Kosmetyki Tołpa Nature Story- teraz w Twoim Lidlu



Kilka dni temu informowałam Was na instagramie, że marka Tołpa wprowadziła swoje nowe produkty do stałego asortymentu sklepów  Lidl. Sama byłam ogromnie ciekawa jakie to będą produkty i muszę Wam przyznać, że jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Kosmetyki z serii Nature Story, znajdziecie dostępne są w sprzedaży od 06 marca.











Kosmetyki Tołpa towarzyszą mi od kilku lat. Nasze początki nie był łatwe, kosmetyki tej marki nie zawsze współgrały z moją skórą. Zrobiłam sobie od nich przerwę na kilak lat. I dopiero dwa lata temu znowu sięgnęłam po ich kosmetyki. Rożnicę odczułam bardzo szybko i dobrałam sobie kilka produktów do których systematycznie wracam. Ucieszyłam się zatem, kiedy dowiedziałam się o nowościach marki. Jestem bardzo ciekawa, czy jakość produktów się utrzymała.












Małe słodkie tubki, zawierają w sobie kremy o różnych właściwościach i bardzo smakowitych nazwach. Lekki krem Miętowa limonka, zawiera w sobie puder matujący ( świetna opcja dla mojej mieszanej cery) Super Soja, to ekspresowy krem nawilżający przeciw pierwszym zmarszczkom tutaj trafione w punkt 30+ wymaga ode mnie specjalnej pielęgnacji :) 











Biały Ryż to krem nawilżający z antyoksydantami, które moja skóra wręcz uwielbia. A na noc nieco mocniejszy kaliber Świeża Figa i całonocna regeneracja skóry. Kompleksowa pielęgnacja dla potrzeb każdego rodzaju skóry. 












Kolejny produkt to płyn micelarny Delikatna Bawełna, mam nadzieję, że płyn okaże się tak delikatny i przyjemny jak mój ukochany płyn z serii Physio marki Tołpa 











Do mycia twarzy, znajdziemy także dwa produkty pierwszy z nich to orzeźwiający żel z peelingiem bambusowym miętowa limonka, który jest genialnym produktem na "dzień dobry" A także nawilżający żel do mycia twarzy i oczu delikatna bawełna, czyli w moim przypadku wersja na wieczór, kiedy chcę dogłębnie umyć swoją twarz. 












Cała seria ma przesłodkie opakowania z motywem przyrody i natury. Zapachy są bardzo przyjemne, ale zarazem delikatne i nie powinny drażnić wrażliwych nosów. Wizualnie bardzo podoba mi się ta seria, mam teraz nadzieję, że te produkty sprawdzą się w mojej pielęgnacji i niebawem poinformuje Was o tym który z nich wypadł najlepiej.  Szukajcie tych produktów w  każdym sklepie Lidl ;) 












Byłyście już w Waszych sklepach LIDL? na który produkt macie największą ochotę się skusić? 

59 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie weszłam dziś do Lidla. Dobrze, że mi o tym przypomniałaś. Teraz chętnie będę tam zaglądać 😘 Chciałabym żal do mycia twarzy 💚

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie robię zakupów w Lidlu, ale wydaje mi się że widziałamam je też chyba w Aptece Pharm. W każdym razie lubię produkty z dobrymi składkami ♥️😘

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dopiero poznaję ten zestaw :P jedynie krem z efektem matującym nie jest dla mnie bo nie mam problemów z przetłuszczającą czy też świecącą się cerą

    OdpowiedzUsuń
  4. Opakowania przyjemne dla oka :) Muszę się wybrać do Lidla, ale wybiorę raczej spontanicznie na miejscu, bo jak na razie nie mogę się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa tych produktów, ponieważ sama miałam małą przygodę z kosmetykami marki Tołpa. MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. super seria, szkoda ze w moim lidlu byl ostatnio okrojony wybor ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze wybrać się do lidla w takim razie

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, zapowiada się super! Koniecznie muszę spojrzeć, czy są w moim Lidlu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama bym taki zestaw spróbowała. fajnie wyglada.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Tołpą mi nie po drodze... chyba moja skóra nie lubi tych kosmetyków...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam te kosmetyki w gazetce promocyjnej Lidla, ale nie widziałam ich w sklepie (byłam w ten dzień, w którym miały się pojawić). W sumie dawno nie odwiedzałam tego sklepu, więc może w końcu się pojawiły. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A jakie są ceny poszczególnych produktów?

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę się z nimi zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzeba się wybrać do Lidla i zakupić kilka produktów, a w szczególności po ekspresowy krem nawilżający :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nie, ale ciągle się zastanawiam, bo składy i opisy działania wyglądają całkiem fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jutro będę niedaleko Lidla to wstąpię

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie nie przyjęli do testów :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Z tego co pobieżnie rzuciłam na niego okiem już wcześniej, wyszły im dosyć fajne produkt z atrakcyjnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio nie widziałam ich w Lidlu ;( Będę musiała spojrzeć następnym razem ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Raczej nie kupuję kosmetyków stacjonarnie, zdecydowanie wolę online. :) Więc mam nadzieję, że te kosmetyki są dostępne w aptece Melissa, bo chętnie bym je przetestowała :D

    OdpowiedzUsuń
  21. do Tołpy mam ambiwalentne podejście, ale te kosmetyki i ich ceny kuszą! Do tej pory ich nie widziałam u mnie w Lidlu, poszukam następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też mam ten zestaw i właśnie zaczynam tstowanie - ciekawe jak się sprawdzą :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Mają fajną szatę graficzną :D

    OdpowiedzUsuń
  24. O wow genialnie, na bank się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta seria jest świetna też ją testuję i jestem w trakcie testowania ich :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo się cieszę z tej serii, chętnie poczytam składy jak będę na zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam tej serii ale już mi kilka kosmetyków wpadło w oko :) więc na pewno zajrzę do Lidla.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobrze wiedzieć dawno nie byłam w Lidlu 😊

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie widziałam ich w Lidlu. Ta seria wydaje się byc ciekawa, chętnie po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Muszę koniecznie zobaczyć, czy są już w moim Lidlu ;) Jestem ich bardzo ciekawa, zwłaszcza płynu micelarnego i kremu-maski na noc! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przyznam że rzadko bywam w Lidlu i ich nie wiedziałam przy najbliższej okazji na pewno sie rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Niestety nie mam zaufania do tej marki. Kiedyś jeden z ich produktów zrobił mi masakre na twarzy i od tamtej pory nie korzystam z ich kosmetyków...

    OdpowiedzUsuń
  33. Heh, ja cały czas czekam na swoją paczkę 😊 tołpę bardzo lubię, mam sprawdzone produkty 😊

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajne są te opakowania. Podobają mi się te motywy. Jestem w szoku, że te produkty będą dostępne w Lidlu, będę musiała iść tam na zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Akurat za produktami Tołpy nie przepadam, więc nie do końca musi mnie ta linia.

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow! W szoku, ze takie cudowne produkty mozna kupić w lidlu 😱😍😍

    OdpowiedzUsuń
  37. Rzadko wpadam do Lidla, a widzę, ze niezłe ciekawostki mają:)

    OdpowiedzUsuń
  38. dobra wiadomość, lubię ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zaciekawił mnie ten limonkowy krem z pudrem matującym, ciekawa opcja :)

    OdpowiedzUsuń
  40. fantastic post dear :)
    kisses

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  41. Zapowiadają się super i pierwszy raz czuję się mega skuszona na przetestowanie produktów marki Tołpa :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nigdy nie miałam do czynienia z kosmetykami marki tolpa 😊

    OdpowiedzUsuń
  43. Tołpa jakoś jeszcze mnie nie zachwyciła żadnym produktem, ale te bardzo mnie ciekawią i może zajrzę do lidla :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Spróbowałam kilka kosmetyków Tołpa i narazie szału nie ma ;(

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  45. Rzadko bywam w Lidlu. Ale ciekawe kosmetyki wypuściła Tołpa. Ciekawiej wyglądają niż te dotychczas. ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Fakt, opakowania są słodkie i przyciągają wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Super zdjęcia i fajne opakowania! Jak będę w lidlu następnym razem to sprawdze :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ależ mnie kuszą te kosmetyki. Bardzo ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  49. ostatni raz w Lidlu byłam chyba z rok temu ,ale chyba muszę to zmienić :) super post :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nigdy nic nie miałam z tej marki ale chętnie je zakupie :)
    Zapraszam na nowy post 😘
    http://www.stylishmegg.pl/2018/03/karmelowy-trench-i-winylowe-spodnie.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  51. Pięknie się prezentują te produkty. Wcześniej o nich nie słyszałam :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  52. Chcę te cuda! Już same szaty graficzne mnie kupiły. Sama nie wiem czego chciałabym spróbować najpierw.

    OdpowiedzUsuń
  53. Produkty wyglądają bardzo ładnie. Lubię tą markę.

    OdpowiedzUsuń
  54. koniecznie muszę skoczyć do lidla!

    OdpowiedzUsuń
  55. Tołpa- jedna z lepszych konkretnych marek kosmetycznych na rynku.
    Miałam kilka razy ich kosmetyki i nigdy się nie zawiodłam.!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger