Spadające liście

Hej :)
jestem już po koncercie, wrażenia niesamowite. Szaleństwo w najczystszej postaci! Slash jak zawsze doskonały, utwory rozgrzały publiczność do czerwoności. Szalałam do upadłego :) Niestety nie udało mi się zrobić zdjęcia z moim idolem, ale szykuję się na następny koncert i może wtedy się uda ;) Dzisiaj mam dla Was stylizacje, z dni kiedy jeszcze było ciepło i przyjemnie. Niestety teraz chodzę już w rękawiczkach i czapce. Stylizacje zapewne będą pojawiać się rzadziej, ale na pewno jeszcze jakieś będą :) Trencz, kolejny raz pojawia się na blogu. Uwielbiam go, pasuje do wszystkiego i fantastycznie się w nim czuje. Pozdrawiam ciepło w ten zimny wieczór :)

























trencz- New Look
golf - nn 
spódniczka- H&M
rajstopy- Gatta
botki- nn


53 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądasz :) Płaszczyk i spódniczkę chętnie bym ukradła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja :) Buty przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. panterkowa spódniczka :) zdecydowanie mój ulubiony wzór :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny plaszczyk! Wyglasz w nim slicznie i zgrabnie:) Mam bardzo podobny, bardzo go lubie:) Pozdrawiam serdecznie:):)

    http://elisabeth-brzeski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle piękna ;) Ale wpis trocę nie na czasie ; p powinien być " spadający śnieg " :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście u mnie jeszcze go nie widać ;)

      Usuń
  6. Udanie musiało być :) ale masz piękne nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ty czarujesz!
    Pięknie Ci w takich kolorach!
    A te buty - zakochałam się. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ty czarujesz!
    Pięknie Ci w takich kolorach!
    A te buty - zakochałam się. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękną scenerię sobie wybrałaś do tych zdjęć :)
    Płaszczyk cudny :) mam bardzo podobny tyle, że bez tych ciemnych obramówek :)i z jasnymi guzikami :)
    Jesteś bardzo fotogeniczna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz tak śliczną buzię, że we wszystkim Ci ładnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie, że koncert był super :) moja kumpela ma podobny płaszcz :) świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny zestaw. Zgrabnie wygląda .

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie się prezentujesz, szkoda tylko że już pogoda nie pozwala na takie stylizacje :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna z Ciebie kobieta:-) Fajne, nietuzinkowe buty na złotym obcasie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam trencze, ale beżowego jeszcze nie mam:)
    Jak zwykle świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia,a płaszczyk jest boski:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczna! :) Uwielbiam to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zwykle cudownie :) Świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę możliwości uczestnictwa w koncercie, nawet jeżeli nie udało Ci się zrobić zdjęcia ze swoim ulubieńcem. ;) A w stylizacji najbardziej podobają mi się detale, pięknie uzupełniają całość! Ten złoty obcas bardzo przyciąga uwagę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było szansy zbliżyć się do nich ;/ Ale co widziałam, to widziałam :) Polecam zerknąć na YT są już filmy z koncertu. Myles jest niesamowity, świetny wokal, charyzma, zwierze sceniczne :) a Slash jak zawsze luz i nonszalancja, którą się wprost uwielbia. Solówka przy Rocket Queen... uczta dla zmysłów. Może za rok, znowu zagrają. Ja postaram się tam być :)

      Usuń
  20. Pięknie klasycznie kobieco- nic dodać nic ująć

    OdpowiedzUsuń
  21. o piękna, jesienna oprawa zdjęć ☺ a Ty jak zwykle wyglądasz super , śliczny ten trencz i super torebka

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznie ! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Lovely look!
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  24. Z klasą i elegancko,buty świetne,idealnie dopasowane do stopy ze złotym obcasem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniale,że dobrze się bawiłaś!Stylizacja fajna,no ale niestety zima idzie ja już chodzę od paru dni w czapce i rękawiczkach :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie, że koncert się udał :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. A torebka? ŚWIETNA :) Gdzie zakupiona?

    OdpowiedzUsuń
  29. cieszę się, że świetnie się bawiłaś ;)
    świetne zdjęcie, pięknie wyglądasz w tej spódnicy;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ależ mi się podoba Twój płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  31. trencz jest super, zawsze chciałam taki mieć, wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też uwielbiam takie płaszyki. Twój trencz jest przepiękny i świetnie zestawiłaś go ze spódniczką.
    Ślicznie wyglądasz na zdjęciach.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  33. taka dziewczyna to we wszystkim ładnie będzie wyglądać, super

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger