HYCO- nowe lakiery hybrydowe w wiosennych kolorach


Witam, dzisiaj wielki powrót do paznokci hybrydowych, po czterech miesiącach, noszenia żeli, czas na zamiany, Udało mi się zapuścić piękne, długie migdałki, jednak zaczynały mi one przeszkadzać przy pisaniu na klawiaturze.Postanowiłam je mocno skrócić i znowu sięgnąć po hybrydy. Powodem tego, że zasiadłam znowu do lampy i innych akcesoriów, była przesyłka od HYCO. Nowej marki, produkującej lakiery hybrydowe. Skusiłam się na iście wiosenne kolory i mam nadzieje, że tym też zachęcę ją do przyjścia :)










Generalnie uwielbiam nosić na paznokciach szarość, bordo, albo klasyczne nudziaki, ale kiedy zobaczyłam paletę bar, marki HYCO, od razu wiedziałam czego chce! Pastele to moje ukochane wiosenne i letnie kolory. Ileż w mojej szafie sukienek i koszul w tym kolorze... :) Postanowiłam zatem uzupełnić także mój kuferek o pastelowe lakiery, który rozpromienią te szare dni.











W palecie, znajduje się cała masa kolorów, od nudziaków, poprzez czerwienie, zielenie, niebieskości, aż po czerń. Każdy znajdzie coś dla siebie. W asortymencie, dostępna jest również baza/top 2w1. Uwielbiam takie opcje, zawsze to oszczędność pieniędzy i miejsca ;) 













Opakowanie, to szklana, zgrabna buteleczka. Podoba mi się, że jest ona ciemna. Po pierwsze wygląda elegancko, po drugie lakier i jego właściwości są chronione przed działaniem światła słonecznego. Pojemność lakieru to 6 ml. Optymalna jak dla mnie, bo wiem, że taką pojemność jestem w stanie zużyć, zanim drastycznie zgęstnieje, Cena lakieru to ok 29 zł, ale na promocji, możemy już ją kupić za 19 zł Pędzelek klasyczny i zgrabny, z łatwością się nim posługuję, nabiera optymalną ilość lakieru i nie robi smug. Dzisiaj zrobiłem swój pierwszy mani i poszło raz, dwa :) 























Kolory, jak możecie same zobaczyć cukierkowe, pastelowe i radosne. Nadal jednak klasyczne i eleganckie, na czym bardzo mi zależy, Nie lubię neonów i bardzo krzykliwych zdobień brrr.... Zakochałam się od pierwszego wejrzenia w brzoskwiniowym kolorze nr 43 :) 














Baza jest rewelacyjna, bardzo utwardza pazurki, co mi się oczywiście podoba., Lakiery są idealnej jak dla mnie konsystencji, ani nie za gęste, ale też nie rzadkie, dzięki czemu nie rozlewają się po skórkach. Dzisiaj użyłam pastelowego różu nr 02 i przy dwóch cienkich warstwach, nie ma żadnych prześwitów, czy zacieków. 2 min w moje lampie i gotowe. Najważniejsze, że lakier się nie zmarszczył! Dzięki temu wykonanie pazurków, poszło szybko i przyjemnie...  Będę Was informować jak lakiery się sprawdziły przy dłuższym użytkowaniu, ale mam przeczucie, że wszystko będzie ok :) Sprawdźcie, asortyment sklepu, na pewno znajdziecie coś dla siebie. 









44 komentarze:

  1. Kolory piękne, ale ja nie mogę się jakoś przemoc co do stosowania hybryd.

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe odcienie, podobają mi się wszystkie, nie znam marki;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne odcienie, mam trzy hybrydy Hyco i bardzo je lubię, ich pigmentacja bije Semilac na głowę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory wybrałaś! Też mi się najbardziej brzoskwinia podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolorki kojarzące mi się z wiosną. Wcześniej nie miałam przyjemności z nimi działać, używam Semilaca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory są przepiękne, jestem bardzo ciekawa jak będzie z trwałością ich ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o tej marce lakierów :) kolory piękne, idealne na wiosnę <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolory, zwłaszcza ta brzoskwinka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie kojarzę firmy, ale lakiery mają cudowne kolory, czekam na dalsze wrażenia z używania 😉

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne wiosenne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Iście wiosenne kolory :). Kolor 43 chyba najbardziej wpadł mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znałam tej marki lakierów hybrydowych! Kolory śliczne! ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. faktycznie piękne, iście wiosenne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  14. 43 i 02 zdecydowanie najbardziej do mnie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolory bardzo ładne, wcześniej nie widziałam tych lakierów hybrydowych. Bardzo mnie ciekawią, kto wie może kiedyś wypróbuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obydwa róże szalenie mi się podobają. Ja obecnie nie kupuję nic nowego z hybryd, bo chcę zużyć choć część zapasów, a później stworzyć 6-8 kolorową bazę, bo mam swoje ulubione kolory, a hybrydy niestety lubią szybko gęstnieć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam tylko kilka kolorów, lubię klasyke i na nią, staram się stawiac :)

      Usuń
  17. teraz na rynku tyle tego jest, że nie wiadomo co wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Tej marki nie widziałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne pastelowe kolory <3
    PS.Zapraszam do rejestracji bloga: Biblioteka urody - spis blogów kosmetycznych

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam pastele na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne kolory! Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Marki nie znam, ale widzę, że kolorki mają w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjne kolory, kojarzą się z wiosną :) Bardzo w moim stylu nawet :)
    (P.S. Piszę z nowego konta, wcześniej Dziecko we Mgle ;])

    OdpowiedzUsuń
  24. Tymi kolorami przywołujesz wiosnę :) Błękit się śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. kolorki fajne, wszystkie mi się podobają, nie słyszałam jeszcze o tej marce

    serdecznie zapraszam do siebie, www.ZjemCiKlapki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak z ich trwałością ? 😃 chce właśnie kupić

    OdpowiedzUsuń
  27. Włąśnie wypróbowałam 14 -jest super, polecam Hyco. używam neo nail i te właśnie.

    OdpowiedzUsuń
  28. mam pytanie,jakie kolory (nr) powinnam wybrać do francuskiego mani?:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger