INSPIREDBY: U.R.O.K. EDYCJA XII | KWIECIEŃ 2017


Nareszcie mamy majówkę i kilka dni wolnego, szkoda tylko, że pogoda nie ma ochoty współpracować. No trudno, leniuchowanie w domu też jest fajną opcją, bo wolne, to wolne i już, Pocieszam się przeglądaniem przesyłek, jakie ostatnio do mnie napłynęły i dzisiaj tradycyjnie już, rozpakuję kolejne pudełko z Wami. INSPIREDBY: U.R.O.K edycja XII Zapraszam :) 









W tym boksie otrzymamy 7 pełnowymiarowych produktów, oraz voucher o wartości 30 zł na wykorzystanie w katalogumarzen.pl. Taki sam kupon, można było znaleźć w kwietniowym ShinyBoxie.








Zacznę od pielęgnacyjnego kremu do twarzy marki QSkin  130 zł/ 50ml produkt pełnowymiarowy. Krem ma uniwersalne działanie i powinien nadawać się do każdego rodzaju cery. Nawilża, odżywia i łagodzi podrażnienia. To najfajniejszy produkt w tym pudełku,









Kolejno dwa produkty marki JUST, o tej marce również słyszę po raz pierwszy. Mamy tutaj lawendowy krem 66zł /60ml . Oraz ziołowy żel z szałwią 66zł /60ml Lubię naturalne kosmetyki, a te mają tak szerokie zastosowanie, że przydadzą się w moim domu z pewnością.








Kolejno pielęgnacja ciała, balsam ujędrniająco-wzmacniający firmy ArMed... Może dla fanek smarowideł to produkt na plus, ja mam stanowczo za dużo smarowideł, a nie lubię tego robić, więc oddam dalej :) 33 zł/275 ml 









Coś dla włosów, czyli produkt marki Got2B fajnie, bo lubię tę markę. Uwielbiam ich zapachy. Ten produkt ma dodawać objętości naszym fryzurom :) 18,99/150ml








Kolejno pomadka ochronna do ust Quiz, cudownie pachnie i chętnie ją zużyję. Podobnie jak miniaturkę szamponu Radical, którą mój mąż, już wrzucił do wyjazdowej kosmetyczki :) 










Całościowa ocena boxu, wypada ok, ale bez szału i radości, co miało miejsce w przypadku kwietniowego ShinyBox Spełniaj Marzenia. Tutaj, najbardziej zaciekawi mnie tlenowy krem do twarzy. reszta to produkty, których bym raczej sama nie kupiła w pierwszej kolejności. Z drugiej zaś strony mogłam poznać nowe marki i produkty o których nie słyszałam. Myślę, że boxy są skrojone dość uniwersalnie, tak by każdy znalazł coś dla siebie. A jak Wam, podoba się ta propozycja? 



Pudełko kosztuje 39 zł, łączna wartość produktów to 256 zł, a zasubskrybować możecie TUTAJ






36 komentarzy:

  1. widzę tu kilka ciekawych produktów. Ja raczej nie kuszę się na pudełka bo boję się, że zmarnuję pieniądze. Raz w takich pudełkach można znaleźć perełki, a raz mocno się zawieźć :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Są tu też ciekawe produkty, ale tym razem wywybrałabym Shiny Boxa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna zawartość. Też zaciekawił mnie ten tlenowy krem do twarzy.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja raczej byłabym zadowolona z zawartości takiego pudełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Suchych szamponów nie używam. Reszta ok, ale bez rewelacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szampon Radical med mnie zaciekawił ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie używam takich szamponów, natomiast mąż tak 😃

      Usuń
  7. Całkiem fajne pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Edycja wydaje mi się całkiem przyzwoita:)

    OdpowiedzUsuń
  9. całkiem fajna zawartość :) chyba tylko z radicala bym nie była zadowolona, bo moje włosy nie lubią się z ta marką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moze efektu wow nie ma, ale i tak jest bardzo porządnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaciekawiło mnie kilka rzeczy z tego pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj szału niestety nie ma, kilka fajnych produktów ale nic specjalnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne pudełko :) Świetne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę przyznać że wreszcie całkiem udane pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dosyć ciekawe te pudełeczko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dość przyjemne, ale jakoś aż tak mnie nie porwało :)

      Usuń
  16. Bardzo fajna zawartość pudełka :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejny boks, który kompletnie mnie nie zaciekawił. Wciąż się cieszę, że zrezygnowałam że wszystkich subskrypcji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne pudełko :) ciekawi mnie balsam :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nice post dear :)
    have a great week :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  20. Całkiem ciekawa zawartość, zwłazcza ten kremik Qskin :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawartość całkiem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Całkiem ciekawe produkty :) Będą recenzje?

    OdpowiedzUsuń
  23. Faktycznie krem może być ciekawy:).Z Radicala nie miałam akurat tego szamponu,ale odżywka w sprayu jest super!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię szampon Radical :) Jest świetny :)
    Zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger