SPOTKANIE BLOGEREK 22.10.2017 KRAKÓW - UPOMINKI ( RELACJA CZ. 2 )



Jak wiecie miałam tę przyjemność i ten zaszczyt, uczestniczyć w Krakowskim Spotkaniu Blogerek. Mogłyście już przeczytać moją relację z tego dnia, natomiast dzisiaj pokaże Wam jakie upominki otrzymałyśmy od sponsorów spotkania. Jeszcze raz serdecznie dziękuję organizatorkom za zaproszenie oraz sponsorom za tyle wspaniałych upominków :) 








Pokaże Wam wszystko w fotorelacji, a poszczególne recenzję będą ukazywały się systematycznie w kolejnych wpisach :) 








































































































































Mam dla Was niespodziankę na hasło "BLOGERKIURODOWE" otrzymacie rabat -20% na wszystko w  sklepie online. Rabat ważny do 05.11 b/r 






Dziękuję raz jeszcze za możliwość uczestniczenia w tym spotkaniu. Internet łączy ludzi i mam na to niezbite dowody. Cudownie móc spotykać ludzi z podobnymi zainteresowaniami i pasjami :) Dziękuję także sponsorom i Ani z bloga aneczkablog.blogspot.com za pożyczenie mi pięknych zdjęć :) :* 

37 komentarzy:

  1. Dużo ciekawych kosmetyków ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne produkty będziesz miała okazję poznać ;)I przepyszne herbatki na zimne wieczory ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanych testów i użytkowania tylu świetnych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udane nowinki do Was trafiły:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna relacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te słoneczniki mi się z Anią skojarzyły :) udanych testów!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne upominki :) udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Same cudności! Udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No proszę, naprawdę znalazło się kilka perełek!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prezenty :) teraz tylko testować i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetne prezenty :) Jestem bardzo ciekawa, jak Ci się sprawdzi podkład Hean :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sylveco jak zwykle sie nie popisało. z Maroko miałam czrne mydło i czyste i lawendowe- mile wspominam i chętnie wrócę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam czarne mydło, ale już jakiś czas temu, chętnie do niego wrócę :)

      Usuń
  13. Świetne upominki, życzę udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dużo fajnych upominków :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne upominki - będzie co testować :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne prezenty! Aż zazdroszczę testów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. testy już rozpoczetę, ciekawe jakie będą efekty :)

      Usuń
  17. Super upominki :) Będzie dużo testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale świetne upominki ! Super ;) teraz życzę owocnego testowania ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Matko i córko,ale będzie testowania :))

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne upominki, firmy się postarały :) Ja jeszcze na spotkaniu blagierskim nie byłam, ale chyba się zorientuję gdzie i kiedy są :) Można spędzić miło czas, poznać ciekawe osoby :) Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniała okazja poznac osoby z taką sama pasją jak nasza. mam nadzieje, że uda Ci się na jakieś wybrać :)

      Usuń
  21. Jestem zdziwiona jak wiele prezentów dostałaś :-) chętnie wypróbowałam Dermo Future. Daj znać koniecznie jak się u Ciebie spisuje! :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ile dobroci! Słyszałam o tym spotkaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale tego dużo, cięzko by było mi się z tym zabrać ;) Książka B. Pawlikowskiej mnie bardzo ciekawi, uwielbiam biografie. Interesują mnie też kosmetyki Tołpy, ostatnio miałam od nich kiepskie serum do ciała i się zniechęciłam do dalszych zakupów, bo to był pierwszy wypróbowany przeze mnie ich kosmetyk od lat.

    OdpowiedzUsuń
  24. Juz nie moge się doczekac recenzji

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger