Wiosno przybywaj!!!! Makijaż na pokrzepienie


Kochane, dzisiaj przychodzę do Was z rozświetlającym makijażem, którym pragnę przywołać wiosnę! Mam totalnie dość zimy, szarości i chłodu. Rano ciemno, kiedy wracam ciemno. Szafa pełna szarości, a makijaż codziennie brązowy... Dzisiaj postawiłam na wiosenny makijaż, który doda troszkę życia złowrogiej zimowej aurze. Rozświetlona cera, różowe usta i podwójna kreska z fioletowym akcentem. Byle do wiosny, mam nadzieję, że już  wkrótce...










U mnie nie ma żadnego polotu jeżeli chodzi o makijaż, ale ostatnio używam dwóch rozświetlających produktów, które skradły moje serce. Niebawem na pewno Wam o nich napisze. Dzisiaj mogę zdradzić, że to podkład i puder. Ponadto, "rozświetlająca" pielęgnacja, w której jestem po prostu zakochana, jeżeli macie ochotę, zrobię o tym osobny wpis :) 











Uwielbiam kreski, ale to żadna tajemnica, dzisiaj postawiłam na dodatkową kreseczkę w kolorze fioletowym. Zrobiłam podwójną jaskółkę :) Ma ustach matowa pomadka w płynie marki Bell z letniej kolekcji, chyba Maroko :) 


















Proszę nie patrzeć na krzywizny i nierówności, ciemno było, zmarszczki falują pędzelek :) 










Nic wielkiego, ale jednak coś. Odrobina koloru, który nie jest brązem, sprawia, że czuję się lepiej, a moja cera wygląda bardziej świetliście. Nie mogę doczekać się wiosny, kiedy to każdy poranek dodaje nam skrzydeł. A Wy jak czujecie się w kwestii makijażu, szalejecie, każdego dnia, czy tak jak ja sięgacie po 10 sprawdzonych produktów każdego poranka? Buziakiiii 

47 komentarzy:

  1. bardzo ładnie Ci w tym makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor na ustach. Promieniejesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz to już na pewno wiosna do nas przyjdzie ♥ Ślicznie Karolina ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się, że jesteś w lepszej formie:) piękny makijaż, ja również co ranka wszystko na szybko i bez szaleństw:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny makijaż ;) ja raczej sięgam tylko po sprawdzone produkty

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna jesteś :)

    Pozdrawiam by_natalena
    http://natalena-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, promienny makijaż. Ja sięgam po sprawdzone produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie, promiennie i kobieco!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj do wiosny to jeszcze daleko. Tak szybko nie przyjdzie - styczeń dopiero mamy :P Makijaż bardzo fajny i delikatny, a jednak podkreślający urodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta świadomość jest strszana. Jestem wyjątkowo zmęczona tej zimy... 😯

      Usuń
  10. Zupełnie jak ja również mnie już ta zima przytłacza. Zdecydowanie brak słońca!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł na kreskę i super to wygląda, choć najbardziej moją uwagę przykuł kolor ust;) Ja w tym roku też już wyglądam wiosny, ale jeszcze pewnie przyjdzie chwilę na nią poczekać...

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie proste makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny makijaż :) Ja też lubię dodać drugą kreseczkę np w granacie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny delikatny makijaż, ślicznie ci w takim ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie, wiosennie. Może dzięki Tobie ta wyczekiwana wiosna przyjdzie do nas szybciej ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie wyglądasz w takim makijażu. Tak świeżo, lekko i dziewczęco ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Już nie mogę doczekać się wiosny!!
    Piękny makijaż, pomadka jest boska :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie :D Bardzo ładny i delikatny make-up :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo pasuje Ci ten makijaż ;) Śliczny kolorek na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny, delikatny makijaż :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieję że twój makijaż przywoła wiosnę :) ja sama mam dość zimy.
    Pracuje w warunkach chłodniczych i grzejąc teraz temperaturę w sklepie mam 10° tak że ten..Wiosnę wzywamy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznie zrobione brwi!

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudownie Ci w tym makijażu Kochana :]

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny rozświetlający makijaż !!! I kolor pomadeczki przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja tam za wiosną nie tęsknię ;p zima jak najbardziej mi odpowiada ;) a makijaż bardzo ładny - świeży i dziewczęcy ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Makijaż w sam raz na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny i dziewczęcy makijaż :) Ale... ładnemu we wszystkim ładnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładny, naturalny makijaż. I paznokcie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładny kolor ust, taki wiosenny i dziewczęcy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja tam lubię mrozek na zewnątrz a Twój makijaż jak zawsze piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładnie, subtelnie i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie! Mega mi się podoba ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładny makijaż, taki lekki, idealny na wiosnę ! A kreskę kocham !

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger