DENKO-wrzesień

Hej,
dzisiaj post z moimi zużyciami,nie udało mi się wyrobić ze wszystkim co planowałam,ale nic straconego następne denko będzie większe.Kilka produktów miałyście okazję już poznać,ponieważ pisałam ich recenzję.Niektóre bardzo polubiłam,inne się nie sprawdziły.Zapraszam na zużycia września. 








Zaczynając od lewej:

BALEA-szampon intensywnie oczyszczający Bardzo go lubię,raz na jakiś czas lubię dogłębnie oczyścić włosy z pozostałości olejków i innych specyfików- KUPIĘ PONOWNIE 


BATISTE-suchy szampon- oczywiście mój ulubieniec -KUPIĘ PONOWNIE 


MYTHOS- maska do włosów REWELACYJNA! Pisałam o niej tutaj Recenzja
KUPIĘ PONOWNIE




Dwa opakowania Rexony- KUPIĘ PONOWNIE 



ISANA- mydło do rąk- KUPIĘ PONOWNIE JEŚLI JESZCZE SPOTKAM 





MANUFAKTURA KOSMETYCZNA- hydrolat oczarowy,pisałam o nim tutaj Recenzja 
KUPIĘ PONOWNIE


MYTHOS- tonik oczyszczający,uwielbiam go! KUPIĘ PONOWNIE,pisałam o nim tutaj Recenzja



od lewej:


BINGO SPA-maseczka błotna z kolagenem- niestety to bubel- NIE KUPIE PONOWNIE 


SYLVECO- mój ulubiony żel do mycia twarzy- KUPIĘ PONOWNIE 


ORIENTANA- naturalny kremowy peeling,pisałam o nim tutaj Recenzja
KUPIĘ PONOWNIE 




PODKŁAD ASTOR-Age Vitality- totalna porażka,zostawiał smugi i ciemniał na twarzy- NIE KUPIĘ PONOWNIE 


NIVEA-masełko do ust,bardzo je lubię,to już moje 6 opakowanie,teraz KUPIĘ wersję jagodową :) 


Tyle jeżeli chodzi o moje denko,nie jest tego zbyt dużo,ale jednak coś udało mi się uzbierać.
Miałyście coś z tych kosmetyków?


60 komentarzy:

  1. O tym podkładzie z Astora nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ten oczyszczający szampon z Balea, mam tę samą wersję Batiste i różową Rexonę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rexona jest mi znana, lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Isana mydełko- chętnie byśmy wypróbowali :)
    Nie znamy produktów z tego postu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne denko. Rozpoznaje Rexonę którą znam i lubie czy to w sztyfcie czy w dezodorancie :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Twojego denka miałam Batiste i Rexone( czarną). Antyperspirant starsznie mnie zawiódł, Batiste uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten sam szampon Batiste, ale zapach mi się nie podoba :) Następnym razem wybiorę wiśniowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To fakt,zapach jest dość męczący.Ja też mam ochotę na wiśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. osobiście znam tylko Baitstę - którą bardzo lubię !! :) Rexonę uwielbiam Zieloną - póki co innych wariantów nie próbowałam - będę musiała się pokusić ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Jagodową wersję masełka z Nivea też mam w planach kupić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne denko znam tylko Nivea-masełko,Baitstę,Rexonę i również je lubię!!!
    Jak wypróbujesz jagodowe masełko daj koniecznie znać jak się spisał :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Polowałam na to mydło, ale niestety nie udało się. Również ubóstwiam Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym wypróbować ten szampon oczyszczający Balea. Masełko Nivea miałam w innej wersji i aż tak bardzo go nie polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne denko, niestety nic z niego nie znam :) Ale muszę ten suchy szampon wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja z Sylveco lubiłam rumiankowy żel. A temu szamponowi Balea muszę się przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo fajnych i znanych produktów :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam tą maskę do włosów Mythos i bardzo im służyła. Żel Sylveco także kiedyś lubiłam. Tonik z Mythos chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  18. Denko całkiem spore :) Zaciekawił mnie produkt Organique <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałabym wypróbować hydrolat oczarowy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam nic z tych kosmetyków, ale planuje zakup tego peelingu z orientany

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję denka! Widzę, że dużo produktów się sprawdziło, na kilka z nich mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Maselko z Nivea marzy mi się w wersji kokosowej chociaż jagodowe także kusi :) fajne denko!

    OdpowiedzUsuń
  23. Masełka z Nivei chcę wszystkie! Mam tylko w wersji klasycznej ;) Ale nadrobię.

    OdpowiedzUsuń
  24. 6 opakowanie masełka Nivea? :D OMG, szalona.
    To mydełko Isany właśnie u mnie stoi w łazience. Bardzo mi się podoba jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ładne opakowanie kremu nivea;)

    OdpowiedzUsuń
  26. to mydło do rąk to wg mnie jest największym bublem z ISANY ;/

    OdpowiedzUsuń
  27. znowu jestem pełna podziwu ile tego zużyłaś :) balsam do ust mam z miodem też Nivea, jest cudowny :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Hydrolat oczarowy i żel Sylveco już od dawna znajdują się na mojej liście zakupowej:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ekstra produkty. Najbardziej w oko wpadła mi maska do włosów MYTHOS:) no i masełko do ust:)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja mam Batiste ale tej wersji zapachowej nigdy nie miałam :) mam też masełko z Nivea :) uwiebiam je, jak się skończy to również planuję zakup jagodowego :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam ten szampon Balea - faktycznie - oczyszcza włosy najlepiej ze wszystkich szamponów, które do tej pory miałam. Nawet oliwa z oliwek mu nie straszna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałam tylko Rexonę i Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Miałam inną wersję tego peelingu z Orientana a teraz jak najbardziej kusi mnie również ten :)

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam ten krem nivea :D:D

    zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania (zrobie to samo ) :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Niestety nie miałam nic z tych kosmetyków. Czaiłam się na Batiste kiedy był w Biedronce (na moich terenach się go tak po prostu nie dostanie), ale sprzątnęli mi go sprzed nosa :(
    Nic, tylko podziwiać konsekwencję w zużywaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. w denku dużo produktów, które sama lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie ma właśnie nic gorszego niż ciemniejący podkład.. :/ Te masełka do ust z Nivea są świetne ! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluje zuzyc :) Batiste lubie, a nad maselkiem zastanawiam sie ale kokosowym :)

    OdpowiedzUsuń
  39. No no no pokaźne denko! :-D Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  40. Spore denko a ja żadnego produktu nie znam ;) Kosmetyki Astor niestety nie są najwyższej jakości, nie przepadam za nimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nigdy nie miałam żadnego z tych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Peeling z orientany cudnie pachnie i też go bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  43. Zaciekawiło mnie masełko Nivea, od dawna chciałam je kupić.

    OdpowiedzUsuń
  44. batiste wprost uwielbiam ;) również zużyłam to mydło isany w płynie ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Też mam to mydełko z isany w swoim denko:):)

    OdpowiedzUsuń
  46. Miałam kilka z nich i opinie mamy identyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. dezodoranty Rexony bardzo lubię, choć niedawno przerzuciłam się na wersję w sztyfcie i bardziej mi pasuje :) przeczytałam też Twoją recenzję hydrolatu oczarowego i jestem pod wrażeniem jego działania oczyszczającego

    OdpowiedzUsuń
  48. Masełka Nivea potrafisz zużywać, ja nadal mam pierwsze opakowanie karmelowego :) A tylko 2 buble to niezły wynik jak na denko :)

    OdpowiedzUsuń
  49. miałam tylko masełko i suchy szampon ale w innych wersjach :) lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Maska z Mythos jest moim marzeniem, a tonik stoi w zapasach :))

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam suchy szampon Batiste i masełko do ust Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  52. wow... gratuluje zużyć i to bardzo ciekawych.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger