Wiosenne nowości z Bell Candy Colour w sklepach Biedronka

Witam Kochane,
dzisiaj przychodzę do Was z nowościami, które pojawiły się w sklepie  Biedronka. Jest to najnowsza kolekcja kosmetyków Bell z serii Candy Colour. Muszę przyznać, że kolorystyka jest mi szczególnie bliska, ponieważ nie brakuje tutaj wiosenny, romantycznych pasteli, a w nich czuję się najlepiej. Nie przedłużam i już Wam pokazuje te cukiereczki :) 







W skład całej kolekcji wchodzą:
błyszczyki w słoiczku
róże do policzków
pastelowe lakiery do paznokci
oraz maskary koloryzujące do brwi







BŁYSZCZYKI- zamknięte w mały słoiczek. Pachną wspaniale, troszeczkę jak guma balonowa :) Kolor w słoiczku wygląda na intensywny, na ustach tworzą lekką poświatę. Usta wyglądają bardzo soczyście,







RÓŻ DO POLICZKÓW- to jeden z moich ulubionych produktów do makijażu. Mogę zrezygnować z bronzera, ale nigdy nie zapominam o różu. Dodają mi życia i koloru :) W ofercie Biedronki, znajdziemy trzy odcienie, Myślę, że przypasują każdej z nas, Mamy tutaj klasyczny róż, brzoskwinkę, oraz koral. Róże, utrzymują się na moich policzkach cały dzień. Jestem z nich naprawdę zadowolona.







MASKARA DO BRWI- produkt, który najbardziej mnie zaskoczył i zaciekawił to nowe barwiące maskary do brwi. Moje brwi nie są idealne i codziennie muszę nad nimi pracować, żeby wyglądały dobrze. Dlatego chętnie testuję wszystkie nowinki w tej kwestii. Maska do brwi, nadaje lekkiego koloru, oraz dyscyplinuje niesforne włoski.








Maskary, mają malutkie szczoteczki, które są bardzo precyzyjne i docierają nawet do najmniejszych włosów.










Podoba mi się kolorystyka, dla każdego coś się znajdzie. Kolor 01 to jasny, chłodny brąz, 02 to już klasyczny, ciemniejszy brąz, a nr 03 to kolor szary... Obecnie maskara jest dość rzadka, ale musi pooddychać jak maskara do rzęs i na pewno świetnie się sprawdzi. W osobnym poście zademonstruję Wam efekt na brwiach. 








LAKIERY DO PAZNOKCI- to istne cukiereczki, kolory są bardzo wiosenne, romantyczne i pastelowe. Już je pokochałam, bo trafiają idealnie w mój gust. Lubię takie kolory na paznokciach, omijam neony i krzykliwe ozdoby, a te kolory same w sobie są bardzo urocze i dziewczęce.













Wszystkie zaprezentowane przeze mnie produkty, możecie znaleźć w sklepach Biedronka od 1go lutego. Na co się skusicie, co Wam się spodobało najbardziej?!





58 komentarzy:

  1. Jakie piękne kolory :) ale szczoteczki tuszy to jakieś hmm dziwne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post !
    Paulinandmee.blogspot.com milo mi bedzie jezeli skomentujesz nowy post :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się róże... Chyba się skuszę.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa maskara do brwi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Róż kiedyś miałam z Bell ale nie był zbyt trwały , oddałam siostrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te maskary do brwi - myślałam, że to nowy wygląd szczoteczki od tuszu do rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. lakiery bym wszystkie przygarnęła !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kolorki, szczególnie zaciekawiły mnie te błyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się może skuszę na któryś lakierek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lakiery są cudne, ładne delikatne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  11. Jako zdeklarowana lakierocholiczka stawiam zawsze i wszędzie na lakiery - zwłaszcza gdy mają tak piękne, dziewczęce, urocze kolory. Walczę jednak z lenistwem, bo nie chce mi się iść do Biedronki specjalnie tylko po lakiery ;-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakiery mają śliczne, delikatne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A do Biedronki chyba wybiorę się jutro - bardzo fajnie wyglądają i lakiery i błyszczyki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Lakiery są śliczne, bardzo wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej zaciekawiła mnie maskara do brwi. Muszę zajrzeć do szafy Bell

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakbym była w Polsce, to garściami bym brała te lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  17. lakiery mają super kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo spodobały mi się pastelowe odcienie lakierów do paznokci są takie wiosenne i cukierkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystko mnie zaciekawiło, ale róże chyba najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jutro mam zamiar wybrać się po te lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pastelowe lakiery najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawsze przechodzę obojętnie obok szafy w biedronce, ale te lakiery pastelowe są śliczne!! Zastanawiam się nad tymi tuszami do brwi. Jak długo się utrzyma?

    Ps nie wiem czy wiesz ale przeniosłam mojego bloga z blogspota na nową stronę internetową. Adres znajdziesz na moim Google+ :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawsze przechodzę obojętnie obok szafy w biedronce, ale te lakiery pastelowe są śliczne!! Zastanawiam się nad tymi tuszami do brwi. Jak długo się utrzyma?

    Ps nie wiem czy wiesz ale przeniosłam mojego bloga z blogspota na nową stronę internetową. Adres znajdziesz na moim Google+ :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę zerknąć jak będę w Biedronie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawsze te wiosenne kolekcje kosmetyków są takie śliczne i kolorowe, zwłaszcza po ponurej zimie jest ochota na kolory, mascary do brwi bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pastele, zawsze tak pozytywnie wpływają na mnie i nie tylko ;) uwielbiam w nich chodzić i je nosić ;)

      Usuń
  26. lakiery do paznokci w pięknych kolorkach ;)

    pozdrawiam i zapraszam :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Gdyby nie to, że jakoś Bell mnie nie zachęca do kupna kosmetyków to bym się na nie skusiła, bo aż czuć w nich wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  28. wspaniała kolacja wiosenna,
    Uwielbiam Bell mają super kosmetyki, które sama polecam

    OdpowiedzUsuń
  29. ciekawe są te maskary do brwi, ale na zdjęciach wyglądają jakby miały brokatowa poświatę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Najbardziej intrygują mnie lakiery, mają piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  31. różom z pewnością przyjrzę się bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  32. skusiłam się na jeden z tych błyszczyków w słoiczku, cudnie pachnie i smakuje arbuzem!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo lubię pastelowe lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  34. choć niebieskie lakiery nie przyciągają zbytnio mojej uwagi ten odcień, który znajduje się w tej kolekcji bardzo przypadł mi do gustu podobnie jak róż w kamieniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten odcień jest wyjątkowy, lekko brudny, lekko fioletowy. Inny wymiar błękitu 😊

      Usuń
  35. Widziałam je dzisiaj w biedronce i walczyłam żeby nic nie kupić :)
    Wyglądają uroczo , przyciągają wzrok i podejrzewam , że w końcu ulegnę.
    Wyszłam tylko z solą do kąpieli :P
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudne i chyba różom przyglądnę się bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajne lakiery -> widziałam je właśnie ostatnio :) Zapraszam na reaktywację -> korideliacosplays.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Widzę, że szalejesz z zakupami. Ja w tym miesiącu postanowiłam przystopować.

    OdpowiedzUsuń
  39. Widziałam je dzisiaj i nie porwały mnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  40. Na lakiery bym się bardzo skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. content and writing articles that you create a very inspiring, incredible
    Cara Mengobati Diabetes Secara Efektif

    OdpowiedzUsuń
  42. lakiery są po prostu obłędne! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Lakiery do paznokci wyglądają świetnie, chyba skuszę się na któryś kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  44. jakie piękne pastelove lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Podoba mi sie kolor rozu ten srodkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Oglądałam wczoraj w Biedronce tą kolekcję. Błyszczyki pachną obłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Róże do policzków wyglądają niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger