Organiczny Miód Manuka od Dr.Organic-maseczka do twarzy

Hej :) 
dzisiaj post pielęgnacyjny :) Wspominałam Wam kiedyś,że uwielbiam maseczki do twarzy.Kupuję je bardzo często i ciągle testuję nowości.Wierzę w magiczną moc maseczek :) Są skondensowane,naładowane po brzegi tubki dobrymi składnikami,są niezbędnym elementem mojej pielęgnacji.Jak wybieram maseczki ? Obserwuję swoją skórę i dobieram do jej potrzeb maseczkę.Często są to maski oczyszczające,innym razem odżywcze,czy nawilżające.Dzisiejszy post będzie o maseczce,która ostatnio gościła na mojej twarzy najczęściej.Maseczkę dostałam od marki Dr.Organic. Marka ta specjalizuje się w kosmetykach naturalnych,bez konserwantów,parabenów i całej chemii Czyli wszystko to czego ja staram się unikać od kilku lat.Maseczka zawiera w sobie organiczny Miód Manuka...coś Wam to przypomina? Zapraszam na recenzję.












OPAKOWANIE:
bardzo ładny kartonik,w soczystym kolorze.W środku poręczna tuba o pojemności 125ml.Kiedy maseczka będzie na wykończeniu,można rozciąć opakowanie i wydobyć maseczkę do końca.Produkt jest ważny 12 miesięcy od momentu otwarcia. 


Co takiego wyjątkowe jest w tej maseczce? Na pewno składniki bioaktywne,naturalne i organiczne:

-wyciąg z miodu manuka
-sok z aloesu
-glinka porcelanowa
-masło shea
-masło kakaowe
-tlenek cynku
-witamina E
-ziarna słonecznika
-gliceryna



ZAPACH:
bardzo przyjemny,otulający i odprężający.Jest lekko słodki i lekko pikantny.Bardzo ciekawy i miły dla nosa.



KONSYSTENCJA:
gęsta,treściwa pasta,która bardzo łatwo się rozprowadza na skórze.Wystarczy niewielka ilość,aby pokryć całą twarz.Maseczka pomimo tego,że zawiera w sobie glinkę,nie zastyga szybko na naszej twarzy.Jest ona dość długo wilgotna (dlatego nie posiłkowałam się woda termalną) Być może to za sprawą masła shea w składzie Maseczka nie spływa z twarzy,nie mam także problemu ze zmyciem jej. 


















STOSOWANIE:
używam tej maseczki dwa razy w tygodniu.W pierwszych dniach,używałam jej tylko wieczorem.Któregoś dnia użyłam jej rano i to był dobry ruch.Maseczka bowiem,wspaniale rozjaśnia skórę,a także bardzo ją matuje.Co więcej makijaż po maseczce utrzymuje się bez zarzutu.Nic się nie roluje,nie spływa z twarzy.Uważam,że to ogromny plus tej maseczki.






MOJA OPINIA: 
Maseczka bardzo dobrze oczyszcza skórę,przy czym jej nie podrażnia i nie wysusza.Czasami spotykam się z takim uczuciem,kiedy sięgam po maseczki oczyszczające.Skóra jest bardzo mocno oczyszczona i odświeżona. Zauważyłam także,że koloryt staje się bardziej jednolity.Skóra jest bardzo rozjaśniona.Tak jak wspomniałam wyżej,uwielbiam tę maseczkę stosować rano.Skóra po niej wygląda na bardzo  wypoczętą,dzięki niej dodaję sobie 3 godziny snu więcej :) Maseczka pochlania nadmiar sebum,po zmyciu maseczki,moja buzia jest matowa i efekt ten utrzymuje się nawet dwa dni.Co jeszcze zaobserwowałam? Maska jest niesamowicie nawilżająca.Złapałam się kilka razy na tym,że po jej zmyciu nie nakładałam kremu...Co normalnie się nie zdarza.Zapominałam o tym kroku,ponieważ czułam się tak,jakbym krem nałożyła.Buzia pomimo zmatowienia,była nawilżona,nie odczuwałam uczucia ściągnięcia czy wysuszenia.Uważam,że to wszystko dzięki tak wspaniale dobranym składnikom.Jedna z nich oczyszczają,a drugie odżywiają i nawilżają naszą skórę.Jestem niesamowicie zadowolona z tej maseczki.Na pewno kupię ją ponownie.Ponieważ daje mi wszystko to ,czego oczekuję od produktu pielęgnacyjnego,jakim jest maseczka :) Maseczka kosztuję 34,95 ł dostępna TU  Kochane jeżeli cenicie naturalne kosmetyki i poszukujecie czegoś co oczyszcza i pielęgnuje skórę.POLECAM SERDECZNIE :)






56 komentarzy:

  1. Ostatnio jakoś zamiast maseczek używam glinek, ale zapewne niedługo zatęsknię za maskami i do nich wrócę. Tej jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo bardzo mnie zaciekawiłaś tą maseczką :-) chętnie bym ją użyła na swoją buźkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten miod to wspanialy nie tylko przysmak, ale i kosmetyk!! Dziekuje bardzo za polecenie tej maseczeki, czegos takiego wlasnie potrzebowalam i szukalam, cos co pozwala dodac 3 godziny snu wiecej!! Wspaniala maseczka!! Pozdrawiam serdecznie:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie maseczki i peelingi to postawa! Od pewnego czasu stosuje je przynajmniej dwa razy w tygodniu i jakie efekty... Coraz bardziej dążę do nieskazitelnej cery :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Maseczka przedstawiona w bardzo pozytywnym świetle:) skuszę sie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam ta firme i kosmetyki przyjrzę sie bliżej tej maseczće :)

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę zmienić swoje nastawienie do maseczek. Jakoś nigdy mi się nie chce ich robić, a przecież mogłabym zarezerwować te kilka chwil chociaż raz w tygodniu. Może w jesienne, chłodne dni, trochę się poprawię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie miałam kosmetyków tej marki :) Może kiedyś skuszę się na coś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam coraz wiekszą ochotę na coś od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Maseczka wydaje się być ideałem! Muszę ją kiedyś przetestować!

    OdpowiedzUsuń
  11. Taką maseczkę, o tak porządnym składzie również z chęcią bym stosowała:)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię maseczki tej nie miałam a wygląda bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy jej nie miałam :) Ja jakoś nie jestem systematyczna w stosowaniu maseczek :D Muszę to zmienić bo mam ich pełno - szczególnie w saszetkach. Ale! Dzisiaj nałożyłam na twarz oczyszczającą maseczkę, którą kupiłam na naszym spotkaniu :) Efekty są całkiem fajne więc może w końcu zacznę o siebie dbać w kwestii maseczkowej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie ją wypróbuję :)

    ps. zmieniłam nieco adres bloga i większości obserwatorów nie wyświetla się on w liście czytelniczej, jeśli i Tobie się nie wyświetla to przeczytaj ten mój post: http://www.juststayclassy.com.pl/2014/10/nie-widzisz-mojego-bloga-na-liscie.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Na razie musze moje jednorazowe maseczki zużyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno dobra jest ja maseczek raczej nie używam.

    Pozdrawiam ciepło i serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z chęcią kiedyś wypróbuję- kosmetyki z liśćmi manuka świetnie działają na moją cerę :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny skład, chętnie byśmy ją wypróbowali:)

    OdpowiedzUsuń
  19. niestety czytam tyle swietnych recenzji na temat kosmetykow ale niestety ze wzgl na to ze nie mieszkam w pl nie moge ich nawet zamowic a chec jest :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy jej nie miałam, ale chętnie wypróbuję. :)
    Masz rację, że dobre maseczki mogą nadać twarzy efekt kilku godzin snu więcej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jest,szczególnie takie,które rozjaśniają cerę i silnie ją odżywiają :)

      Usuń
  21. Bardzo mnie ciekawiła ta seria z miodem manuka. Maseczka ma świetny skład i genialne działanie. Zapisuję ją sobie na listę do wypróbowania po tym, gdy wykorzystam obecne zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Skład ma świetny :) na pewno w przyszłości wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię maseczki na twarz,tej nie próbowałam,ale coraz bardziej mnie kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  24. O miodzie Manuka dowiedziałam się gdy szukałam czegoś na żołądek, lecz go nie zakupiłam ze względu na cenę, tej maseczce nie słyszałam, lecz fajnie, że się sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zmatowienie i nawilżenie w jednym - muszę mieć tą maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam maseczki do twarzy, i średnio co dwa dni jakąś sobie robię. O tej jeszcze nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  27. O tej jeszcze nie słyszałam,lubię maski;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Myślę że pokochałabym tą maskę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja czekam na produkty do testów od nich :) Jestem ciekawa co mi przyślą :P Maseczki uwielbiam :) Ciekawe czy ta sprawdziłaby się na mojej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię kosmetyki Dr Organic , tej maseczki nie miałam, ale używała z tej linii masło do ciała i było boskie :) Jedno z lepszych jakie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem oczarowana tymi produktami,mam jeszcze serum z mleczkiem pszczelim i też jest super

      Usuń
  31. Miałam tylko próbkę,więc nie mogę się wypowiadać,ale było dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo lubię kosmetyki Dr Organic , tej maseczki nie miałam, ale używała z tej linii masło do ciała i było boskie :) Jedno z lepszych jakie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. muszę koniecznie wypróbować produkty ich firmy bo strasznie mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Rozejrzę się za nią bo mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  35. czuję się bardzo zachęcona opisem tej maski, działanie z tego co piszesz idealne nie tylko dla suchych skór (choć taką właśnie posiadam) no a do tego cena za taką jakość tym bardziej przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Miód Manuka jest ponoć bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  37. teraz na jesień miód do twarzy to dobry pomysł bo odżywia, nawet samemu można maseczke zrobić :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Liście manuka ostatnio są szalenie popularne. Muszę w końcu co z tym skladnikiem wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  39. Brzmi bardzo fajnie! :) Ciekawi mnie tej efekt jednoczesnego oczyszczenia i nawilżenia. Firmę kojarzę, ale nie używałam jeszcze ich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Złudzenie dodatkowych trzech godzin snu to coś co mojej skórze jest potrzebne. Ostatnio zrobiłam maseczkowe zapasy, ale po ich zużyciu chętnie sięgnę po miód manuka :)

    OdpowiedzUsuń
  41. aktualnie mam inną z tej firmy z minerałami z Morza Martwego, ale nie powala mnie na kolana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie generalnie kosmetyki z minerałami z morza martwego się nie sprawdzają.Ale jeśli będziesz miała okazję spróbuj tej maseczki :) Pozdrawiam

      Usuń
  42. Mi jakoś ciężko niestety zmobilizować się do regularnego używania maseczek.

    OdpowiedzUsuń
  43. Chętnie poznałabym nie tylko tę maseczkę, ale też inne kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak na razie maseczek nie chce mi się za często robić więc zapasów nie ubywa. Jak się to zmieni to może się nią zainteresuję :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Lubie takie godne polecenia kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger