White Dress


Hej Kochane,
dzisiaj mam dla Was "stylizacje" Ten tydzień, był dla mnie niezwykle ekscytujący i byłam dość zabiegana, dlatego w skupieniu dopracowuję kolejną recenzję, a dzisiaj zapraszam na coś luźniejszego :) Uwielbiam prostotę im czym jestem starsza, tym bardziej się w tym utwierdzam. Proste kroje, delikatnie podkreślające kobiecość. Stonowane barwy, które można ze sobą dowolnie łączyć. Unikam krzykliwych neonów i odważnych wzorów... Ubranie, oddaje naszą osobowość i wedle takiej zasady, dopieram moje stroję :) Uwielbiam sukienki i każdego dnia po nie sięgam, niezależnie od pory roku, czy dnia :) Dzisiaj szybko, ale szykuję dla Was kilka ciekawych rejencji  :) Zapraszam już dzisiaj :) 































sukienka- AMISU
buty- @
torebka- MOHITO

46 komentarzy:

  1. Pięknie Kochana wyglądasz , sukienka jest bajeczna :*
    buziaki .

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz taką śliczną, sympatyczną buzię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! :) ciężko oderwać oczy od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna sukienka, zwlaszcza ten azurek na dekolcie. Ja ostatnio lubie wzory. W tym roku kupilam sukienki w kwiaty, biala, mietowa i granatowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie! Sukienka jest ciekawa, chociaż sama boję się trochę bieli w ubraniach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia, a sukienka jest bajeczna ♥
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka, ślicznie ci w bieli <3

    OdpowiedzUsuń
  8. prosto i ślicznie :)
    Jaki ładny uśmiech ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zakochałabym się w tej sukience, gdyby miała inny kolor. mi w bieli nie jest zbyt dobrze. zdecydowanie bardziej wolę czerń i granat. góra sukienki jest prześliczna;]

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna sukienka i świetnie sie w niej prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kiecucha, bardzo Ci w niej do twarzy - pięknie Cię rozświetla :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się ta sukienka, szukałam ostatnio podobnej, tylko o długości maxi i ...niestety nie znalazłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pasuje Ci biel, ja, jakoś nie czuję się w niej dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześlicznie wyglądasz :) lubię białe sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie wyglądasz, śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz, delikatnie i kobieco :) ładny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz :) Pasuje Ci taki dziewczęcy, delikatny styl 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna, jak zawsze :) Lekko i zwiewnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna sukienka i cudownie w niej wyglądasz. Bardzo delikatnie i kobieco.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna sukienka. Zwiewna i lekka- idealna na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygladasz slicnzie i promiennie! Pasuja Ci takie kroje :D Ja za to jestem wierna wszelakim wariacjom, bo tak czuje sie najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękno tkwi w prostocie! cudnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie wyglądasz, a sukienka jest niezwykle urokliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam białe sukienki ;) super fryzurka ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja jakoś za białym nie przepadam choć teraz w pracy mój kitel niestety jest biały. A białą sukienkę ( a właściwie suknie) w sumie miałam ubraną raz i raczej nie zamierzam tego powtarzać ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądasz w bieli :).

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak,to mówią - ładnemu,to we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger