Doskonałość Absolutna- Miss Dior Absolutely Blooming


Nadeszła pora, aby  przedstawić Wam kolejny zapach, który mocno zawrócił mi w głowie. Miss Dior jest doskonałą kompozycją, podkreślającą wewnętrzne piękno każdej kobiety. Dzięki niej rozkwitamy i czujemy się ze sobą po prostu dobrze. O to chodzi w zapachach, aby dodawały nam pewności siebie, otaczały aurą tajemniczości, czy nutką seksapilu. Każdego dnia zupełnie inna, bo kobieta zmienną jest i kropka. 







Opakowanie już przykuwa wzrok, jest minimalistyczne, skromne z lekko dziewczęcym urokiem .Główna ozdoba to srebrna kokardka, która nie jest w żaden sposób przerysowana. Prostota sama się broni i tutaj nic więcej nie potrzebujemy. Zapach jest na tyle bogaty, że idealnie współgra z minimalistycznym flakonem. Minusem niewątpliwie jest cena. Dior się ceni, ale możecie polować na promocje: TUTAJ 







Zapach bardzo słodki i bardzo kobiecy. Warto to podkreślić na samym początku!  Z pewnością nie jest to zapach dla młodych dziewcząt. Jego lekkość jest zdecydowanie bardziej zaznaczona, przez co może wydawać się w pierwszej chwili dominującym i dość ciężkim zapachem. W rzeczywistości po kilku chwilach, odsłania wszystkie swoje słodkie tajemnice i rozwija się w przepiękną opowieść. 








NUTY:

głowa- czarna porzeczka, malina, owoc granatu oraz rózgowy pieprz

serce- róża, piwonia

podstawa- białe piżmo 









Miss Dior Absolutly Blooming jest zapachem wielowymiarowym. Owszem jest to zapach słodki i kwiatowy, ale na tym nie kończy się jego moc. To zapach, który od pierwszego psiknięcia roztacza uśmiech, jest jak promień słońca w deszczowy dzień. Jest pierwotną radością i beztroską. Ale nie dajmy się temu zwieść pod obłączkiem słodkiej niewinności, kryje się wytrawna natura, pełna elegancji i szyku. To jeden z tych zapachów, który dodaje nam pewności siebie i sprawia, że stajemy się silniejsze. 







Zapach ma niesamowitą trwałość wystarczy jedno, dwa psiknięcia, aby mieć go na sobie przez cały dzień, aż do późnego wieczora. Na ubraniach, czy szalach utrzymuje się znacznie dłużej.To kompozycja, która rozwija się przez cały dzień i nie traci swojej intensywności. Ten zapach sprawia, że stajesz się obiektem zainteresowań. To jeden z tych zapachów, który pozostawia swój "ogon" Jest bardzo charakterystyczny i długo nie pozwala o sobie zapomnieć. 








Miss Dior jest zapachem pełnym klasy i elegancji, sprawia, że pod jego akordami rozkwita Twoja kobiecość. To zapach ciepły i otulający, pełen kwiatowej harmonii i słodkiej wytworności. Jest zapachem uniwersalnym, pasuje na letni wieczór, kiedy skóra jest jeszcze rozgrzana słońcem. Znakomicie również wpasowuje się w jesienną szarugę i zimowy krajobraz. To zapach, który się dopasowuje do osoby, która go nosi i pozwala rozkwitnąć właścicielce niczym kwiat. Dla mnie to doskonałość absolutna.








Znacie ten zapach? A może tak jak ja jesteście nim totalnie oczarowane? 

40 komentarzy:

  1. och pięknie pachnie, moja mam kiedyś miała

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wąchałam, ale ma piżmo! Biorę w ciemno! <3

    zapraszam również do mnie - właśnie pojawił się nowy wpis :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie klasyczne opakowania, bardzo mi się podobają. Z chęcią sobie o kiedyś przetestuję, jak będe w którejś z drogerii :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapiszę sobie, a co, może trafię na jakąś fajną promocję!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuję, że zapach by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię miss dior :) ostatnio doszły mnie słuchy, że na iperfumy.pl sprzedają nieoryginalne perfumy, ale nie wiem czy to prawda

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz co kochana jest najlepsze ? Że ja czesto patrze na buteleczki, ale ta jest przepiękna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie przepadam za słodkimi zapachami, ale za to flakon jak najbardziej w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam słodkie perfumy :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja ostatnie perfumy kupiłam niecałe 2 lata temu i do tej pory mnie mam żadnej nowości w tej kategorii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to dobrze, ja niestety ni elubie stagnacji i zapachy też do tego zaliczam :) każdego dnia inna nuta :)

      Usuń
  11. Absolutnie piękny flakon :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba zostanę wierna swoim zapachom chociaż kusi mnie by coś nowego wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie piękne zdjęcia! A zapach po Twoim opisie naprawdę mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kompletnie go nie znam jak będę w perfumerii to sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Napisze tylko jedno: kocham ten zapach! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię ten zapach, jest cudowny!

    Zapraszam do siebie na konkurs wygrywa 15 osob,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  17. zapach piękny, ale u mnie zupełnie nietrwały ..

    OdpowiedzUsuń
  18. Po pierwsze, przecudne zdjęcia ;) Zakochałam się ;)
    A co do perfum to zapachu nie znam, ale jest na mojej liście do przetestowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam ale mnie zaciekawił 😋

    OdpowiedzUsuń
  20. Miłośniczką perfum nie jestem :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę go koniecznie powąchać! Jestem bardzo ciekawa czy wpisze się w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wąchałam. :)
    Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny ma flakon :) Moja mama uwielbiała tą klasyczną wersję sprzed reformulacji, ta po już jej nie leży i bardzo ubolewa z tego powodu...

    OdpowiedzUsuń
  24. ale ma śliczny flakonik ;-)

    Przypominam o Walentynkowym konkursie :)
    Zapraszam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam jeden zapach Dior, ale pewnie suszę się na kolejny i może to będzie właśnie Miss Dior. Sprawdzę, jak pachnie, bo nie pamiętam za dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tej wersji nie znam, ale klasyczną, odnowioną Miss Dior bardzo lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie odpisałaś te perfumy. Myślę że to mój zapach. Lubię konkretne perfumy. Z Diora mam tylko Addict ( bardzo ciężkie, wieczorowe i otulające) i dużo lżejsze na dzień Jadore. Kocham perfumy:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Tego zapachu nie znam, ale Blooming Bouquet uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger