LIKE A DREAM - ShinyBox sierpień 2016


Po raz pierwszy w moje ręce, trafiło pudełko ShinyBox, oczekiwania budziły tylko moją ciekawość i ekscytację. Wreszcie pudełko do mnie trafiło i  muszę przyznać że od razu mnie zauroczyło. Piękna, szata graficzna, sprawiła, że na mojej twarzy już pojawił się uśmiech, a potem było tylko lepiej :) 
















Wewnątrz pudełka, znalazłam bardzo urozmaicone kosmetyki i właściwie mogę powiedzieć, że zawartość, stanowi super bazę w każdej kosmetyczce!



Zacznę od marki Stenders, z którą spotykam się po raz pierwszy. Ale coś czuję, że nie po raz ostatni... Krem ma fantastyczny zapach, lekko owocowy-lekko perfumowany. Jak dla mnie zapach bajeczny i długo utrzymujący się na skórze, to mi się podoba. Poza tym lekka i szybko wchłaniająca się konsystencja i przyjemne uczucie nawilżenia. Jestem jak najbardziej na tak i mam ochotę na więcej produktów tej marki :)










Mam dla Was rabat, na zakup produktów marki STENDERS na hasło "BERRY", otrzymacie aż 30% zniżki!!! Rabat jest wązny do 30.09.2016










Kolejny produkt to miniatura szamponu marki O'Herbal. Trafiła mi się wersja na objętość włosów, akurat tego nie potrzebuję, ale na wyjazdy ta miniatura bardzo mi się przyda. Szczególnie, że mam z tej serii szampon z lnem i sprawdza mi się rewelacyjnie.










Pozostając w temacie włosów, marka Joanna przygotowała dla nas kokosową odżywkę do włosów, zamiennie z masełkiem na przesuszone partię ciała. Ciesze się, że trafiłam na odżywkę, bo tego typu produkty, zawsze są mile widziane w mojej łazience. Co mogę powiedzieć, to to, że maska pachnie bajecznie, nie jest to sztuczny i chemiczny zapach, więc sądzę, że spodoba się wielu z nas :) 









Żel pod prysznic dla skóry wrażliwej marki Biały Jeleń, który od razu skradł mój mąż Boryka się on bowiem z problemem przesuszonej, wrażliwej skóry. Chętnie zatem testuje wszelkiego typu produkty, które mają złagodzić ten problem. Jestem ciekawa jaką opinie wyda :) 









Coś dla mnie, czyli krem do twarzy z witaminą C, marki Mincer Pharma! Witamina C, to mój ulubiony składnik w kosmetykach, nie mogę się doczekać efektów, a  obietnice są spore, Redukcja przebarwień, przyda się po lecie idealnie!











Na sam koniec, garść witamin, by zadbać o siebie również od środka. Osobiście, często sięgam po tego typu suplementy, szczególnie w okresie jesiennym, aby nie dać się żadnym infekcją :) 









Jestem bardzo zadowolona z zawartości pudełka, jak na pierwszy raz, wręcz jestem oczarowana. Wykorzystam wszystkie produkty, bo są one tak dobrane, że pasują każdej cerze i w każdym wieku. Krem do rąk, już zajmuje miejsce w torebce, szampon pojedziemy ze mną na weekend, a żel pod prysznic powędrował do męża. Fajna sprawa, a dodatkowo zostawiłam sobie pudełeczko, które świetnie się sprawdzi do przechowywania moich małych skarbów :) 








Pudełeczko, można nabyć w cenie 49 zł, abo wymienić za 100 punktów, uzyskanych z poleceń i ankiet :) A co WY sądzicie o tym pudełku, podoba Wam się?! :) 





34 komentarze:

  1. Na pewno polubiłabym się z zapachem kokosowej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No jak na pierwszy raz też byłabym zadowolona :)
    Świetna zawartość :)
    Czekam na recenzję szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze ze jesteś zadowolona ja jeszcze nie Skusiłam się na pudełko 😄

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie to zawartość bardzo udana :) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedno z nielicznych pudełek które bardzo mi się podoba :) wszystko bym zużyła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem zadowolona z zawartości. :) Fajne pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również jestem zadowolona z pudełka, ale zapach odżywki mi niestety nie spodobał się. Dla mnie jest on jednak nieco sztuczny...

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście zawartość bardzo udana:) Najciekawiej wyglądają produkty do pielęgnacji włosów no i krem z wit C:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dobrze, że już nie subskrybuję tych pudełek... nic z tej zawartości do mnie nie trafia. Zabawa z boxami nie jest dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem bardzo zadowolona:) Moja wersja różni się od Twojej jedynie wersją szamponu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaką masz wersję? Ja bardzo lubię wariant z lnem :)

      Usuń
  11. Nigdy nie zamawiałam żadnego pudełeczka ;-) Tu zawartość jest całkiem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się zawartość pudełeczka -wszystko bym zużyła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie, chyba sama się skuszę na takie pudełeczko ;-) A ten szamponik na objętość idealnie by się nadał. Po porodzie bardzo lecą włosy i niestety nic nie pomaga :-( Zapraszamy do nas www.mamiblani.blogspot.com Dobrej nocy :-*

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgodzę się z Tobą;) Zawartość jest bardzo imponująca;)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam tę samą wersję, bardzo podoba mi się zawartość, zwłaszcza obecność marek Mincer i Stenders

    OdpowiedzUsuń
  16. Ogólnie nie przepadam za tymi pudełkami, ale muszę przyznać, że tu jest całkiem interesująco i większość tych produktów rzeczywiście mogłabym używać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo udane pudełko, myślę że wszystko by mi się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie najlepszy ich box w ciągu ostatnich miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie prenumerowałam żadnego pudełka, ale zawartość tego jest obiecująca. Mój narzeczony też ma problem z suchą skórą, może właśnie Biały Jeleń byłby dla niego odpowiedni.

    OdpowiedzUsuń
  20. Też się na nie skusiłam i jestem zadowolona z zawartości :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Do tej pory nie zamawiałam takiego pudełka, ale teraz zmienię zdanie :) Z prezentowanego przez Ciebie nie użyłabym jedynie kremu z wit C, dlatego że obecnie stosuję serum LIQ CC light. Nie zamienię go na nic innego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To serum czeka w kolejce na testy, jestem go bardzo ciekawa ;)

      Usuń
  22. A ja się nie skusiłam i trochę żałuję ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawa zawartość a samo opakowanie już kusi do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podoba taka zawartość pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z chęcią spróbuję kokosowej odżywki Joanny ;)
    Pozdrawiam,
    normxcore

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger