YVES ROCHER. NOWA PERFUMOWANA MGIEŁKA DO WŁOSÓW COLECTION ÈTÈ



Lato, słońce i wiatr... spacery po plaży z ukochanym i kolacje w nadmorskich kurortach, skóra opalona słońcem i włosy rozwiane wiatrem...Uwielbiam to uczucie, które sprawia, że jesteśmy wyluzowani, uśmiechnięci i szczęśliwi. Randki są dla nas ważne nawet pięć lat po ślubie, staramy się nadal regularnie na nie chodzić. Wkładam wtedy  ulubioną sukienkę, maluję usta mocno różową pomadką i... używam perfum. Oj, tak jestem od nich uzależniona i używam ich namiętnie. Spryskuję nawet włosy, bo uwielbiam czuć swoje perfumy, ilekroć się poruszam. Marka Yves Rocher, stworzyła produkt idealny dla mnie, mianowicie perfumowaną mgiełkę do włosów, czyż może być coś lepszego na letnią randkę z ukochanym? 









Yves Rocher, wprowadziło ostatnio wiele nowości, mgiełka do włosów, to był ten produkt, który po rozpakowaniu sprawił, że wykrzyknęłam "WOW" Uwielbiam mgiełki do ciała, idealnie sprawdzają się podczas upalnych dni, a kiedy doczytałam, że to mgiełka do włosów, tym większa była moja radość. Zadbane, pachnące włosy są niczym afrodyzjak :) 









Zapach jest bajeczny iście wakacyjny i kobiecy. To koktajl owoców cytrusowych z nutką mięty. Coś co jest zarazem słodkie i świeże. Otulające, seksowne i młodzieńcze. Zapachu nie da się nie zauważyć, bo jest fantastyczny. Już wiem, że zapragnęłam perfum o tej nucie zapachowej ( podobno są ) I ja je zdobędę :) 








Urocze opakowanie z motywem kwiatowym, dobrze, że jest przezroczyste, dzięki czemu widzimy ile zostało nam produktu do zużycia. Pojemność optymalna 100 ml. Ale uwierzcie mi jak na mgiełkę do włosów, to naprawdę sporo. Atomizer, działa bez zarzutu, dozuje optymalną ilość produktu. Dając efekt ultra delikatnej mgiełki, która jest tak delikatna, że z pewnością nie zmoczy włosów i nie zniszczy fryzury :) Cena tego produktu, to około 14,99 zł 








Zapach jest naprawdę intensywny i wyczuwam go na swoich włosach kilka godzin, każdy ruch i podmuch wiatru ożywia go na nowo :) Uwielbiam i troszeczkę celowo, ostatnimi czasy tak zarzucam włosami :) Przyznaję, że mgiełkę używam także do ciała, cóż poradzić, zapach tak bardzo mi się podoba, że nie potrafię sobie tego odmówić. Odrobina tu i tam, jeszcze nikomu nie zaszkodziła, prawda? 








Mgiełka, szybko stała się moim ulubieńcem i z pewnością zużyję ją do końca. Podoba mi się w niej wszystko od opakowanie, przez pojemność, do zapachu i trwałości oczywiście. Oceniam ją na naprawdę dobrą, bo kiedy rano spryskuję włosy, wyczuwam ją jeszcze ok 5-6 godz. Na skórze, niestety trzyma się krócej, ale nie jest to produkt, przeznaczony do ciała, więc wybaczam. Jeżeli macie możliwość, biegnijcie szybko o najbliższego saloniku Yves Rocher i sprawdźcie ten zapach. Ja z pewnością udam się po perfumy :) Nie jestem w stanie odmówić sobie tego zapachu :) 

45 komentarzy:

  1. Muszę koniecznie odwiedzić sklep YR i sprawdzić jak pachnie ta mgiełka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej mgiełki nie znam,brzmi bardzo kusząco :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam jak ją pokazywałaś na Insta <3 Ja to chyba za rzadko bywam w YR :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mało miałam produktów z Yves Rocher, ale bardzo chętnie odwiedzę sklep i sprawdzić tą mgiełkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, no coś Ty! :D Nie wiedziałam, ze YR wypuściło mgiełki do włosów :D Nie sądzę, że pobiją moją ukochaną Monoii, ale chętnie sprawdzę Twój zapach, bo piszesz o nim przeciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chętnie sprawdzę ten zapach! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mgiełka do włosów? Jak tylko będę w miejscowości z YR to na bank tam wstąpię! Zapach musi być nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachęciłaś mnie skutecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czuję się skuszona :) Nie ma nic przyjemniejszego niż wiatr we włosach latem, a z mgiełką to już zupełnie całkiem odlot :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię czuć zapach swoich perfum.. :) Ale o mgiełce nie słyszałam! Muszę taką znaleźć, konkretnie w moim "zapachu" :D

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapach przy okazji mogę poznać, a może zostanie moim ulubionym? i zakupię go!

    OdpowiedzUsuń
  12. mgiełki do włosów jeszcze nie miałam, skoro tak pięknie pachnie muszę się nią zainteresować

    OdpowiedzUsuń
  13. no no a zatem mgiełkę trzeba mieć na uwadze

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam kosmetyki YR do włosów, ale dawno nic nie zamawiałam i nie orientuję się w nowościach, a szkoda. Mgiełka leci na moją listę zakupową i na pewno wypróbuję, a teraz uciekam na stronę marki pooglądać nowości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zerknij, zerknij na pewno znajdziesz cos dla siebie :)

      Usuń
  15. Dawno nie byłam w YR i nawet nie wiedziałam, że mają w ofercie taką mgiełkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super kosmetyk, nie widzialam tej mgielki w YR, a chetnie bym kupila :D

    OdpowiedzUsuń
  17. dawno nie kupowałam w YR ;) chyba pora to zmienić, bo czuję, że ta mgiełka mogłaby mi się spodobać ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Coś czuję, że mnie namówiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam jeszcze takiej mgiełki, ale ostatnio odkryłam rituals i jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mgiełki do włosów są świetne , zaciekawiłaś mnie wpadnę do sklepu powąchać jak ta pachnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. ja wolę nic takiego nie używać bo mam wrażliwy skalp

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawa jestem jej zapachu, a nie przesusza włosów? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam ją, uwielbiam <3 :) Psikam się nią namiętnie, delikatna, kobieca - no idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dawno nie byłam w YR .Musze powąchać ta mgiełkę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię, gdy włosy ładnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ty mnie zachęciłaś nią przez swoje instatory i to jak o niej mówiłaś :) normalnie myślałam że mi się tam rozpłyniesz zaraz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super widzieć,że fajnie pachną bo znów poszalałam z fajnym kodem w ich sklepie internetowym i kupiłam wodę toaletowa w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Widziałam ją na InstaStory :D Jak będę w YR to powącham :)

    OdpowiedzUsuń
  29. mam do nich książeczkę kodów rabatowych więc może wykorzystam :)

    _______________
    PorcelainDesire ¦

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ciekawy produkt tylko, że ja się już z YR nie lubię ;/

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne opakowanie. Mogłabym polubić ten wariant :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jest woda toaletowa o tym zapachu i z tego co kojarzę, to jest obecnie na promocji ;) Byłam ciekawa tej serii, ale wąchałam i zapach mi się nie spodobał ;) ale z zapachami już tak jest;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zaintrygowałaś mnie, jestem ciekawa co na to moje włosy, czy ich nie wysuszy lub nie obciąży :P Zerknę na nią, jak będę koło nich przechodzić :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Sama mam na nią ochotę, ale chciałabym zobaczyć skład - niestety wiele mgiełek ma w składzie alkohol denat. a to już mnie nie zadowala ;)
    Przyjrzę się jej przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale zaciekawilas! Musze powachac :) Ja jestem zakochana w mgielce Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nigdy nie miałam mgielki A może trzeba by to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger