BEAUTY BY BLOGGERS - RELACJA Z III EDYCJI SPOTKANIA BLOGEREK



1 lipca miałam możliwość uczestniczenia w Beauty By Bloggers. To już trzecia edycja tego wydarzenia, dla mnie dopiero pierwsza, ale nie ukrywam, że chciałabym jeszcze kiedyś znaleźć się w tym gronie. Organizatorką tego cyklu spotkań jest przepiękna Ania, z bloga Kolorowy Kraj  A całe to zamieszanie, odbyło się w Częstochowie i klimatycznej Lunchowni, która urzekła nas swoimi smakołykami. 





















Nasze spotkanie, wypełnione było prezentacjami, które osobiście uważam, za bardzo istotny element tego typu wydarzeń. Mamy bowiem możliwość poznania przeróżnych marek i tych niszowych i unikatowych,  jak i tych bardziej popularnych. Mamy możliwość zadawania pytań, poznawania formuł i nowości. Uważam, że to bardzo produktywnie spędzony czas, pomijając fakt, że również bardzo miły :) 




Spotkanie rozpoczęła marka ESDOR, która przybliżyła nam tematykę polifenoli  winnych, które znalazły zastosowanie w kosmetykach. Musze przyznać, że zaintrygowała mnie ta marka. I chętnie poznam bliżej kosmetyki i ich walory. 
























Kolejna prezentacja, należała do marki BIOMARIS. Opowieść, która przypomniała nam skąd wzięły się nasze początki, skłoniła mnie do refleksji, że woda to my i powinniśmy znowu zbliżyć się do swoich początków. Przesympatyczne małżeństwo, pełne humoru i pasji, opowiedziało nam o tym jaki wpływ ma sól morska dla naszego zdrowia, a także urody :) 













Po przerwie obiadowej, nadeszła kolej na prezentację marki BIELENDA PROFESSIONAL  Marka zaprezentowała swoje nowości pielęgnacyjne. Wśród hitów i największych niespodzianek znalazły się dwa produkty: serum ze śluzem ślimaka, oraz puder myjący do twarzy. który po zmieszaniu z wodą, tworzył na skórze aksamitną piankę. Fajny bajer, który z chęcią sobie zakupię. 




















Na koniec odbyła się rozmowa na temat sztucznych rzęs, wymienialiśmy swoje doświadczenia i oczekiwania ich względem. Przyznaję, że ja miałam na sobie sztuczne rzęsy tylko raz i nie wyglądało to zbyt dobrze. Mam nadzieję, że kiedy poćwiczę uda mi się je perfekcyjnie założyć. Odbyło się także głosowanie i bezkonkurencyjnie, wygrały rzęsy naturalne. Chyba jednak klasyka jest nieśmiertelna, ale dla tych bardziej odważnych marka LOVENUE posiada w swoim asortymencie, cały przekrój rzęsistych rzęs :) 



















A po tej bardziej oficjalnej części, nadszedł czas na mniej oficjalną stronę. Rozmowy, ploteczki i wymienianie blogerskich doświadczeń :) Było gwarno i wesoło, a upominki od sponsorów, tylko dodatkowo podniosły temperaturę :) 






































Jest mi niezmiernie miło, że mogłam uczestniczyć w wydarzeniu jakim niewątpliwie jest Beauty By Bloggers. Ania, to wspaniała organizatorka, ciepła i piękna osoba :) Jeszcze raz z tego miejsca serdecznie Ci dziękuję. Ciesze się, że mogłam poznać nowe osoby, jak i zobaczyć po latach te, które już znam. Serdeczne podziękowania dla naszych sponsorów, którzy wprowadzili mnie  w lekkie zakłopotanie :) Wróciłam do domu pełna pozytywnej energii, te spotkania są jak radość w pigułce, naprawdę uskrzydlają :) 

24 komentarze:

  1. Widać, że spotkanie było udane. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie smakowiki tam były :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać że byłp super :) ja w sobote tydzień temu też byłam na spotkaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super fotorelacja :)
    Miejsce świetne, a babeczki wyglądały cudnie!
    Zazdroszczę spotkania :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne spotkanie! Sama chętnie wzięłabym w takim udział :) Szkoda, że we Wrocławiu nic się nie dzieje, no albo to ja nie umiem szukać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super, widać, że się dobrze bawiłyście:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spotkanie widać, że bardzo udane :) Świetna relacja i piękne foteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. daj znać o następnym spotkaniu, do Częstochowy też mam niedaleko :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow:) jakie przyjemne spotkanie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Musiało być bardzo sympatycznie :). Chętnie wybrałabym się kiedyś na takie spotkanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne spotkanie, ciekawe marki, Esdor nie znam tzn. teraz po twoim opisie poznałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję, że byłaś z nami :-* Miło było Cię poznać :-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Pamiętam jak było świetnie podczas grudniowej edycji. Teraz na pewno bawiliście się równie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. so nice post :)
    have a nice weekend :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że spotkanie było udane. Spotkania blogerek to zawsze fajna okazja, by spotkać ciekawych ludzi o tych samych pasjach i zainteresowaniach.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, wymienic doświadczenia i ploteczki :)

      Usuń
  16. Super relacja, same zadowolone minki :)
    Marka Bielenda pozytywnie zaskakuje, co chwilę wypuszcza jakieś ciekawe nowości :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger