Magia Świąt z kosmetykami Yves Rocher



Kolejny post w świątecznym klimacie, ale nie może być inaczej kiedy wkoło wszystko takie piękne i pachnące. Nie inaczej jest z zimową kolekcją marki Yves Rocher, która od razu skradła moje serce. Opakowania są tak urocze, że oczy same się uśmiechają, a zapachy po prostu bajeczne i bardzo, bardzo moje :) Zobaczcie co kryła w sobie świąteczna paczka od YR.









Świąteczna seria to dwie nuty zapachowe owoce leśne, oraz wanilia i bergamotka. Sama nie potrafię powiedzieć, który z zapachów jest ładniejszy oba bardzo trafiają w mój gust. Owoce leśne, które nie są pospolite i jednowymiarowe, mamy tutaj kompozycje niemal jak w perfumach. Bardzo elegancki, słodki zapach. Natomiast wersja biała, to otulające i wyrafinowane ciepło wanilii, która jest elegancka i tajemnicza. 










Mały, biały domek, zawiera w sobie cztery mini produkty Żel pod prysznic (50 ml) Perfumowane mleczko do ciała ( 50 ml) Krem do rąk (30 ml) oraz pomadkę ochronną do ust. To wspaniały upominek i zestaw wyjazdowy. Produkty Yves Rocher są niezwykle wydajne i starczają na prawdę na bardzo długo. 










Krem do rąk to kosmetyczne must have w torebce każdej kobiety. Krem ma bardzo przyjemną konsystencje, która szybko się wchłania i nie pozostawia  lepkiej warstwy na skórze. Zapach długo utrzymuje się na skórze i za to uwielbiam produkty tej marki. Żele pod prysznic, są moimi ulubieńcami  to jedyne tego typu produkty, których zapach utrzymuje się na skórze przez długie godziny. W zestawie znajdziemy także pomadkę ochronną.










Gotowym prezentem jest zestaw czterech mini kremów do rąk. Każdy o pojemności 30 ml w czterech wariantach zapachowym kokos, oliwka, mango z kolendrą  oraz wanilia. 








Żele pod prysznic są moimi faworytami, zapachy są bajeczne. Poza tym moja skóra je uwielbia. W tym roku zużyłam już kilka butelek i ciągle do nich wracam. Piana jest miękka i puszysta, nie wysuszają i nie podrażniają skóry. Ponadto zapach utrzymuje się na skórze długie godziny co daje mi poczucie świeżości i nutki zmysłowości. 








Ponadto w paczce, znajdował się eko notatnik, który jest pięknie wykonany. Przyda się z pewnością do zapisywania planów i marzeń na kolejny rok :) A wieczory umili świeczka zapachowa utrzymana w czerwonej nucie czyli owoców leśnych. Cały zestaw jest prezentuje się wspaniale, cieszy oko i rozpieszcza zmysły.



Miałyście okazję poznać te produkty? A może czujecie się dopiero skuszone? 

32 komentarze:

  1. Urocza ta kolekcja :) zwłaszcza spodobały mi się te małe kremy do rąk. Uwielbiam nosić takie w torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ta zimowa wersja kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wszystko wygląda :) Kosmetyki mają bardzo ładną szatę graficzną, a eko notatnik jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam tylko krem kokosowy i niestety świetnym działaniem się nie popisał :/ ale z waniliowej serii chętnie bym coś poznała!

    OdpowiedzUsuń
  5. Opakowania są naprawdę magiczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajna paczka! Powiem tak, niestety nie miałam okazji testować produktoe yves rocher i sama nie wiem dlaczego :D Muszę koniecznie nadrobić te straty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że ceny ich kosmetyków rosną , a jakość jest ta sama... Może się skuszę, ale tylko na promocji

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten zestaw kremów do ràk mnie bardzonzainteresował

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie to wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze ich nie miałam, fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jestem zauroczona zawartością paczki i już zaczęłam testowanie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny zestaw kosmetyków, a notatnik jest przesłodki, marzenia w nim napisane na pewno się spełnią :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie te produkty to świetne pomysły na prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj tak, YR ma w tym roku bardzo fajne zestawy świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładnie wyglądają, przez co kuszą do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Koniecznie Kochana, zapach jest rewelacyny. Odpalę ją w Wigilię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te minikremiki świetnie się prezentują :) Seria owoce leśne kusi najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mialam ale czuje sie oficjalnie skuszona!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądają te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wspaniałą świąteczna seria, która zachwyca

    OdpowiedzUsuń
  21. Zestaw kremów do rąk mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super zestawy! idealne na prezenty dla najbliższych! :D

    dodaję do obserwowanych i zapraszam Cię również do siebie w wolnej chwili :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale fajnie wyglądają te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę paczuchy ;-) Mnie ominęła

    OdpowiedzUsuń
  25. ten świąteczny design bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. szata graficzna jest wspaniała, na prezent idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Byłam wczoraj w tym sklepie ale nic nie kupiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny zestaw ;)

    wesołych świąt ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo jestem ciekawa wersji z wanilią i bergamotką 😊

    OdpowiedzUsuń
  30. bardszo mi się spodobał eko notatnik też bym taki chciałą

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger