Panterkowa parka

Hej :)
Dzisiaj mam dla Was stylizacje :) Od kilku sezonów hitem są parki.Widzę wiele dziewczyn,które je noszą i wszystkie są w zielonym kolorze.Ja wciąż poszukuję parki w szarym kolorze i nigdzie nie mogę takiej spotkać.W ramach pocieszenia postawiłam na parkę w zupełnie innym wydaniu.Moja jest panterkowa :)
Jest dość wyjątkowa i stanowi ciekawy element w mojej szafie.Idealnie pasuje do beżu i szarości,których ostatnio u mnie najwięcej :) Poza tym,że jest mimo wszystko dość uniwersalna jest też zupełnie inna od wszystkich.Uwielbiam ją i mam nadzieję,że Wam także się spodoba :)










































parka- New Look
bluza-prezent
torebka,okulary -H&M
spodnie- Tally Weijl
balerinki- nie pamiętam

53 komentarze:

  1. Nigdy nie byłam fanką parki i nie będę, po prostu nie mój styl. Niemniej jednak uważam, że Twoja jest 100 razy lepsza od tej w kolorze zgniłej zieleni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna :) Ja też poszukuję jakiejś, ale póki co nie trafiłam na nic co w 100% mi się podoba ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna parka ! Nie znoszę tych khaki parek. Twoja jest Super bo nie typowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie Ci w panterce ;) a torebka świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie w sklepach królują głównie zielone bądź czarne parki. Ta Twoja jest oryginalna:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa panterka, taka niestandardowa, bardzo drobniutka! Super, pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna parka, a jeszcze śliczniejsza Ty :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać, że fanką panterki to nie jestem. Ale w tym wydaniu bardzo mi się podoba. Poza tym chyba nie ma rzeczy, która by źle na Tobie leżała :):*

    OdpowiedzUsuń
  9. nie przekonam się do panterki, ale faktycznie lepsza taka nietuzinkowa niż te khaki, w których co druga chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczna uwielbiam wszelkie printy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz super :) taka panterka fajnie do Ciebie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna kurteczka a ty jak zwykle wyglądasz ślicznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Parka super po prostu !. Strasznie mi się spodobała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale Ci w niej ładnie :) torebka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo oryginalna parka, bo rzeczywiście wszędzie królują te zielone, których już jest przesyt. Bardzo ładna torebka! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Torebka zdecydowanie przyciąga moją uwagę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna jest ta parka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna parka! Motyw panterki uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. W sumie tych zielonych to już wszędzie aż za dużo, tez miałam na taką ochotę, ale jeszcze się muszę zastanowić, a chcę taką bardziej ciepłą z podszyciem.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja się do tego typu kurtki nie przekonam, ale torebkę masz świetną :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta parka bardzo mi się podoba.Cudownie wyglądasz.Bardzo podobają mi się Twoje wszystkie stylizacje kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam panterkę, fajna parka!

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Torebka prześliczna, właśnie na taki kolorek poluję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. parka skradła moje serce;) ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  25. fajna :) chociaż u mnie już jest tak zimno, że kurtka puchowa by się przydała :p

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja panterki akurat niestety nie lubię

    OdpowiedzUsuń
  27. super parka :) ! ale ładnemu we wszystkim ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz prześlicznie! Nidy chyba jeszcze nie widziałam parki w takim wzorze, bardzo ciekawie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. akurat panterkę uwielbiam więc dla mnie jest cudowna :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja ostatnio w tk maxx widziałam szare parki, sama kupiłam jedną i jedną granatową:-)

    OdpowiedzUsuń
  31. parka rewelacyjna,sama skusiłabym się na nią :)super wyglądasz"*

    OdpowiedzUsuń
  32. panterkowej jeszcze nie spotkałam :D

    OdpowiedzUsuń
  33. osobiście preferuję jednokolorowe kurteczki,a le Ty w tej wyglądasz bardzo atrakcyjnie

    OdpowiedzUsuń
  34. Ślicznie ci w niej ;-)
    Sama nie lubię takich ale tobie jak najbardziej pasuje :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger