White Dress

Hej Kochane,
upały nas nie opuszczają,ja  wypisuję się z tego klubu.Lubię ciepło,ale tych upałów już mam dość.Jestem jesienną dziewczyną i wtedy czuje się najlepiej :) Nic dziwnego,że wyprzedaże letnie jakoś mnie nie porwały,za to powoli kompletuję jesienną garderobę :) Dzisiejsza stylizacja w moim ulubionym stylu: sukienka,naszyjnik i fajna torebka :) Od dawna marzyła mi się rozkloszowana,biała sukienka i kiedy zobaczyłam tę,wiedziałam,że będzie moja :) Idealny kolor na lato i pasuje do wszystkich moich kolorowych naszyjników.A Wy lubicie białe sukienki,czy jednak stawiacie na kolor?
Pozdrawiam :*



































sukienka- Reserved
naszyjnik- prezent od męża
torebka,okulary- H&M
sandałko-NN

62 komentarze:

  1. Prezentujesz się olśniewająco :) Lubię białe sukienki, ta jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka śliczna,wygladasz jak zawsze pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj w klubie - podobnie jak ty i ja uwielbiam jesień :-)
    Wyglądasz prześlicznie, bardzo lubię taki krój sukienek :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz. Lubię takie jasne kolorki typu biel, pasuje do wszystkiego, ale aby kupić taka sukienkę cudną jak twoja muszę zadbać o figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej, czy Ty we wszystkim musisz wyglądać tak fantastycznie? :) piękna, cudowna, wspaniała, brak słów Kochana ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. biala sukienka totalny hit do tego ten naszyjnik super;]

    pozdrawiam natalia
    http://nattalja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście nie przepadam za bielą, ale Tobie bardzo pasuje :) No i ten naszyjnik <3

    OdpowiedzUsuń
  8. pieknie wyglądasz, cudna stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ta sukienka :) i naszyjnik idealnie do niej pasuje :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna torebka, wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie Ci w tej sukience i podoba mi się też torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle prześlicznie wyglądasz. Sama niedawno kupiłam 2 sukienki w podobnym stylu

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz :) Naszyjnik jest cudny, bardzo mi się podoba :) Ja też jestem jesienna ! Uwielbiam tą porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna, klasyczna sukienka, dobra zarówno na co dzień, jak i na okazje:) Świetny krój:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna sukienka a naszyjnik rewelacyjny ;-)

    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna sukienka, i ten naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna, klasyczna sukienka :) Pasuje do Ciebie taki zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie ;) Torebka bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  19. No kochana Ty to widzę wielbicielka sukienek :) Bardzo dobrze, kobieta powinna wybierać sukienki, a Ty w każdej wyglądasz cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Białe sukienki mają to coś w sobie- są jak "mała czarna", zawsze muszą być w naszej szafie! :))
    Ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna sukienka i naszyjnik ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Białe sukienki na lato są super! A tej torebki ci zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna sukienka i świetny naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna sukienka, bardzo podkreśla Twoją figurę, wyglądasz mega uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna stylizacja ;) a w torebce to po prostu się zakochałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam taki fason sukienek;) a torebeczke masz cudowną :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zawsze cudownie :) Czy ta sukienka będzie jeszcze dostępna w Reserved? Zakochałam sie w niej i marzy mi się taka w mojej szafie ;)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię białe sukienki, bluzki itd, ale niestety, bardzo szybko się brudzę więc nie powinnam nosić bieli :P

    OdpowiedzUsuń
  29. jak dla mnie to fajny jest naszyjnik, mąż ma dobry gust :D

    zapraszam do komentowania :) http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Całkiem fajna ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Biała sukienka jest idealna na takie upały. Prezentujesz dię w niej prześlicznie:-) a naszyjnik? boski:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Mega! Ciekawa stylizacja, seksowna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  33. sukienka bardzo ladna ,jednak najbardziej urzekl mnie naszyjnik piekny!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/08/groty-neptuna.html

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo mi się podoba ta sukienka :) pasuje do Ciebie!! :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Ślicznie, naszyjnik pięknie się odznacza na sukience ; )

    http://robertakaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. sukienka jest boska :) pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczna sukienusia :) Piękny look :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale ładna sukieneczka :) ładnie Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Czyli na wyprzedażach byłaś jedną z tych, które szukały czegoś na sezon jesień/ zima? Piątka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,szukałam fajnych spodni i swetrów,ale kupiłam już też kilka rzeczy z nowej kolekcji.Ciesze się na jesień :)

      Usuń
  40. śliczna sukienka :) idealna na letnie dni :)

    OdpowiedzUsuń
  41. uwielbiam takie sukienki! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. świetna sukienka, Ty w niej rewelacyjnie wyglądasz podoba mi się też naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystko komponuję się rewelacyjnie. Przepiękna sukienka.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Ta torebka w niebieskim kolorze chodzi za mną od jakiegoś czasu!

    Świetny zestaw;))

    OdpowiedzUsuń
  45. piekna i klasyczna sukienka :) naszyjnik wpadl mi w oko :) lubię biżuterię tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Latem stawiam na kolor ale białe sukienki to moja słabość <3 Uwielbiam je.
    Cudownie wyglądasz. Naszyjnik skradł moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ślicznie Ci w tej białe sukience i w tym kolorku ;)
    Za mną też chodzi biała sukienka, a te sandałki strasznie mi się podobają. Naszyjnik dopełnia całość.

    OdpowiedzUsuń
  48. Podoba mi się ta stylizacja, bardzo ładne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Wyglądasz obłędnie, świetnie zestawienie, naszyjnik rewelacja!!

    OdpowiedzUsuń
  50. bardzo ładna klasyczna sukienka, naszyjnik super pasuje:) Ps zapraszam do mnie na konkurs!!:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger