MAKEUP REVOLUTION Ultra Blush Palette PALETA RÓŻY Hot Spice!



Dzisiaj na blogu kolorowe szaleństwo! Jestem ogromną fanką róży do policzków i zawsze w drogerii moje oko kieruję się w ich stronę, mogę żyć bez bronzera, czy pomadki, ale bez odrobiny koloru na licu... NIGDY!!! Róże, dodają nam zdrowa, blasku i cudownie ożywiają cerę. W okresie wakacyjnym, fantastycznie podkreślają opaleniznę. Nie mogło ich zatem zabraknąć w moim zamówieniu ze sklepu kosmetykomaniapl. Od dawna słuchałam pochwał na temat paletek marki Makeup Revolution, ale dopiero niedawno miałam okazję poznać je bliżej i dogłębnie przetestować. Jak się sprawdziły i czy je polecam? Przekonacie się w dalszej części posta :) 










Zacznę od opakowania. Paletka przychodzi do nas w czarnym kartoniku ze złotymi napisami, muszę przyznać, że to połączenie kolorów jest niezwykle eleganckie i zwraca na siebie uwagę. Z tyłu na opakowaniu, mamy wykaz kolorów, oraz informacje od producenta. Paltka mieści w sobie 13g produktu, można jej używać przez 12 miesięcy od otwarcia. Sama paletka, wykonana jest z grubego plastiku z nazwą marki i opisem produktu. To ułatwia sprawę, kiedy mamy w swojej toaletce kilka paletek i nie chcemy otwierać każdej po kolei, aby znaleźć właściwą. Paletka jest dość ciężka, masywna, czuć ją w ręku, a to uznaję za plus. Wewnątrz duże lusterko, do również dodatkowy atut.







Paletka, mieści w sobie 6 róży matowych, 1 błyszczący, oraz rozświetlacz







Ja zdecydowałam się na paletkę HOT SPICE, to dość neutralne kolory, zgaszone róże, brzoskwinie i lekki pomarańcz. Róże, bardzo neutralne, pasujące większości karnacji i na wiele okazji. Producent w swojej ofercie, posiada również inne zestawienie kolorystyczne.







Pigmentacja- jest fenomenalna, wystarczy lekko dotknąć produkt pędzlem, by cieszyć się mgiełką koloru. Róże, fantastycznie się nakładają i blendują, nie tworzą nieestetycznych plam, czyli efektu Matrioszki :) Może je ze sobą mieszać, lub dokładać je warstwa po warstwie, budując kolor. Produkt, utrzymuje się na moich policzkach cały dzień. nie ścierają się, nie tworzą placków i plam. Pod koniec dnia, po prostu znikaja z naszej twarzy.






Kolory paletki HOT SPICE! są piękne, od pierwszego zobaczenia zakochałam się w  nich i teraz stosuje je każdego dnia. Pasują do każdego makijażu, ponieważ są dość neutralne i naturalne. Pasowały do mnie, kiedy byłam blada i teraz, kiedy jestem lekko opalona. Kolor możemy budować, od bardzo naturalnego, po bardzo wyrazisty, wręcz festiwalowy :) 








Myślę, że słowa są zbędne, same zobaczcie te kolory :) 






W palecie, znajdują się także dwa róże/ rozświetlacze, które prezentują się prześlicznie, dają na skórze efekt pięknej tafli :) 









Jestem pod ogromnym wrażeniem tej paletki, kosztuje zaledwie 29,89 na stronie Kosmetykomania.pl, a jej jakość jest wręcz fenomenalna. Mam w swojej kolekcji różne róże i te naprawdę zasługują na wysokie miejsce w moim plebiscycie. Widzę nawet kolorystyczne podobieństwo do różu marki Chanel, może kiedyś zrobię dla Was takie zestawienie tanio vs drogo :) Ogromnie przyjemnie używa mi się tych róży, mają śliczne kolory, są wydajne, mocno napigmentowane, ładnie się rozcierają i nie tworzą plam. Nie zapychają, nie uczulają, a ta informacja przyda się alergikom! Jestem bardzo na tak! Paletka zajmuje mało miejsca, z łatwością można ją przewozić. Sądzę, że nada się dla początkujących, ale spokojnie mogłaby znaleźć swoje miejsce w kufrze wizażysty. Róże z powodzeniem, nakładam także na powieki i w tej roli, spisują się równie dobrze :) Serdecznie polecam,a  ja chyba skuszę się na drugi wariant kolorystyczny :) Buziakiiii










46 komentarzy:

  1. Idealna kolorystyka dla blondynek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dwie paletki róży z zestawu z pędzlami i tak samo są mega napigmentowane <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tę paletę róży i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne róże, ale co ja bym z nimi wszystkimi zrobiła haha :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam i jestem zadowolona :) Kosmetyki Makeup Revolution robią na mnie wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam sugar&spice i uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są, bardzo ładnie się prezentują :) Nie znam ich i muszę przyznać, że w okresie letnim zapominam o takim makijażu. Trochę z lenistwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie dobierasz kolory :) A jak pędzle się sprawdzają?
    Zapraszam na recenzje moich kosmetyków:
    https://projekt-nn.blogspot.com/2016/07/makijaz-codzienny-recenzja-kosmetykow.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba też się na nie słyszę ❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. ja zakupiłam golden sugar i większość to rozświetlacze, jeszcze nie wiem czy jestem zadowolona;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna recenzja. Paletka prezentuje się cudownie. Z niecierpliwością czekam na zestawienie jej z różem z Chanel ♥
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Paletka posiada przepiękne odcienie. Informacja, że nie uczulają jest plusem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. tez mam tą paletkę tylko wersję z bronzerami i też ja uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kolory, choć chyba wolę pojedyncze bądź trio jeśli chodzi o róże. Ciężko mi się je zużywa, a taka ilość jest ponad moje siły :).

    OdpowiedzUsuń
  15. paleta super, ale ja jednak bardziej wolę bronzery. Natomiast post bardzo przydatny :)

    LOVE.CHIC.GOODHABITS.

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie kolory piękne,bardzo przydatna paletka,wraz z porami roku zmienia się koloryt naszej cery i zamiast kupować pojedyńcze róże możemy mieć od razu zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak, kolory są zróżnicowane i pasują na każda porę roku, czy okazję :)

      Usuń
  17. Nie przepadam za różowymi policzkami w makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam się skusiłam ale na paletę do konturowania, róży aż tyle nie używam więc zrezygnowałam z zakupu :)
    Ale dobrze że jesteś z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale śliczne kolorki ! Super prezentuje się na twarzy :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. muszę przyznać, że pięknie się prezentują :) pigmentacja też wygląda dobrze - muszę poważnie się nad nimi zastanowić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczna paletka! :D melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam paletkę róży z Freedom, też jest całkiem fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. oj chyba nie dla mnie, ale na Tobie wygląda ok

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale różyska! Coś pięknego. :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Całkiem fajna :) lubię palety tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam ją w zapasach, pięknie na Tobie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej, ja mam sugar spice, bardzo ja lubię, ale naprawdę trzeba uważać z ilością produktu bo jest mega pigmentacja! Xxx
    WWW.makeupwithbella.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładne :) Choć mam strasznie dużo różów (głównie próbki mineralnych), to i tak ciągle sięgam po to samo, więc chyba jednak się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. lubię kosmetyki tej firmy, dobra jakość w niskiej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. a ja zwróciłam uwagę na makijaż oczu <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudne są te róże, muszę się skusić na taką paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Paletka bardzo fajna, ale co robią szpilki obok niej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to samo, co torebka i kwiaty... atrybuty kobiecości ;)

      Usuń
  33. Śliczne te paletki, choć ja różu nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  34. cudne te kolory!! ja jakoś nie potrafie się przekonać do różu na swoich polikach

    OdpowiedzUsuń
  35. Kocham tę paletę od wielu miesięcy :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger