Wspomnienie...


Dzisiaj na blogu nietypowo, bo pojawiła się stylizacja... Generalnie ciężko, nazwać do "stylizacją" ponieważ strój jest bardzo prosty i klasyczny. Ale skoro są wakacje, a sukienka służyła mi podczas spaceru wzdłuż morze, nie widziałam sensu zakładania biżuterii, obcasów,cekinów i brokatu ;) Same wiecie co mam na myśli ;) Biała sukienka, zawsze kojarzyła mi się z plażą, wakacjami i morzem... Dlatego taka sukienka,  musiała znaleźć się w mojej wyjazdowej walizce :) PO wakacjach pozostały zdjęcia i wspomnienia, ale mam nadzieję, że jeszcze coś ciekawe się wydarzy :) Wybaczcie mój brak makijażu, ale przecież są wakacje :) 






















































sukienka- Reserved
torebka- Mohito
sandałki- @

51 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz;) Też lubię białe sukienki, i racja, kojarzą się z ciepełkiem i wodą;) Ja jadę nad morze za tydzień, i widząc je na Twoich zdjęciach, jeszcze bardziej nie mogę się doczekać;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na wakacjach nie ma co nadużywać makijażu :) Pięknie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  3. Braku makijażu nie widać :) ale pazurki ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o makijaż się nie mart, i bez niego wyglądasz pięknie ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę pięknie. Ty masz taką ładną cerę, nawet nie potrzebujesz makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądasz. Mi też biała sukienka kojarzy się z takim wakacyjnym klimatem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wyglądasz i bez makijażu :) Fajna kiecka

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie bomba, pisałam Ci nieraz, że z taką figurą i twarzą powinnaś być modelką:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na lato biala sukienka jest najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie wyglądasz :) co tam brak makijażu :) skóra też powinna mieć urlop od nakładania kolorówki :) bardzo mi się podobasz w takim wydaniu :) delikatnie i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet nie zauważyłam, że nie masz makijażu :)
    Cudnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie! Aż zatęskniłam za morzem. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale wygladasz Gwiazdeczko:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna sukieneczka. Wyglądasz w niej cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie również biała sukienka kojarzy się tylko i wyłącznie z morzem, plażą i wakacjami! Śliczne sandałki i torebka <3 Twarz też ma prawo odpocząć od make up'u :D
    Panna K

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba ta Twoja sukienka, wyglądasz w niej zwiewnie i kobieco:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ślicznie. Morze+ ta stylizacja robią klimacik ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie :-) Ja w lecie często odpuszczam makijaż :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne zdjęcia:) ładnie ci bez makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie :) i jakie fajne okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Slicznie wyglądasz. Piękna sukienka taka delikatna. Widać na tobie jeszcze ten wakacyjny uśmiech :) Juz się Odwdzięczam za obserwacje :) Zapraszam do mnie
    girlchat27.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaka śliczna sukienka, świetnie ma Tobie leży ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cóż za urocza sukienka <3
    mozesz poklikac u mnie ? marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Na wakacyjny luz to tylko sukienka ! Super wyglądasz, makijaż nie potrzebny na wakacjach, popieram.

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie wyglądasz! Bardzo fajnie leży ta kiecka na Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Takie proste stylówki są najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądasz w tej sukience :).

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale pogoda tego dnia chyba mało letnia była... Wyglądasz, jak zawsze, cudownie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słonka nie było, ale duszno i parno ufff! Ja i tak nie znoszę upałów, więc dla mnie optymalnie :) Dziękuję Kochana :*

      Usuń
  29. Uwielbiam takie sukienki - świetny krój 😉

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj, tam...biała sukienka to jak najbardziej stylizacja! Jest prześliczna i wydaje się być idealna właśnie na plażę. Jest bardzo subtelna i myślę, że także wygodna :))

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  31. wyglądasz świetnie! uwielbiam takie sukienki :) okulary mam chyba takie same jak Twoje :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna sukienka, idealna na lato :) a Twoja cera jest taka ładna że wcale nie widać braku makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Rewelacyjnie wyglądasz :) Pięknie Ci bez makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna sukienka, ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna stylizacja. Sandałki bardzo ładne :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna sukienka, bardzo lubię takie :) I piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Dojrzałam paznokcie :) Brak makijażu, co tam - lato sprzyja odciążeniu twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne, wakacyjne wspomnienia :) Ja nie mogę się doczekać naszego urlopu. Pierwszy raz odkąd jesteśmy rodzicami jedziemy na wakacje. Po 3 latach wreszcie się udało. Jedziemy całą rodzinką na Bałkany. Jak przeczytałem na https://balkany.pl/ o Bałkanach to wiedziałem, że chcę tam jechać. Wyjątkowa część Europy. Kocham taki klimat i widoki. Mam nadzieję, że nasza rodzinka spędzi udany czas :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja też uwielbiam wakacje, ponieważ jest piękna pogoda i zawsze dużo się dzieje! Przykładowo w tym roku byłam na wyjeździe team building, które zostało zorganizowane przez firmę, w której od niedawna pracuję. Dzięki temu miałam okazję lepiej poznać moich współpracowników!

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładnie pani wyglądała na wakacjach! Ja też za niedługo wybieram się nad morze i zastanawiam się co ze sobą spakować, bo to wycieczka firmowa. Oprócz tego ciągle myślę o tym czego nie robić na wyjazdach integracyjnych bo chcę zachowywać się odpowiednio.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger