INSPIREDBy- Naturalnie piękna edycja IV


Kochane, witam Was w Nowym Roku!!!! Mam nadzieję, że ten rok przyniesie nam wszystkim radość, szczęście, ogrom miłości, oraz pozwoli nam zrealizować wszystkie marzenia i plany :) Dzisiaj, wraz z Nowym rokiem, nowy, rozluźniający post o zawartości kolejnego boxu Naturalnie Piękna InspiredBY Osobiście, bardzo lubię te boksy, ponieważ blisko mi do naturalnej pielęgnacji, Od lat stosuję takie kosmetyki i sprawdzają się one u mnie na medal :) Nie pozostaje mi nic więcej, jak zaprosić Was do oglądania :) 













Kosmetyków jest naprawdę sporo i wiele z nich to pełnowymiarowe opakowania, to to zawsze świadczy na plus pudełka :) 













Na pierwszy ogień, wędruje masło do ciała marki Vis Plantis.. Znowu masło... Jak wiecie takie produkty nie robią na mnie wrażenia, natomiast markę tak bardzo uwielbiam, że tym razem się skuszę i zużyje je :) 










Kolejno krem marki Bleuet, pierwszy raz się z nią spotykam i przyznam,  że jestem bardzo ciekawa, ponieważ krem ma bardzo przyjemny skład. 











Drobiazgi, jak określam próbeczki. Krem do rąk już powędrował do torebki, natomiast balsam, poczeka do wakacji ;) 














Serum w ampułkach, marki Ava, to wielki plus tego pudełka. Cenię sobie tę markę i lubię produkty w ampułkach. Chyba nawet użyję rollera, aby wspomóc działanie serum :) 














Pomadka ochronna, marki Mariza - idealnie pasuje na tę porę roku, już wylądowała w moim biurku. Muszę przyznać, że pierwsze wrażenia są bardzo pozytywne :)











Mineralny cień do powiek. Swego czasu używałam namiętnie takich produktów, teraz przyznaję, że mam od nich chwilową przerwę :) 











Produkt do ciała... Dobrze, że miniaturka, która nada się jedynie na wyjazdy






















Dwa produkty marki E-Fiore! ogromnie mnie ucieszył, bowiem wiele dobrego słyszałam o tej marce. Serum hialuronowe, zawsze potrzebne, każdej kobiecie, w każdym wieki i z każdą cerą <3 Kolejno olejek abisyński. Szczerze jestem go ciekawa, ponieważ oleje w mojej pielęgnacji, sprawdzają się znakomicie :) 











Uwielbiam maseczki, a glinki sprawdzają się u mnie rewelacyjnie :) Fakt, obecnie mam mniej czasu na robienie maseczek, ale z pewnością ją wykorzystam w lepszym okresie czasowo- życiowym :)










Granulki do kąpieli, marki Kneipp, ogromnie mnie kuszą i nie mogę się doczekać, kiedy je wykorzystam. Pachną tak cudownie, że mam ochotę wykorzystać je już natychmiast... Niestety muszę poczekać, aż odwiedzę rodziców ;) Ból, braku wanny :/









I coś na ząb, czyli zdrowy, pyszny baton, który ucieszy każdego łasucha :) 









Cały box, oceniam bardzo wysoko. Jest tu mnóstwo kosmetyków pełnowymiarowych, wielu znanych i cenionych marek. Z przyjemnością po nie sięgnę i sprawdzę, jak się sprawdzają, Szczególnie kusi mnie serum w ampułkach marki Ava, granulki do kąpieli, oraz olejek abisyński. Nie pozostaje mi nic innego, jak w 2017 roku, zadbać o siebie jeszcze bardziej, skoro tyle dobrodziejstw, u mnie ostatnio zagościło. Pudełko Naturalnie Piękna, możecie zamówić na stronie --> InspiredBY 

Kochane, raz jeszcze, życzę Wam wszelkim pomyślności. Dziękuję, za kolejny rok spędzony ze mną i mam nadzieje, że będziecie ze mną i w tym Nowy 2017 roku :) ;* 


24 komentarze:

  1. Hmmm raczej nic dla mnie nie znalazło się w nim :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe pudełko, masło mnie bardzo zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zawartość całkiem fajna :) Najbardziej ciekawi mnie olejek abisyński :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że bardzo ciekawa zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się, że bywały lepsze edycje, ale nie jest źle.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna zawartość! Wszystko jest pięknie zapakowane! Cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też lubię pełnowymiarowe opakowania, wtedy dobrze można sprawdzić dany produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem szczerze że bardzo mnie zaciekawił ten box !! ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny box;) Ja z chęcią bym testowała serum hialuronowe;)

    OdpowiedzUsuń
  10. To, moim zdaniem, najlepsze z pudełek dostępnych na naszym rynku. Zawsze znajdą się w nim ciekawe produkty, w odróżnieniu do pozostałych pudełek, których zawartość bywa zarówno dobra, ale, znacznie częściej niestety, beznadziejna.

    OdpowiedzUsuń
  11. ile wspaniałych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna zawartość pudełka :D

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podoba mi się ta edycja, te pudełka są najlepsze w ofercie Shiny :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo udany box! Życzę owocnych testów ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. pudełeczko super ;) mam serum i jestem nim zachwycona ;) \nawet pisałam o nim recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pudełko bomba ! Jak dla mnie mega napakowane ;) Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna zawartość pudełka:) Ja zostaje na kolejny rok :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger