Ożywiam wspomnienia w naszą piątą rocznice ślubu


Dwie osoby, dwie dusze, dwie odrębne pasje i namiętności. Kobieta chaotyczna, figlarna i spontaniczna, mężczyzna mocno stąpający po ziemi, opanowany i spokojny... Kobieta filolog z głową pełną marzeń i romantycznych wizji Puszkina. Mężczyzna księgowy, który na wszystko zna wzór i głowę ma pełną szufladek w których panuje porządek. Jak to się mogło stać, że tak różne osoby, zwróciły się ku sobie. Jak to możliwe, że te dwie na pozór nie mające ze sobą nic wspólnego dusze, zakochały się w sobie?! Nie znam odpowiedzi na to pytanie, nie wiem jaka siła nas połączyła i sprawiła, ze jesteśmy nierozłączni. Nasze światy się przeniknęły, nałożyły na siebie i dzięki temu mamy życie pełne przygód, bo wciąż się siebie uczymy i wciąż odkrywamy coś nowego... Niebawem minie pięć lat od najpiękniejszego dnia w moim  życiu... 23.06.2012r  wyszłam za mąż. Nie ma słów, aby opisać radość jaka mi wtedy towarzyszyła. Podobnie jak dzisiaj, kiedy piszę ten post i czuję jak mocno wali mi serce... Mija pięć lat, a ja kocham  coraz mocniej :) 












Z tej okazji, naszej okrągłej rocznicy, postanowiłam sprawić nam prezent... Staramy się świętować każdy wspólny rok, ale skoro to okrągła rocznica, chcę abyśmy mieli coś wyjątkowego i coś co zostanie z nami na dłużej. 













Zdjęcia są najpiękniejszą formą wspomnień, ubolewam, że żyjemy w  czasach, w których coraz rzadziej wywołuje się zdjęcia i przechowuje w albumach. Pamięć nasza jest krucha, z czasem wspomnienia wyblakną i stracą wyraziste krawędzie. Zdjęcie jest nieśmiertelne i z wiekiem, nabiera charakteru. 























Pięć lat... pięć radości i smutków, pięć wyjazdów na wakacje i pięć ubieranych choinek... 5 to  także ulubiona cyfra mojego męża. Mam nadzieję, że będzie dla nas szczęśliwa :) Z tej okazji, postanowiłam sięgnąć do naszego albumu i wyszukać fotografię, którą zamienię w obraz... To będzie mój prezent rocznicowy, który zawiśnie już niebawem w naszej sypialni. Nie wiem dlaczego nigdy wcześniej na to nie wpadłam? Zainspirowałam się podczas wizyty u naszych przyjaciół, kiedy zobaczyłam fotoobraz. Pomyślałam, że potrzebuję czegoś takiego w naszym domu i tak oto narodził się ten pomysł... Obraz zamówiłam za pośrednictwem sklepu Foto4U Zostawiam Wam link, gdybyście były zainteresowane podobnym prezentem :) Teraz muszę się tylko zastanowić które zdjęcie wybrać :) Fotografia, którą cchcę zamienic na fotoobraz, musi być wyjątkowa. Chciałabym wyszukać takie zdjęcie, gdzie widać iskry w oczach i czuć aurę miłości. Mija 5 lat, zmieniliśmy się oboje, ale chyba zmieniamy się na lepsze. Jesteśmy już pewni tego, czego chcemy i dokąd zmierzamy. Małżeństwo to ciężka praca, godziny rozmów, kompromisy, a przede wszystkim przyjaźń i koleżeństwo. Bo żeby się kochać, trzeba się lubić :) 5 rocznica określana jest mianem drewnianej i chyba tak się dzisiaj czuję... silna i mocna w swoje miłości. Co sądzicie o takim prezencie i celebrowaniu każdej wspólnej rocznicy? Korzystałyście z takich pomysłów w przeszłości, a może dopiero się zastanawiacie nad jego wykonaniem? Dajcie mi znać w komentarzach. Buziaki 








44 komentarze:

  1. Widać u Was miłość na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądałaś prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. My celebrujemy rocznicę poznania, miesięcznicę poznania i rocznicę ślubu. To już wspólne 12 lat a więc sporo miesięcznic i rocznic. Wszystkie są ważne. (A to mój trzeci mąż więc wiem co piszę... :-) ...)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia i oby tak dalej:) Dużo szczęścia dla Was:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny post i piękne zdjęcia :)
    Życzę Wam dużo szczęścia i dalszych pięknych lat pełnych miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ładnie napisałaś:) wzruszyłam się
    taka żonka to skarb:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie napisane i świetny pomysł na prezent ;) A w małżeństwie bardzo ważna jest przyjaźń (oczywiście zaraz obok miłości), bo wydaje mi się, że po latach to właśnie przyjaźń będzie najważniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejnych szczęśliwych lat :) my mamy dzisiaj 4 rocznicę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego najpiękniejszego i kolejnych pięknych lat Wam życze ❤

      Usuń
  9. Cudowne zdjęcia!!!! :) ❤
    nam zaraz stuknie AŻ jeden miesiąc :) heh

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę następnych pięć....dziesięciu lat :) wtedy będzie 55 rocznica z 2 piątkami :D

    OdpowiedzUsuń
  11. piekne zdjecia :) kolejnych okrągłych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie napisane:) Wszystkiego najlepszego z okazji 5 rocznicy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana moja, wszystkiego wspaniałego z okazji tej jakże pięknej, drewnianej rocznicy ślubu :) My też, jak wiesz, w tym roku świętowaliśmy 5 lat po ślubie. Życzę Wam kolejnych, wspaniałych wspólnych lat, mnóstwo miłości i cierpliwości by pokonywać wzajemnie wszelkie przeciwności losu :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Och jak cudownie! Wy już 5 lat a ja w sierpniu ślub biorę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł ! Piękne zdjęcia,ślicznie wyglądałaś na swoim ślubie.Życzę kolejnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję i życzę dalszej miłości :) i poproszę co roku tego typu wpisy, piękni i młodzi <3 ślicznie wyglądałaś :) a czas szybko leci :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nie jedne 5 lecia przed Wami. Szczęścia życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolejnych wspanialych lat Wam zycze, buziaki :****

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia i gratuluje rocznicy :) Mi też w tym roku stuknie 5 lat :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia, gratuluję rocznicy! Mi w tym roku, w lipcu też stuknie rocznica i też jest to 5 lat - tyle że związku, a nie małżeństwa :D Oby takich rocznic było przed Wami jak najwięcej :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcia piękne.. jest co wspominać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Ojjj tak, wszystko stoi przed oczami jak żywe :)

      Usuń
  22. Piękna rocznica! :) My dwa tygodnie temu wzięliśmy ślub, więc wszystko przed nami. Życzę kolejnych, cudownych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietny pomysł na prezent rocznicowy. Ja na razie czekam na mój ślub;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczną miałaś sukienkę, gratuluje rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, zależało mi żeby była prodsta i skromna :) Chociaż biorąc ślub dzisiaj, miałabym ochote na wianek i loki ;)

      Usuń
  25. Bardzo fajny pomysł na prezent od Was dla Was, będziecie mieć pamiątkę i wspomnienia wiecznie żywe - tego nikt Wam nie zabierze :) życzę szcześcia i miłości takiej samej za 10,15,20 a nawet 100 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałaś bardzo ładną SUKIENKĘ :) Miło się na Was patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Skocznie:) my tez niedługo będziemy mieli 5 rocznice ślubu i bykiecik mialam taki sam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cóż za piękne, klimatyczne zdjęcia, prezentujecie się na nich naprawdę fantastycznie. Twój wpis zmotywował mnie do obejrzenia własnego filmu ze ślubu. Co to była za noc, w życiu się tak świetnie nie bawiłam. Szampańską zabawę zawdzięczam profesjonalnym muzykom z powołania, którzy zadbali o odpowiednią oprawę muzyczną. Zespół muzyczny to bardzo ważny element każdego wesela, warto więc nawiązać współpracę z najlepszymi.

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia, moim faworytem jest fotografia przedstawiająca Wasz pierwszy taniec. Osobiście uwielbiam tańczyć, dlatego też bardzo zależało mi na tym by na moim weselu grał najlepszy DJ. Po długich poszukiwaniach udało mi się natrafić na profesjonalistę z wieloletnim doświadczeniem, dla którego prowadzenie zabawy weselnej jest nie tylko pracą, ale również prawdziwą przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo wzruszająca relacja, aż łza zakręciła mi się w oku! Twoje zdjęcia rozbudziły we mnie wspomnienia z mojego ślubu. Tak dobrze jak na moim weselu nie bawiłam się chyba nigdy. Fantastyczną atmosferę zapewnił nam zespół na wesele, który sprowadziłam do Łodzi aż z Warszawy. Z perspektywy czasu cieszę się jednak z tego, że zadałam sobie tyle trudu. Muzycy z doświadczeniem scenicznym po prostu urzekli mnie swoją energią.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja również uwielbiam od czasu do czasu przywoływać te niesamowite wspomnienia właśnie za pomocą fotografii. Nieskromnie pochwalę się tym, że wynajęty przez nas fotograf naprawdę spisał się na medal, a efektem jego ciężkiej pracy są przepiękne zdjęcia ślubne. Bydgoszcz była wówczas naszym tłem, nie spodziewałam się, że moje rodzinne miasto może tak zjawiskowo prezentować się na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger