Makeup No Makeup Zoeva Basic Moment


Dzisiaj, chciałam Wam pokazać moją najnowszą i najukochańszą w tym okresie paletkę cieni. Jest to najnowsze dziecko marki Zoeva, którą bardzo sobie umiłowałam, zarówno ze względu na cienie, jak i pędzle. Ale myślę, że marki nikomu tutaj przedstawiać nie trzeba :) Natomiast warto pokazać Wam paletkę Basic Moment. Ja miałam to szczęście, że udało mi się ją wygrać w rozdaniu u Kasi z bloga DressYourFace. I dzięki temu, mam komplet czyli paletkę cieni, oraz paletkę do twarzy. Jeżeli chodzi o kolorystykę i tonację, to paletka jest wprost idealna dla mnie. Od pierwszej chwili kiedy ją zobaczyłam, wiedziałam, ze ją chcę. Dzisiaj pokażę Wam mój ostatnimi czasy ulubiony makijaż. Czyli makijaż, którego praktycznie nie widać. I to uwielbiam w upalne, letnie dni :) 










Paletka, ma piękne opakowanie, bardzo dziewczęce i romantyczne, a w środku jest jeszcze piękniejsza, o czym zaraz same się przekonacie. Słyszałam wiele opinii, przede wszystkim takich, w których odbierano paletkę, jako nudną i mało interesującą. Może dla makijażystek, to za mało, ale dla przeciętnej kobiety, która lubi wyglądać naturalnie, lub jeżeli jej praca tego wymaga to paletka idealna. Kolory są neutralne, nie zbyt szare i przytłaczające i nie są zbyt ciepłe, czego ja osobiście zawsze unikam. 















Makijaż jaki preferuję latem ( i chyba zawsze) jest klasyczny i bardzo stonowany. Nie lubię z daleka krzyczeć, ludzie nadchodzę :) Choć, oczywiście nikomu nie zabraniam :) Lubię, tylko podkreślać, a nie całkowicie się przeistaczać i ta paletka pozwala mi uzyskać taki właśnie efekt. 















Jak zawsze zdjęcia są bez żadnych poprawek i tak, tak możecie zobaczyć moje piegi cóż lato... :) Rozprawię się z nimi jesienią :) Nie wiem dlaczego mój aparat zjada mi troszeczkę kolory i kiedy patrzę w lusterko wydaje mi się, że makijaż jest mocniejszy niż na zdjęciach. Chyba muszę pozmieniać coś w ustawieniach ( tylko co?! ) Niemniej mam nadzieję, że widzicie efekt jaki osiągnęłam i który ostatnio gości na moich powiekach niemal każdego dnia















Makijaż jest lekki i świeży idealny na upały i odmładzający, a w moim wieku to jest istotne :) Cienie pięknie się nakładają i blendują, przy czym nadal są widoczne i nie zanikają miedzy sobą. To już moja trzecia paletka Zoevy i każda z nich mogę polecić Wam w ciemno. Kwestia wyboru kolorów, bo każda jest zupełnie inna. Basic Moment jest eteryczna, romantyczna i klasyczna. Może nudna, ale osobiście uważam, że klasyka nigdy nie jest nudna, ona jest uniwersalna. Pasuje każdemu i wszędzie. Dzięki temu, że w paletce znajdują się też ciemniejsze kolory, w kilka sekund można zastąpić dzienny makijaż w coś wieczorowego i pobiec na imprezę. Serdecznie Wam ją polecam, jeżeli lubicie mieć bazę i coś uniwersalnego w waszych toaletkach. Wybaczcie wszelkie niedociągnięcia, ale ja nie jestem makijażystką i to co Wam pokazuję, ma charakter bardziej podglądowy, niż inspiracyjny. Buziakiii 









39 komentarzy:

  1. Pięknie, bardzo naturalnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemna jest ta paletka! Wykonałaś piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely post dear, I'm also in love with the photos ♥
    I'm following you, would you like to follow me back, I would be glad and we can become good blog friends? ^_^
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny makijaż. Uwielbiam takie stonowane, delikatne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka śliczna paleta. mysle nad kupnem jakiejs z tej firmy wlasnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakim Twoim wieku? Co Ty mówisz :) Wyglądasz super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana :-) No ale wiadomo, licznik bije 😄

      Usuń
  7. Strasznie mi się podoba ta paletka! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oprócz en taupe to chyba ich najdelikatniejsza paletka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ta jest bardzo subtelna i elegancka. Natomiast En taupe tez bardzo lubie 😄

      Usuń
  9. Piekny makijaz, to moja ulubiona patetka marki Zoeva <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna paletka! Myślę, że mogłabym być z niej zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne kolorki, takie własnie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest strasznie podobna do naturaly yours którą sama posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj widzę że paletka totalnie w moich kolorach ;). Lubię takie lekkie makijaże, szczególnie latem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, idealny zestaw do naturalnych makijaży :-)

      Usuń
  14. śliczna, wspaniałe odcienie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta paletka jest bardzo ładna - delikatna, w sam raz na codzień :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna ta pelatka, a makijaż cudo - świeżo i naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz przepiękną urodę to tak poza tematem ! Paleta fajna, dosyć nudna ale za to bardzo uniwersalna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne kolory do naturalnych makijaży:) Bardzo Ci pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi się ta paletka bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. makijaż boski, też z reguły takie preferuję na co dzień. tylko u mnie dochodzi jeszcze kreska :) pigmentacja niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny makijaż, tak samo jak paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta paletka to cudo!!! Niestety obecnie nie mogę sobie na nią pozwolić.:(

    OdpowiedzUsuń
  23. Super ma odcienie :-) Pięknie wyglądasz Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna ta paleta! Z chęcią bym ją kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie! Naturalnie, dokładnie tak jak lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ladnemu we wszystkim ladnie :* Paletka ciekawa, jak na dzienna troche dla mnie za duza (wole mini Naked 2 Basic), ale kolorki ma super :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jedna z najladniejszych palet Zoeva :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie się prezentujesz w takim delikatnym i kobiecym makijażu :)
    Ja mocnej awangardy również nie preferuję tym bardziej, że odrobina przesady i wyglądam jak kobieta lekkich obyczajów ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta paleta coraz częściej za mną chodzi:) Idealne odcienie dla blondynki o jasnych oczach, która w delikatny sposób chce podkreślić swoje oczy:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger