Spotkanie śląskich blogerek Katowice 18.10.2014

Witam Kochane,
dzisiejszy post będzie poświęcony spotkaniu blogerek urodowych,które miało miejsce w Katowicach w tę sobotę tj: 18.10.2014r. Spotkanie odbyło się w bardzo przyjemnym i jakże pasującym do tych okoliczności miejscu.Mianowicie w ZIELONA MYDLARNIA To bardzo przyjemne miejsce,w którym możemy zaopatrzyć się w kosmetyki rosyjskie,pudry i kule do kąpieli,a także w kosmetyki naturalne,których jestem ogromną fanką :) 








To było moje pierwsze spotkanie blogerek i muszę powiedzieć,że to było niesamowite doświadczenie.Poznałam mnóstwo sympatycznych dziewczyn z którymi mam nadzieje utrzymać kontakt :)



Każda z dziewcząt dzięki uprzejmości firmy http://www.przypinkowo.pl/ dostałą swoją własną plakietkę,dzięki  której,łatwiej nam było się odszukać :) 


















Dzięki prezentacji Pani Agaty,mogłyśmy bliżej zapoznać się z produktami marki Skarb Matki .Ja nie mam dzieci,ale wiem z kim podzielę się tą wiedzą ;) 









Kolejna prezentacja,prowadzona przez Panie brafiterki z salonu Vanilla Body Shop.Dała nam wiele do myślenia.Okazało się,że praktycznie każda z nas ma źle dobrany biustonosz.Panie uświadomiły nas jak ważny jest prawidłowo dobrany biustonosz.Nie tylko dla efektu wizualnego,ale także zdrowotnego.Na pewno wykorzystam tę wiedzę w przyszłości. 









Bardzo się cieszę,że mogłam uczestniczyć w tym spotkaniu i poznać tyle wspaniałych dziewcząt.





















 Serdecznie dziękuję organizatorkom,które fantastycznie poradziły sobie z przygotowaniem całego spotkania :) Dziękuję sponsorom,za wspaniałe prezenty.W Następnym poście pokarzę Wam co znajdowało się w torbach z prezentami :) Mam nadzieję,że jeszcze kiedyś będę miała możliwość spotkać się z Wami dziewczyny :) 




46 komentarzy:

  1. Widać ,że bawiłyście się świetnie :) ja niestety mam wszędzie straszliwie daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Było genialnie :) Także mam nadzieję, że to nie było nasze ostatnie spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. było super,do następnego w Rybniku kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale tam pieknie ;) sama bym chciała w czymś takim uczestniczyć - nie dla upominków tylko po to by dowiedzieć się czegoś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezentacja zrobiona przez Panie brafiterki była bardzo pouczająca.Najfajniejsza sprawa to spotkanie na żywo dziewczyn,które znało się tylko z komentarzy na blogu :)

      Usuń
  5. Ależ musiało być super :) zazdroszczę ;).
    ps. pięknie wyglądałaś w tej sukieneczce :) pozdrawiam Cię Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi sue wydaje ze mam dibrze dobrany biustonosz, ale chetnie bym skorzystala z uskug brafuterki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne spotkanie :) Jakiś czas temu sprawdziłam w necie jak się zmierzyć i jak dobierać rozmiar biustonosza i teraz raczej dobry noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No widzę ze spotkanie udało się :) Ślicznie wyglądacie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Musiało być na prawdę wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak,spotkać na żywo wszystkie dziewczyny,było naprawdę niesamowitym przeżyciem :)

      Usuń
  10. Super, widać, że spotkanie było udane

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie było, ja również mam nadzieję że za niedługo się spotkamy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne spotkanie, czytałam o nim
    juz na kilku blogach:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie spotkania są bardzo fajne, można poznać mnóstwo ciekawych osób i zawrzeć nowe znajomości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą całkowicie.To bardzo miłe,poznać osobiście dziewczyny,których blogi czytam :)

      Usuń
  14. Super, że miałyśmy okazję się poznać :D Na żywo jesteś jeszcze śliczniejsza niż na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  15. ale świetnie musiało być, jakie ładne Panie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna impreza, widać, że się udała:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne spotkanie co widać po zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. czułam to, że taka fajna z Ciebie osóbka hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne spotkanie i zdjęcia, chętnie przejechałabym się na taką imprezkę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Spotkanie na pewno było super ! ":)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie spotkania. Ostatnie na jakim miałam okazję być było organizowane w tym samym miejscu i było uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. takie spotkania są fantastycznym przeżyciem:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe spotkanie, sama miałam do czynienia z brafiterką i zdziwił mnie fakt, jak powiedziała, że piersi są również na plecach i trzeba je zgarniać do miseczki stanika xD Wtedy biust jest pełniejszy :D Ohh Yankee i bomby <3 zazdroszcze udanego spotkanka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. widzę już 2 relację z tego spotkania i mam czego wam zazdrościć :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam osobiście żadnej uczestniczki, ale blogi są mi znane:) widać ,że świetnie spedzilyscie czas ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. gratulacje ;) widać że spotkanie się udało ;) obserwuje fajny blog ;) Powodzenia !!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger