Waterfall

Hej Kochane,
dzisiaj czas na stylizację :) Pogoda tak nas rozpieszcza,że w zasadzie codziennie można chodzić na spacery.Oczywiście bardzo mnie to cieszy,ponieważ kocham jesień.Dla mnie ta pora roku mogłaby być jedyną :) Wczoraj spędziłam bardzo miły dzień w towarzystwie koleżanek blogerek :) To było niesamowite doświadczenie,jeżeli czytają to uczestniki spotkania,jeszcze raz wielkie dzięki :) Szczegółowa relacja ukaże się na dniach.Mam nadzieje,że to nie było nasze ostatnie spotkanie?! :) Wracając do stylizacji,ostatnio stałam się bardzo nudna.Poddałam się całkowicie czerni i szarości.W ostatnim czasie kupuję ubrania tylko w  tych kolorach.Dziwne,bo zazwyczaj szalałam na punkcie beżu i karmelu.Dojrzewam,czy już tak się starzeję ?! :)
Miłej niedzieli :* 








































kurtka- Dresslink
sweter- Tally Weijl
naszyjnik- Glitter
spódniczka-allegro
torebka-Atmosphere
botki-prezent

45 komentarzy:

  1. Mam podobną spódnicę :) Bardzo fajny zestaw. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyglądasz:) Piękna kurteczka i spódniczka, w ogóle wszystko piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bosko wyglądasz kochana:) bardzo podoba mi sie upięcie włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie wyglądasz. Ja ostatnio chodzę najczęściej w takich kolorach. Wczoraj było świetnie i również mam nadzieję, że niedługo znów się zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Jak Ty pieknie wygladasz <3 Super zestaw :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz :)
    Ekstra buty

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz! :) i ładny naszyjnik. pozdrawiam ;)

    zapraszam na konkurs
    http://xiness.blogspot.co.uk/2014/10/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko współgra idealnie, a naszyjnik jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały zestaw :) Wyglądasz po prostu pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja :). Wpadła mi w oko torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia na tle pięknej jesieni, idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo elegancko :) aż się prosi by w taką pogodę spacerować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna spódniczka, też byłam dziś na spacerku, uwielbiam taką jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna kurtka. Takiej brązowej szukałam ^^
    A o spotkaniu nic nie wiedziałam... ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam podobny sweterek ale w kolorze czerwonym i z kokardkami z tyłu ;D ostatnio tez ciągle szarości kupuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz :) Piękna spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz:) Świetna ta ramoneska:) Tak, to prawda, pogoda jak na październik jest super :)Oby tak było jak najdłużej.

    OdpowiedzUsuń
  18. idealne połączenie kolorystyczne;) super set!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba kurtka ;)
    Cały strój jak dla mnie wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zestaw bardzo dobrze się komponuje,jasna spódniczka świetnie kontrastuje z czernią.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. jesteś mega śliczniutka kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz. Bardzo podoba mi się ten zestaw, sama bym chętnie tak się ubrała :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie! Bardzo mi się podoba stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja,w moim typie :)muszę sobie sprawić taka spódniczkę

    OdpowiedzUsuń
  25. Stylizacja w moim typie :) Całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudownie wyglądasz,a outfit szalenie mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny zestaw, uwielbiam rozkloszowane spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja ostatnio kupuję wszystko szare :D Super look :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacja :) Uwielbiam szary, a w połączeniu z tego typu kurtką wyszło wspaniale :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo podoba mi się ta stylizacja, lubię szarość i czerń :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ale ta czerń dobrze Ci zrobiła, nadała trochę świeżości w Twoich stylizacjach :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ty zawsze skomponujesz fajny zestaw;-) świetna spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam dresowe spódnice, świetnie wyglądasz :-)
    zapraszam do siebie http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger