Solarita zapach od Luxure

Witam Kochane,
dzisiaj mam dla Was pachnącą niedzielę.Post o zapachach jest już stałym elementem mojego bloga,a na pewno będzie takich wpisów jeszcze więcej.Perfumy to coś,co każda kobieta ma w swoich zbiorach.Jedne stawiają wyłącznie na oryginalne zapachy,innym wystarczają zmienniki.Ja posiadam w swojej kolekcji zapachy taki i takie.Lubię mieć wybór i używać perfum wedle humory,pogody,czy okazji MarkaLUXURE rozpieściła mnie aż czterema flakonami perfum i dzisiaj pora na zapach,który skradł moje serce najbardziej :)







Pierwsze co rzuca nam się w oczy to przepiękny flakonik.Piękna nakrętka,urocza kokardka,poręczny flakonik.Wnętrze jest jeszcze wspanialsze.Zapach jest niesamowicie kobiecy i elegancki.Jest mi on najbliższy sercu i skórze ze wszystkich zapachów,jakie przyszło mi testować.






Perfumy mają pojemność 100ml,są bardzo wydajne,ponieważ zapach utrzymuje się na mojej skórze bardzo długo.Podbnie jest z włosami,które uwielbiam spryskiwać :) Atomizer działa bez zarzutu,pryska równomiernie,nie zacina się.




Jakie nuty goszczą w tym zapachu?! Niesamowicie kobiece,kwiatowe z domieszką owocowego powiewu.Wszystko to co lubię w perfumach najbardziej. 

nuta głowy:
czerwona porzeczka, różowy pieprz
nuta serca:
róża, jaśmin, piwonia
nuta spodu:
piżmo, paczula, panna cotta


Patrząc na nuty zapachowe,można odnieść wrażenie,żę perfumy są bardzo słodkie i mdłe.Nic takiego (na szczęście) nie ma miejsca.Czerwona porzeczka dodaję zapachowi lekko kwaskowaty wyraz,przez co ogólny zapach jest świeży.Owszem kwiatowy,ale z kategorii tych lżejszych.Sama nie przepadam,że duszącymi,ciężkimi zapachami,które dosłownie przytłaczają i mnie i osoby towarzyszące :) 





Trwałość? Jestem pod ogromny wrażeniem,ale ten zapach towarzyszy mi cały dzień.Oczywiście przemienia się na mojej skórze pod wypływem upływu czasu,ale warto podkreślić słowo przemienia,a nie znika.Początkowo jest on bardzo mocno wyczuwalny,na pierwsze miejsce wysuwają się kwiatowe nuty. Jest on wyrazisty,dodaje mi poczucia kobiecości,elegancji i pewności siebie.Nosząc ten zapach mam ochotę na podbój świata (swoją kobiecością) Z upływem czasu,zapach staje się lżejszy i bardziej owocowy,co mi akurat odpowiada,bo świeże zapachy dodają mi energii na resztę dnia. 









 Jeśli o mnie chodzi to mój ulubiony zapach,towarzysz mi codziennie.Dostaję sporo komplementów nosząc go na sobie.Jeżeli lubicie ciepłe,kobiece zapachy.To perfumy dla Was! Flakonik zdobi toaletkę,a zapach zdobi nasze ciało.Może Marilyn Monroe miała rację,sypiając odziana tylko w zapach?! Perfumy możecie kupić tutaj Solarita,zachęcam Was serdecznie!







50 komentarzy:

  1. Jejku flakonik faktycznie urzeka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach musi być piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten flakon jest niesamowicie elegancki, wierzę na słowo, że zapach też

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne nuty zapachowe, musi pięknie pachnieć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniale się prezentuje i pewnie bardzo ładnie pachnie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Flakonik na prawdę bardzo ładny :) ciekawa jestem zapachu

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobnie z zapachami, używam ich zależnie od nastroju, okazji czy pogody ;) Piękny flakonik, a po Twoim opisie wnioskuję, że pachnieć muszą bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny flakonik, fajnie że perfumy są trwałe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. flakon urzekający, chętnie bym je powąchała aby przekonać się czy jest to 'mój' zapach

    OdpowiedzUsuń
  10. Flakonik uroczy, nie znam zupełnie tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też mam kilka zapachów i tak jak Ty w zależności od nastroju, pogody, stroju wybieram zapach :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Flakonik po prostu przepiękny naprawdę :-). Zapach też może być ciekawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne opakowanie, niby proste, a jednak ma coś w sobie :) Chętnie bym je powąchała, mogłoby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nuta spodu? Ależ wymyślili:D
    Ale sam zapach chętnie bym powąchała ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe buty zapachowe, a buteleczka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Flakonik no jest szałowy!
    A trwałość zaskakuje!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne perfumy.Ja jestem wielbicieka kwiatowch i owocowych nut z dodatkiem piżma.Flakonik też jest bardzo elegancki.Ps. Przeczytałam na Twoim blogu że zmagasz się z chorobą.Mam nadzieję że to nic poważnego! Życze Ci dużo zdróweczka.Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Mam przyjaciela nieprzyjaciela i tak razem kroczymy przez świat :)

      Usuń
  18. A spryskiwanie włosów nie powoduje u Ciebie ich przesuszenia?

    OdpowiedzUsuń
  19. Flakonik cudny :-) chętnie bym go użyła na sobie aby się przekonać czy to moja nuta zapachowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Flakonik faktycznie bardzo gustowny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Flakon śliczny, nie miałam okazji mieć tych perfum jednak czytając chyba by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy wcześniej nie miałam styczności z tym zapachem - ale już sama buteleczka zachęca do jego wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. prezentuje się ekskluzywnie ;) niesamowicie przyciąga wzrok ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale ładny flakonik :) ładnie wyglądałby na mojej półeczce. Po Twoim opisie stwierdzam, ze ten zapach przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawi mnie jak pachnie ten zapach, mógłby mi się spodobać skoro nie jest typowo kwiatowy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam tych perfum ale flakonik mają piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. mam nadzieję, że pachną tak pięknie jak wyglądają :)

    kontakt@luxure.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. ładna buteleczka, mam dwa flakony tej marki. podróbkę angel i jeszcze jakiś zapach, którego nie pamiętam czego jest zamiennikiem.

    OdpowiedzUsuń
  29. obrzydlistwem jest używac podróbek

    OdpowiedzUsuń
  30. Flakon i nuty zapachowe przypominają mi Salvatore Ferragamo Signorina, zapach który uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cóż przecież jesteśmy kobietami i uwielbiamy otaczać się pięknymi zapachami. Ja także wyznaję zasadę używania różnych zapachów w zależności od nastroju. A na toaletce brakuje już miejsca... Flakonik wygląda uroczo i zapewne skrywa równie śliczną zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałam ten zapach w swoim zbiorku. Rzeczywiście pięknie rozwijał się na skórze i co mnie bardzo zaskoczyło nie znikał po paru chwilach tylko był wyczuwalny przez dłuższy czas. Niektóre z nas to szczęściary, których ph skóry dobrze współpracuje z zapachami przekładając się na ich satysfakcjonującą trwałość.

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne perfumy w pięknym flakoniku. Mam i uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Pierwsze co rzuca się w oczy to śliczna buteleczka, ciekawa jestem jej zawartości bo mam wrażenie, że to zapach w moim stylu. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Słodka buteleczka, perfum nie znam ale a jak patrzę na skład to wygląda to naprawdę obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger