Jesienna Wishlista- moje zakupowe plany



Początek jesieni to idealny czas na planowanie i tworzenie list zakupowych/ prezentowych. Pierwsze pomysły świątecznych prezentów już rodzą się w głowie, spisuję je wszystkie, bo lubię mieć kilka opcji w rękawie. Sama uwielbiam tworzyć listy życzeń z produktami, które szczególnie mnie urzekły i na które mam ogromną ochotę.  Kiedy po jakimś czasie, produkty te nie zmieniają się i nadal są na liście, to dla mnie znak, że na pewno chcę to mieć :) Życzeń jest sporo, ale dałam sobie długi czas na ich realizację :) 












1. Michael Kors Sexy Ruby 
Zacznę od zapachu, wiadomo, perfumy i ja to duet idealny. A najnowsze dziecko Korsa Sexy Ruby, urzekło mnie tak mocno, że nie mogę przestać o nich myśleć... Miałam okazję nosić ten zapach na sobie i jest fantastyczny. Współgra ze mną, wspaniale się rozwija na mojej skórze i utrzymuje cały długi dzień. To najlepszy zapach w kolekcji, ponadto flakon jest piękny i tak świąteczny, że trudno sobie go odmówić :)  





2. Podkład do twarzy Shiseido Synchro Skin 
Uwielbiam testować i zmieniać podkłady, obecnie na moim celowniku, znajduje się podkład Shiseido Synchro Skin  To podkład o naturalnym wykończeniu i przedłużonej trwałości, czyli teoretycznie powinien współgrać z moją mieszaną cerą. Czytałam tyle pozytywnych opinii, że ostatecznie chyba dam się namówić. 






3. Obrotowa szczotka do włosów 
Mam włosy puszące, które w okresie jesień-zima nie wyglądają najlepiej. Moja fryzjerka poleciła mi szczotkę obrotową, która wygładza łuski włosów, lekko stylizuje włosy i nadaje im połysk. Nie mam cierpliwości do używania szczotki i suszarki, dlatego obrotowa szczotka, wydaje mi się, najlepszym pomysłem w tej kwestii. Liczę na efekt lśniących i gładkich włosów, przy okazji nadam kształt mojej fryzurze. Przymierzam się do zrobienia grzywki i wycieniowaniu końcówek, szczotka może okazać się pomocna. Duży wybór takich szczotek, znalazłam w sklepie www.iperfumy.pl i chyba ostatecznie tam dokonam zakupu 




4. Ceramiczne kolczyki
Uwielbiam biżuterię, noszę ją każdego dnia. Dopasowuję do okazji, ubioru i humoru. W mojej szkatułce brakuje mi biżuterii ceramicznej. Połączenie srebra, cyrkonii oraz ceramiki, niezwykle mi się podoba. Myślę. że takie kolczyki będą wspaniale uzupełniały moją garderobę. 






5. Zegarek Lorus 
Mówi się, że szczęśliwi czasu nie liczą....Ale co zrobić kiedy jest się miłośniczką zegarków marki Lorus. Mam już trzy zegarki tej marki, ale... nie przeszkadza mi to w zakupie kolejnego. Tym razem chcę postawić na klasykę i minimalizm. Skórzany pasek i czarny cyferblat, model tak uniwersalny, że będzie pasował do każdej stylizacji przez wiele długich lat. 




Jak wygląda Wasza jesienna wishlista? Czy Wy również tworzycie takie palny i listy zakupowe?



41 komentarzy:

  1. Ja nie mam takiej konkretnej listy. Zapisałam co prawda kilka kosmetyków, które muszę kupić, ale to głównie dlatego żeby nie zapomnieć robiąc zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieduża lista, ale produkty zacne. Perfumy najbardziej mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki ceramiczne to dla mnie nowość ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również uwielbiam zegarki, jednak teraz marzy mi się zupełnie inny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka szczotka wydaje się mieć sens ;) Też się puszę okrutnie :/ Nie mam listy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mnie interesuje ta szczotka, masz upatrzoną jakąś konkretną markę?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również lubuję się w zegarkach Lorus. Kilka lat temu kupiłam mojemu narzeczonemu pierwszy model i od tej pory uzupełniamy kolekcję co jakiś czas. Warto dodać, że pierwszy zakupiony zegarek ma już 6 lat i nadal działa bez zarzutu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten podkład kiedyś chciałam ale nie złożyło się nigdy na zakup :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawiła mnie obrotowa szczotka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja przygotowałam na razie kosmetyczną listę :) Ale musze dokupić sobie ciepły szalik na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam taką szczotkę :) Bardzo ją lubię

    OdpowiedzUsuń
  12. nie tworzę takich list, może pora to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lista cudowna, najbardziej zainteresowała mnie szczotka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obrotowa szczotka też od dawna mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja chyba kupię sobie nową kawiarkę, bo moja już jest zniszczona. Zastanawiam się też nad wymianą żelazka. A na rocznicę chyba sobie zażyczę od męża kolczyki TOUS :). Poza tym nie mam żadnych życzeń.
    Mam taką obrotową suszarko-lokówkę z BabyLiss i jestem z niej bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo Kochana, cieszę się, że jednak spojrzałaś na Tous przychylnym okiem. Koniecznie pokaż mi model, któy za Tobą chodzi :)

      Usuń
  16. Obrotowa szczotka do włosów - zaintrygowała mnie, też mam puszące sie włosy

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne produkty,ja nie mam sprecyzowanej listy,na razie powstrzymuje się od kolejnych zakupów 😂

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie listy, sama też tworzę. Moja ostatnia to taka urodzinowa http://www.minilife.pl/2017/09/moja-urodzinowa-wishlist-2017.html u Ciebie zainteresowała mnie szczotka obrotowa też nie lubię używać i suszarki i szczotki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Żadnej z tych rzeczy jeszcze nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Stawiam raczej na spontaniczne zakupy, chociaż zakup nowych kolekcji ulubionych lakierów staram się planować.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mam konkretnej listy ale wiele rzeczy mam w zakładkach w przeglądarce i w głowie, takich które mieć bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna lista , dużo słyszałam dobrych opini na temat podkładu Shiseido :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ej fajny pomysł z taką obrotową szczotką :D Mnie suszarka i szczotka na raz przerastają, a bardzo lubię ich efekt, jak fryzjerka układa mi włosy ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie robiłam wishlist, a teraz spróbowałam i mam nadzieję, że kiedy za kilka miesięcy do niej wrócę, to nie będę żałowała żadnego zakupu i że będę mogła skreślić z niej każdy punkt :D O obrotowej szczotce do włosów myślałam, ale pewnie po zakupie leżałaby tylko i się kurzyła :C

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam co chwilę ochotę na coś innego, a jak coś chcę na pewno, to to kupuję, także takiej listy raczej nie potrzebuję. Miałam kiedyś taką szczotkę, leżała nieużywana i w końcu ją sprzedałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolczyki ceramiczne u Kari! O moje dziecko - zaczynasz dojrzewać 😜

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jeszcze swoje listy nie zrobiłam. Planuję niewielkie zakupy ale z pewnością nie będą one kosmetyczny tylko też właśnie rzeczowe :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sexy Ruby i za mną chodzi... Próbowałam zapomnieć, ale Ty nie ułatwiasz :D
    Kolczyki bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi Kochana, komentarz dnia 😉 Taka rola, wodzić na pokuszenie 😁😁😁

      Usuń
  29. Zaciekawiłaś mnie podkładem, chyba też się skuszę na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Marzę o tej szczotce i o tym pokładzie :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja nie mam takiej listy, za dużo mi się marzy :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger