Klasyczny Trencz

Hej,
dzisiaj mam dla Was szybki post ze stylizacją.Uwielbiam wszelkie okrycia wierzchnie,mam w szafie mnóstwo kurtek i płaszczy.Ale to klasyczny trencz jest moim ulubionym.Dlaczego? ponieważ jest uniwersalny,ponadczasowy i zawsze pasuje.Można go zarzucić na sukienkę,albo wybrać opcję codzienną co właśnie ja uczyniłam.Pokochałam trencz,od kiedy obejrzałam "Śniadanie u Tiffaniego"cudna Audrey w pięknym beżowym płaszczu.Klasa i szyk,prostota i elegancja.Czy Wy też lubicie takie płaszcze,z czym lubicie je łączyć najbardziej?! 






















płaszcz- New Look
spodnie-H&M
botki-NN
torebka-nie pamiętam
bluza-prezent

65 komentarzy:

  1. Mam podobny,tylko w ciemniejszym kolorze,nie rozstanę się z nim,chyba ,że rozsypie się ze starości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. płaszcz płaszczem, ale jaki cudny zegarek! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam czarny, Tobie bardzo pasuje w takim kolorze

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się trencze, ale ja mam same kolorowe;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super ten trencz! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny płaszcz. Podobaja mi się te czarne elementy, ten kontrast ;)
    Kupiłam bardzo podobny zegarek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszczyk jest boski. Śliczna z Ciebie dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie :) ja preferuję trochę krótsze płaszcze ze względu na to, że jestem niska :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę w końcu zakupić sobie taki klasyczny trencz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnie zdjęcie piękne !:) W ogóle fajna, nieprzekombinowana stylizacja jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja miałam trencz granatowy, ale w tym sezonie już się nie nadaje do noszenia-strasznie się znosił. Na przyszły rok kupię sobie klasyczny beżowy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. swietny trencz ja mam ze skorzanymi rekawami czekam na odpowiednia pogode bo jak na razie 37 stopni :)
    a u mnie rozdanie na blogu z oasap bedzie mi milo jesli wezmiesz udzial
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/hello-halloveen.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie!
    Podobne trencze były kiedyś w Reserved. =)
    Torebka jak i zegarek bardzo przypadły
    mi do gustu. =)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie!
    Podobne trencze były kiedyś w Reserved. =)
    Torebka jak i zegarek bardzo przypadły
    mi do gustu. =)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam takie trencze, świetna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  17. Trencz to dla mnie podstawa wiosną i jesienią. Śliczne masz pasemka:)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny i bardzo klasyczny, ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. trencz powinien być w szafie każdej kobiety, pasuje prawie do wszystkiego :) U mnie też wpis z trenczem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja z kolei dziś rano narzekałam, że mam za mało okryć wierzchnich ;)
    Muszę zainwestować w taki klasyczny tencz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię :)
    Właśnie rozglądam się nad jakimś nowym :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny klasyczny zestaw

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie!
    Ja jakos nie moge sie do trenchy przekonac :P

    Alice ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Płaszcz śliczny. Bardzo mi się podoba Twój zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ładny :) lubię, jak płaszcze mają dużą liczbę guzików :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ładnie :) trencz jest ponad czasowy i zawsez do wszystkiego pasuje ;)
    ładny zegarek ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam granatowy trencz ze złotymi guzikami, i uwielbiam go! Tak jak i napisałaś sprawdza się w każdym zestawie, czy to sukienka czy spodnie :)
    ps; mam takie same dżinsy z h&m :)) hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest uniwersalny i zawsze modny.Lubię ich jeansy,dobrze się noszą :)

      Usuń
  28. Fajny na teraz ten płaszcz.Ładnie wyglądasz.Miłego piątku i całego weekendu.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Modelka <3 ślicznie się prezentujesz. Pasują Ci takie delikatne kolory. Ja zdecydowanie lepiej czuje się w intensywnych kolorach i też bardziej do mnie pasują. Jednak Ty jesteś stworzona do pasteli (a może raczej pastele dla Ciebie;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuje Kochana :) Lubię mocne kolory,szczególnie latem,ale to pastele zawsze u mnie rządzą :)

      Usuń
  30. wszystko pasuje do siebie i do Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Elegancko i stylowo - świetnie to skomponowałaś :)
    A w ogóle to ładnemu we wszystkim ładnie :]

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie wyglądasz!
    PS. Czyżbym widziała jakies swatche na dłoni? :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Całość świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniale przedstawiona klasyka! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. sliczny płaszczyk ;) zapraszam do siebie przyszłe panny młode !

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczny, bardzo praktyczny, każdej kobiecie przydałby się w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To obok małej czarnej i białej koszuli niezbędnik w każdej szafie ;)

      Usuń
  37. Jak zwykle pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Buty i torebka najbardziej skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Za płaszczami średnio przepadam, ale to dlatego, że po prostu mi nie pasują. Mam jeden w swojej szafie, ale jest on taki bardziej sportowy, ale buty na obcasie raczej by nie pasowały :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam płaszcze a ten mi właśnie sie kojarzył z New Lookiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. klasyczne - najlepsze!

    ________
    a u mnie?
    outfit w najmodniejszym kolorze sezonu!

    OdpowiedzUsuń
  42. Pięknie się ubierasz, wszystko do siebie pasuje :)
    W ogóle piękna z Ciebie dziewczyna:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładna stylizacja - zawsze marzyłam o takim trenczu,ale do tej pory jeszcze swojego marzenia nie spełniłam.

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajny, klasyczny zestaw na jesień :) Mnie brakuje właśnie jakiegoś fajnego płaszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajny ten płaszczyk :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Tez uwielbiam tego rodzaju płaszcze, są naprawdę uniwersalne. Twój trencz bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Masakra jak ja uwielbiam te Twoje torebki *-* wszystkie są idealnie jak dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,ciesze się,że komuś jeszcze się podobają ;)

      Usuń
  48. Fajny ten Twój trencz:) Ja nie mogę znaleźć takiego, który nie wyglądałby na za duży :)

    OdpowiedzUsuń
  49. A ja szukam idealnego trencza i mam nadzieję, że niedługo znajdę. Twój jest bardzo ładny! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger