Dzbanek Dafi,pokaże co potrafi

Hej Kochane,
dzisiaj mam dla Was recenzję dzbanka filtrującego wodę, marki DAFI. To moje pierwsze spotkanie z tego typu gadżetem.Wcześniej wodę z kranu omijałam szerokim łukiem.Zawsze stawiałam na wodę mineralną.Piłam ją i używałam w celach kosmetycznych.Teraz moje nastawianie do kolokwialnie mówiąc kranówki bardzo się zmieniło :)Dzbanek dostałam na spotkaniu blogerek i naprawdę bardzo się z tego ucieszyłam.Lubię testować wszystko co mi obce :)









Dzbanek jest bardzo lekki,ma wygodny uchwyt.Poza tym jest wykonany bardzo estetycznie i elegancko.Pasuje do mojej kuchni.








Dzbanek posiada datownik,dzięki któremu wiem,kiedy należy wymienić filtr.
Uważam to za ogromy plus,mało kto ma głowę do tego aby zapamiętać,kiedy trzeba go wymienić :)





 ZALETY DZBANKA:


Po pierwsze OSZCZĘDNOŚĆ
Stosowanie filtrów Dafi jest ekonomiczne ze względu na ich przystępną cenę. Ale nie tylko! Dzbanek z filtrem umożliwia uzyskanie czystej i smacznej wody w kilka minut, w ilości potrzebnej w danym momencie. Jeden wymienny co miesiąc filtr Dafi może zastąpić ponad 100 butelek z wodą ze sklepu, których nie musisz już kupować!
Po drugie EKOLOGIA
Używając dzbanka filtrującego Dafi, zużywasz miesięcznie tylko jeden wymienny filtr zamiast kilku "zgrzewek" wody w plastikowych butelkach, dbasz dzięki temu o środowisko naturalne, ograniczając odpady PET.
Po trzecie ESTETYKA
Nowoczesne dzbanki filtrujące są dostępne w szerokiej gamie kolorystycznej. Opływowy i delikatny kształt wraz z wysokiej jakości technologią działania tworzą produkt, który w kuchni jest przydatnym wyposażeniem, a także prawdziwą ozdobą.



INFORMACJE DODATKOWE:
Pojemność całkowita: 2,4 l
Pojemność wody przefiltrowanej: 1,4 l
Filtr: Classic
Wydajność filtra: ok. 100-150 l wody (w zależności od jej jakości)
Rodzaj wskaźnika wymiany filtra: manualny
Wlew: odsuwana klapka


Jak to się sprawdza u mnie w życiu codziennym? Bardzo łatwo i przyjemnie.Codziennie rano sięgałam po butelkę wody mineralnej (piję dość dużo wody,chociaż wciąż jeszcze ciut za mało) Teraz zamiast po butelkę,sięgam po dzbanek :)Cieszy on moje oko i mój portfel.Kiedy pijemy dużo wody,ciągle musimy kupować hektolitry wody mineralne,Teraz wodę zdatną do picia bez obawy o rosztój żołądkowy,czerpiemy ze swojego kranu.Jest to bardzo ekonomiczne :) Dzbanek ładnie się prezentuje,jest lekki,nadaje się dla dzieciaków i osób starczych.W użyciu jest banalnie prosty.Nalewamy wodę i filtr robi wszystko za nas.Taką wodę wykorzystuję nie tylko do picia.Używam jej do robienia różnych zabiegów kosmetycznych. Przemywam nią twarz,albo rozrabiam z nią swoje glinki.Zawsze używałam do tego wody mineralnej,teraz nie zmuszę.Woda nadaje się także do kwiatów i dla zwierzaków :) Jestem bardzo zadowolona.Świetne urządzenie,ułatwiające nam życie :) Polecam zapoznać się z ofertą sklepu,ponieważ ma w swoim asortymencie różne opcje.Ceny są zróżnicowane,ale myślę,że każdy znajdzie coś dla siebie.Ja na pewno kupię filtr wymienny i dzbanek zostanie już ze mną na zawsze :)Dzbanek możecie kupić TUTAJ



35 komentarzy:

  1. Ja tez sie z nim polubilam, jedyne co mnie wkurza to fakt, ze filtr musi stac w wodzie ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja go nie mam ale moja teściowa ma i chwali ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam i ja - jestem z niego zadowolona :))

    OdpowiedzUsuń
  4. filtry trzeba zmieniać co miesiąc za 15zł

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzbanka używam 4 rok i jestem zachwycona nie wyobrażam sobie powrotu do wody butelkowej,tym bardziej,że dzięki temu dzbankowi mogę być bardziej eko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny tytuł;) moze kiedys sie zaopatrzę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydałby mi się taki dzbanek, bo sama wypijam 2-3 litry wody dziennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam,ja jeszcze tyle nie jestem w stanie przyjąć :)

      Usuń
  8. Nie mam jeszcze takiego cuda, ale codziennie wypijam 1.5 l wody wiec na pewno warto go kupić, musze przejrzeć ich ofertę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Produkt naprawdę wart uwagi,u na woda schodzi hektolitrami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Powinnam się w niego zaopatrzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja właśnie siedzę w pracy i piję hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przydatna rzecz, wiadomo jaką mamy wodę w Polsce... Ciekawe czy jak się zrobi z niej herbatę to czy smak będzie lepszy...

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę zakupić go bo bardzo by się przydałby mi w wielu dziedzinach ;) np. Woda do żelazka aby się nie psulo od kamienia; )

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja tam wolę wodę z butelki - przynajmniej mam jej skład i wiem ile minerałów wypijam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne sa te dzbanki Dafi :) Bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam i nie wyobrażam sobie już życia bez tego dzbanka;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój egzemplarz też całkiem dobrze się spisuje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesli chodzi o kranówke to tylko przegotowana w formie herbaty. Nawet jakbym miala to cudo... ja muszę mieć wodę lekko gazowana :D niegazowana to dla mnie właśnie jak woda z kranu :P Chociaż... pewnie teraz czekając na nowego członka rodziny by sie takie cudo przydało :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam kiedyś tego typu dzbanek i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam swój dzbanek od ponad dwóch lat i nie wyobrażam sobie żebym miała żyć bez niego :D nie musze już przegotowywać wody ani kupowac litrów mineralnej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. u mnie w domu jest Brita i sobie chwalę:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio wszędzie widzę te dzbanki więc nie pozostaje nic innego jak w końcu go sobie kupić:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. moim zdaniem 15zł za filtr to trochę dużo a popatrz na to że woda butelkowa oprócz wody zawiera równiez różne inne składniki

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger