powoli przekonuję do szortów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne sandałki, ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się! :)
    ja lubię czasem to a czasem to ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie uważam, że to jest wada, jeśli nie robisz czego na siłę - dla mnie to zaleta:) Ja osobiście nie przepadam za szortami, chyba, że wyłącznie na plażę. Są dla mnie zbyt robocze. Wolę spodenki bardziej eleganckie lub przynajmniej do okolicy kolan. Te Twoje są ładne ale dla mnie po prostu zbyt krótkie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też średnio lubię szorty,ale skoro mam je w szafie to raz w sezonie wypadałoby je założyć :)

      Usuń
  7. Ładnie Ci w takim zestawie i pasuje do Ciebie :)
    Ja jednak wolę zwykłe ,potargane szorty ale tak na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  8. No jasne,że w Twoim stylu!Bardzo mi się podoba to połączenie z szortami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz, całość mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wszystko dopasowałaś ;) jest to elegancja ale nie taka sztywna tylko z pazurkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię szorty w typie spódniczek :). Bardzo fajnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tak jak Ty jestem sukienkowa, ale pięknie prezentujesz się w szortach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczna bluzka, bardzo fajny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba ten zestaw. Ja lubię sukienki ale chyba najlepiej czuję się w szortach :)
    Pozdrawiam, Patricia

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, ostatnio i ja polubiłam szorty i spodenki, byleby nie za krótkie. Są strasznie wygodne i nie obchodzi mnie, że nie mam nóg jak modelka :)
    Uwielbiam też sukienki latem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdaniem bardzo fajny zestaw! ♥ Od razu wpadł w mój gust :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny zestaw, wpadła mi w oko torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. swietnie wygladasz w szortach,super kolorek torebki
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/08/total-denim-look.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawdę super zestaw, chociaż zazwyczaj wolę krótsze spodenki :) Najbardziej jednak podoba mi się Twoja pomadka, okulary, fryzurka i torebka - normalnie cudo!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz prześlicznie :)
    Ja na sobie wolę spódnice od szortów, bardziej pasują do mojej sylwetki ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja lubię szorty, myślę że to żadna Twoja wada, wręcz przeciwnie, dobrze że ślepo nie gonisz za trendami :))

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne szorty, tez nie nosze tego co jest modne, a co dobrze na mnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz świetnie, ja lubię szorty latem.

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna bluzka, masz bardzo ładna cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny strój, szorty bardzo mi się podobają :) U mnie całe lato należy do szortów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nosiłabym szorty gdybym miała takie nogi jak Ty, bardzo mi sie podobają :) Świetna torebeczka!

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie wszystko do siebie pasuje, bluzka do butów, buty do torebki itd :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak zwykle piękna :) Jak się ma takie nogi to szorty można nosić :) Szorty uwielbiam i te bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super wyglądasz! :) Ja z kolei nie jestem w ogóle sukienkowa i sukienkę zakładam może ze 3 razy w ciągu całego lata, natomiast szorty to jest to, co mogę nosić codziennie :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Czy w sukience, czy w szortach zawsze wyglądasz zjawiskowo :). Bluzeczka pięknie się ożywia całą stylizację, a sandałki boskie są :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgadzam się z Ivą - nie ważne czy sukienka, czy szorty, Ty wyglądasz pięknie ;)) zazdroszczę Ci nóg, sama bym chciała mieć takie ;<

    http://women-are-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Święta racja. Nie chodzi o to, żeby gonić za trendami, ale żeby czuć się w naszych ubraniach dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładnie ta bluzeczka pasuje do szortów. Ja ich nie noszę, ale mogą być też eleganckie i to udało ci się udowodnić ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Szorty bym lubiła gdybym miała co pokazywać, a tak wolę sukienki:) Ładna torebka.

    OdpowiedzUsuń
  35. świetna stylizacja :) podoba mi się ta torebka !

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczny zestaw, bardzo podoba mi się torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajna torebka :)

    http://zatrzymaniechwil.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Wyglądasz świetnie, bardzo fajne to zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przydałyby mi się takie szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna stylówa jak zwykle, a co do szortów lubię szorty - ale lubię również sukienki :]

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładnie wyglądasz ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. świena stylizacja-lekka,stonowana i wygodna :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Genialnie wyglądasz, piękny kolor mają szorciki!

    OdpowiedzUsuń
  44. Ślicznie się prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  45. Kolory piękne, całość elegancka i stylowa, a buty śliczne!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Lubię szorty :) Podoba mi się Twoja stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  47. Zestaw super. Gdybym tylko miała chudsze uda i łydki.

    OdpowiedzUsuń
  48. podobają mi się strasznie sandałki a szorty też niczego sobie :*pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger