Makijażowe Nowości marki Eveline




Kilka dni temu, otrzymałam przemiłą i bardzo świąteczną (już) paczkę od marki Eveline Cosmetics. Radość była podwójna! Wiadomo, że podczas choroby, humor też ma się nijaki. Nic nie uraduje chorej kobiety tak mocno jak nowe kosmetyki do testowania. Szczególnie tak pięknie zapakowane. Powiało świętami nie ma co ukrywać. Dzisiaj rozpakujemy tę przesyłkę wspólnie :) Zapraszam 








Marka Eveline, wprowadziła mnóstwo nowości do swojej szafy. Miło patrzeć, kiedy polska marka się rozwija i tworzy kosmetyki przystępne cenowo i łatwo dostępne. Zawartość paczki jest tak skomponowana, że mogę wykonać nią cały makijaż, może miałybyście ochotę na taki post- makijaż jedną marką?! Dajcie znać w komentarzach :)








Jak wicie uwielbiam testować podkłady oraz korektory, jako pierwsze wpadły mi w łapki. Kiedyś miałam okazję używać tych korektorów. Są lekkie w swojej konsystencji  prześlicznie rozświetlają okolicę pod oczami. Natomiast podkład stanowi dla mnie dużą niewiadomą, mam nadzieję, że się polubimy. Z opakowania, bardzo przypomina mi mojego ulubieńca ;) 









Kremowe konturowanie jest w modzie. Ja rzadko sięgam po tego typu rozwiązanie, chociaż latem mi się zdarza. W ofercie marki pojawiły się sticki z różami do policzków w dwóch odcieniach. Wyglądają zabawnie, ale pigmentacja jest naprawdę porządna 




..








Kremowe metaliczne cienie do powiek. Od razu musiałam je sprawdzić. Trwałość jest imponująca, nie mogłam ich zmyć z dłoni. Cienie przepięknie migocą, sprawdzą się wspaniale w okresie świątecznym, jako miły akcent w klasycznym makijażu. 











Zoom na oko, czyli paletki do stylizacji brwi. Znajdziemy w niej dwa cienie w różnych wariantach kolorystycznych, oraz wosk do utrwalania włosów. Uwielbiam takie zestawy, moje brwi są jasne i rzadkie zatem dla mnie to kosmetyk podstawowy. Z przyjemnością sprawdzę jak się noszą :)









Ponadto mamy tusz do rzęs i prześliczny zestaw, który świetnie sprawdziłby się w formie upominku świątecznego :) 














Wypielęgnowane usta, to atrybut kobiecości, marka pomyślała również o tym. Znajdziemy tutaj peeling w sztyfcie, wazelinę zapachową w sztyfcie, oraz balsam do ust dla naszych mężczyzn. To świetna opcja, szczególnie podczas wypadów na narty :) 











A kiedy nasze usta, są już gładkie i miękkie, nie pozostaje nic innego jak nałożyć szminkę, koniecznie czerwoną !










W ofercie, znajdziemy cały przekrój czerwonych odcieni. Myślę, że każda z nas znajdzie swoją idealną czerwoną pomadkę Element obowiązkowy podczas wigilijnych kolacji :) 









Odcienie klasyczne, soczyste, po te bardziej chłodne i bardziej winne. Raj dla oczu :) 









Jak Wam się podobają nowości marki Eveline? Co chciałybyście u żyć w pierwszej kolejności? Mnie ogromnie kusi podkład oraz pomadki, mam nadzieję, że nareszcie znajdę swoją czerwień idealną :* 

35 komentarzy:

  1. Lubię Eveline, fajne mają kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poprosimy makijaż jedną marką :) kupiłam sobie niedawno ten podkład i fajnie się sprawdza. Co prawda odcień najjaśniejszy jest mega różowy, ale jakoś się stapia z moją cerą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tego! Ten podkład bardzo mi przypomina Catrice i Hean, podobnie pomadki te metaliczne z Hean :> ciekawią mnie te korektory 'bio'.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię markę Eveline ma dobre kosmetyki. Na pewno zaczełabym od szminek uwielbiam takie kolory ach zazdroszcze ci tej paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Najbardziej ciekawi mnie podkład i eyeliner

    OdpowiedzUsuń
  6. Wazelina kokosowa <3 Masa wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo interesujące te nowości :) Przyjrzę się im bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szminki metaliczne kusza, ale niestety to nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne nowości. Ja natomiast uwielbiam kremowe róże do policzków. Może dlatego, że często to miejsce mi się przesusza i nie lubię go dodatkowo pudrowac.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem tego podkładu. Miała kiedyś jeden tej marki i był naprawdę bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te pielęgnacyjne pomadki najbardziej mnie ciekawią. Peeling w sztyfcie to zawsze dobre rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling dobra rzecz, a te w sztyfcie są wygodne i higieniczne w uzytkowaniu :)

      Usuń
  12. Uwielbiam te markę :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszczę, bardzo jestem ciekawa tego podkładu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. wooow wszystko mnie super ciekawi! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten podkłąd zbiera całkiem dobre opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O ja Cię ♥ jaka mega paka.. najbardziej urzekły mnie pomadki i ta piękna czerwień ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. No proszę nic tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne te nowości :) Jestem bardzo ciekawa tego podkładu :) Korektor też kiedyś używałam i lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna paczka :) Z całości podobnie, jak Ty miałam okazję używać korektora i też miło wspominam :) Natomiast bardzo ciekawią mnie metaliczne cienie oraz podkład, o którym słyszałam już pierwsze pozytywne opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo chętnie bym wypróbowała wszystkie produkty do pielęgnacji ust. Będę ich wypatrywać na drogeryjnych półkach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cienie się pięknie prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam jeden metaliczny cień Eveline :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger