Nacomi krem arganowy do twarzy

Witam Kochane,
dzisiaj przychodzę do Was z recenzją kremu marki Nacomi.Jak wiecie bardzo polubiłam się z krem pod oczy tej samej marki.Dokładna recenzja klik. Dlatego ucieszyłam się,że mogę testować ten produkt.A to dzięki współpracy z Mydlany Kredens. Marka Nacomi,kusi mnie wieloma produktami,tym razem postawiłam na krem do twarzy z olejami arganowym,kokosowym oraz  masłem shea.Jesteście ciekawa mojej opinii zapraszam dalej.















OPAKOWANIE:
bardzo ładny kartonik,ładna szata graficzna.Wewnątrz piękny,bardzo elegancki słoiczek.Ozdabia moją toaletkę i cieszy oczywiście oko.Pojemność kremu to 50ml.Krem jest ważny przez 6miesięcy od otwarcia.Cena kremu to 40zł 








ZAPACH:
bardzo przyjemny,otulający,lekko kokosowy,ale nie obawiajcie się jest to bardzo subtelna nutka.Zapach jest naprawdę bardzo ciepły i przyjemny.


SKŁAD:




KONSYSTENCJA:
tak samo jak w przypadku kremu pod oczy konsystencja jest niesamowicie bogata i treściwa.Nie jest to jednak bardzo tłusty i ciężki krem.Konsystencja przypomina masło.Jest gęsta,bardzo wydajna wystarczy odrobina aby pokryć całą twarz.Uwielbiam tę formulę jest bogata,ale nie jest tłusta.Nie zostawia na buzi ciężkiego filmu.Owszem mocno nawilżąa i troszkę dłużej się wchłania niż  inne kremy,ale uważam to za plus.Przeznaczyłam ten krem do pielęgnacji wieczornej. A wtedy stawiam na bardziej bogate i mocniej odżywcze kosmetyki.




STOSOWANIE:
ponieważ mam skórę mieszaną, a  krem ma dość bogatą formułę stosuję ten krem tylko na noc.Dla osób ze skórą suchą,może idealnie nadawać się także na dzień.


MOJA OPINIA:
Zacznę od tego,że uwielbiam zapach tego kremu,teraz w okresie jesiennym,miło jest otaczać się ciepłymi zapachami.Ten krem taki jest.Pachnie mlekiem,miodem,kokosem wszystkim co jest mocno otulające i co ogrzewa nas w jesienne wieczory.Po drugie konsystencja jest rewelacyjna bogata,gęsta,treściwa.Kolejny plus po pierwsze ekonomia jeżeli produkt ma taką konsystencję jest bardziej wydajny,bo wystarczy go niewielka ilość.Po drugie takie formuły są bardzo dobre dla naszej skóry.Krem bardzo dobrze nawilża i natłuszcza .Jak wiemy skórę mieszaną/tłustą oprócz oczyszczania,należy mocno nawilżać.Wtedy zachowuje się równowagę i nasza cera wygląda dobrze.Ten krem bardzo dobrze nawilża,regeneruje i poprawia gęstość skory.Testując PMD potrzebuję kremu,który nawilży skórę po zabiegu oraz dostarczy jej niezbędnych substancji odżywczych. Ten krem zawiera w sobie olej arganowy,olej kokosowy,masło shea wszystko to co moja skóra potrzebuje i uwielbia.Krem pomimo treściwej konsystencji mnie nie zapchał,nie podrażnił.Każdego wieczora nakładam dość grubą warstwę kremu i pozwalam mu działać.Rano buzia jest bardzo dobrze nawilżona,wygląda zdrowo i promiennie.Uwielbiam kosmetyki tej marki to odkrycie tego roku i na pewno znajdą się one w ulubieńcach roku 2014.Uważam,że ten krem będzie rewelacyjnie spisywał się także zimą,kiedy nasza skórą będzie przesuszona.Krem koi i uspokaja skórę,odżywia ją i nawilża.Ja jestem jak najbardziej zadowolona.I z pewnością zakupię kolejne opakowanie,a także kupię go na Gwiazdę dla mamy :)




57 komentarzy:

  1. Och, ale nabrałam ochoty na ten krem! Co prawda niby jeszcze nie moja kategoria wiekowa, ale co tam - skład ma boski, działanie na pewno też super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. narobiłaś mi na niego ochoty :) ostatnio męczę się z Sylveco brzozowym z betuliną i mam wrażenie, że mimo, że jest do skóry suchej i atopowej to wysusza moją mieszaną cerę, szczególnie na brodzie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj kusisz kochana:) ale 35+ to dla mnie za szybko jeszcze:) chociaż... przecież chyba by mi nie zaszkodził?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam krem pod oczy i jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam oba te produkty.Nacomi to moje odkrycie roku :)

      Usuń
  5. Nie znam produktu, ale ma śliczne opakowanie :)

    Zapraszam na konkurs do mnie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam się ze stwierdzeniem, że skórę mieszaną trzeba dobrze nawilżać, kremu jestem bardzo ciekawa, kuszą mnie te oleje w składzie, w sumie już na 2 miejscu w składzie jest olej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z opisu wydaje się mieć świetne działanie, a dodatkowo słoiczek jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Opakowanie naprawdę ma eleganckie :D

    Zapraszam na rozdanie :) http://worldpinklipstick.blogspot.com/2014/10/rozdanie-moje-panie-vol-1.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Opakowanie naprawdę bardzo ładne. Takie luksusowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. POWTORZE SIE UWIELBIAM ARGAN :) MUSZE ZAOPATRZYC SIE W DOBRY KREM Z NIM W ROLI GLOWNEJ
    ZAPRASZAM NA ROZDANIE WYGRAJ JEDEN ZE SWETROW BEDZIE MI MILO JESLI WEZMIESZ UDZIAL
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/wygraj-jeden-z-3-swetrow.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio sporo dobrego czytam na temat kosmetyków tej firmy, więc z chęcią bym wypróbowała ten krem, ma bardzo przyjemny skład :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Coraz więcej produktów tej marki mam ochotę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno wypróbuję, świetny skład:)

    OdpowiedzUsuń
  14. faktycznie śliczny słoiczek i sam krem ciekawy to przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny słoiczek :) Wygląda elegancko

    OdpowiedzUsuń
  16. wygląda interesująco, będę musiała kiedyś wypróbować :) Teraz kończę krem z YR i się z nim męczę, bo mi nie podpasował;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, że jesteś z niego zadowolona :) Ja go widzę po raz pierwszy.
    Na razie mam ogromny zapas kremów więc to nie mój czas na nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsze słyszę o tej firmie. Świetnie że się sprawdza ;) uwielbiam zapach kokosa w kosmetykach ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Godny uwagi, też myślę, że i zimą powinien być ok.

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczywiście można zawiesić na nim oko ;) Fajnie, że u ciebie aż tak się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Produkt mi obcy , ale chętnie bym go wypróbowała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie moja wish lista się powiększyła o ten kremik ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Opakowanie bardzo ładne. Może się nad nim zastanowię :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mi właśnie pasuje taka konsystencja bo dobrze nawilża :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, jaki skład ma fajny:-) a opakowanie jak ekskluzywnego, markowego i bardzo drogiego kremu:-) śliczne:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak zobaczyłam, że krem z olejejem arganowym, masłem shea to już wiedziałam że będzie świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie piękne jesienne zdjęcia :) :) Kremiku nie miałam niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  28. po tej recenzji chętnie skusiłabym się na niego, zaciekawił mnie bardzo więc pewnie w przyszłości po niego sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładny słoiczek a kremiku tego jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo podoba mi się słoiczek produktu - jest takie eleganckie :)

    I znając mnie, gdybym miała owy krem, to też stosowałabym go wyłącznie na wieczór. W ciągu dnia stawiam na mat :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kusisz,eleganckie opakowanie zapach i skład przemawiają do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. tego konkretnie nie używałam ale wiem z doświadczenia, że nic nie jest tak świetne do twarzy jak olej arganowy 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Opakowanie prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ale przepiękny słoiczek, niezwykle eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wygląda i prezentuje się luksusowo, fajnie że posiada ECOCERT oraz brak parabenów, chyba poproszę męża aby mi go kupił pod choinkę;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie,szepnij o nim mężowi :) Krem pod oczy jest również bajeczny :)

      Usuń
  36. Czuję się ogromnie zachecona tym produktem :) m.in. dlatego ze Również mam mieszaną cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie znam ani kremu ani firmy .. Ale wszystko do nadrobienia :) :)

    http://kosmetykiwmoimswiecie.blogspot.dk/2014/10/loreal-true-match-collection-exclusive.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  38. Pierwszy raz widzę ten kosmetyk :) krecik ma cudowny słoiczek :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Firma bardzo ciekawie się nazywa ;) w pierwszej chwili gdy czytałam tytuł postu myślałam, że zadajesz pytanie, tylko znaku zapytania mi brakowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. O, jaki przyjemny skład. Fajnie, że ten krem się sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Muszę przyznać, że bardzo mnie zachęciłaś. Opakowanie wygląda przepięknie, a sam krem na pewno miałby szansę sprawdzić się w mojej wieczornej pielęgnacji (pomimo cery suchej na dzień preferuję produkty, które nie pozostawiają filmu). Cena trochę wysoka, ale jeśli krem jest wydajny, a działanie tego warte, to myślę, że można wydać te 40 zł.

    OdpowiedzUsuń
  42. Z Nacomi mam tylko czarne mydło i muszę przyznać, że jestem zadowolona. Może skuszę się na ten kremik.

    OdpowiedzUsuń
  43. wiekowo jeszcze nie dla mnie, ale ma fajne opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też jeszcze nie ten przedział,ale lepiej zapobiegać niż leczyć ;)

      Usuń
  44. Czuję, że bardzo polubiłabym jego zapach:) Nie miałam jeszcze żadnego produktu tej marki, ale wiem, że wkrótce się na coś na pewno skuszę, bo jak dotąd czytam same pozytywne recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  45. mimo, że to nie mój przedział wiekowy, brzmi bardzo interesująco :) marki niestety nie znam

    OdpowiedzUsuń
  46. powiem Ci, że co jak co, ale ten słoiczek to on ma boski :O

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger