ETUO - inspirujące etui dla Twojego telefonu




Wraz z wymianą telefonu na nowy, zaczęłam również poszukiwać nowego etui, które nie tylko ozdabia telefon, ale przede wszystkim chroni go przed uszkodzeniami. Poprzedni telefon, który miałam 1,5 roku który nosiłam w etiu był w stanie idealnym. Oczywistym było dla mnie, zakupić także case dla nowego telefonu. Długo przeglądałam asortyment sklepów internetowych w poszukiwaniu fajnych i oryginalnych wzorów. W czeluściach internetu udało mi się na takie natrafić w sklepie internetowym Etuo.pl Asortyment tego sklepu nie ma końca, znajdziemy tam wszystko i na wszystko ;) 















Nowy telefon, postanowiłam ozdobić kobiecymi wzorami, które w jakiś sposób mnie określają. Pasują do mojego stylu i ulubionych rzeczy. I tak oto udało mi się dobrać idealny case dla miłośniczek kosmetyków i perfum <3 















Etui są wykonane są z bardzo dobrej jakości silikonu, który nie ma nieprzyjemnego zapachu. Jest elastyczny, ale jednocześnie dość sztywny, przez co ściśle przylega do telefonu. Można je także z łatwością umyć. 

























Jestem pod wrażeniem jaki wybór oferuje ten sklep. znajdziemy tam wiele wzorów np: botaniczne, wakacyjne, okazjonalne, sportowe, świąteczne, zwierzęce, a także kategoria fashion oraz blogger, które dosłownie skradła moje blagierskie serce, łase na takie instagramowe motywy :) Co więcej możemy zaprojektować własny unikatowy case, co jest świetną opcją na prezent dla bliskiej osoby. Na pochwalę zasługuje także obsługa, która dzielnie odpowiadała na każdy mój mail i zapytanie. Przesyłka przyszła bardzo szybko (24H), każdy case jest zapakowany w firmowy kartonik z dołączonym bilecikiem mamy w ten sposób gotowy prezent :) Każdy kosztuje 29 zł 
















Jestem oczarowana wzorami, które są naprawdę unikatowe do tego bardzo solidnie wykonane. Już mam w planach zakup kolejnych casów. To uzależniające, jak kompletowanie własnej garderoby :) A jak to jest u Was zmieniacie etui na swoich telefonach, czy raczej przywiązujecie się do jednego wzoru? 








34 komentarze:

  1. śliczne są wszystkie, też kupię sobie nowe etui, lecę na stronkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno znajdziesz cos odpowiedniego także dla siebie :)

      Usuń
  2. Z napisaem Love wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie jest taki wybór, że na jednym nie da się poprzestać :)

      Usuń
  3. A mi akurat by się przydał nowy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A wiesz kochana ze właśnie miałam zamawiac stamtąd te z motywem perfum ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to idealnie się składa. Ten case jest wyjątkowo piękny :)

      Usuń
  5. jestem ciekawa czy znajdzie sie coś slicznego na moj model telefonu ♡ ten z motywem perfum jest piękny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że w tym sklepie znjadziesz wszystko. Ja miałam ogromny problem, żeby poprzestać na trzech sztukach :)

      Usuń
  6. Ale piękne te wzory, wszystkie mi się spodobały :) Na początku pomyślałam, że trzymasz w ręce jakiś perfum :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają przepięknie! Najbardziej podoba mi się to z perfumami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. etui z czarnym tłem- mam takie samo:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety te etui tylko dobrze wyglądają a nie chronią przed upadkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poprzednim telefonie miałam tylko taki case i dał radę. Chociaż te zamykane dają wieksza ochronę 😁

      Usuń
  10. Piękne :) najbardziej podoba mi się ten z napisem LOVE :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne wzory lecz nie w moim guście ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie jest taki wybór, że na pewno każdy znjadzie coś dla siebie :)

      Usuń
  12. Niestety mam specyficzny, lekko zakrzywiony typ telefonu... standardowe etui mi nie pasują. niemniej jednak, wybrałaś świetne wzory:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne, zwłaszcza to z perfumami, lubię mieć ładny i taki swój telefon :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne są te case'y, cena też przystępna, trzeba się zapoznać z ofertą:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądają bardzo stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam nowy telefon i koniecznie musze zaopatrzyć się w jakiegoś case'a :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie :) Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne są wszystkie 😄

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie wyglądają te etui z perfumkami czy szminkami. Ja nie mam, nie lubię telefonu w etui. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Same piękne etui :)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post!
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam dwa etui od nich i jestem strasznie zadowolona. To z marmurem cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne etui:)Ja jednak wolę klasyczne i do tego zamykane. Najlepiej jeszcze bez żadnych obrazków.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam dwa i wczoraj upatrzyłam sobie kolejne,marmurkowe :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy wzór jest ekstra! Piękny, delikatny i kobiecy - jedno z ładniejszych etui na telefon, jakie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne etui! Takie eleganckie! Właściwa ochrona telefonu to bardzo ważna kwestia, ponieważ dzięki temu nasz sprzęt będzie mógł nam służyć o wiele dłużej. Mam to na uwadze odkąd jakiś czas temu zainwestowałam w smartfona Samsung z szybkim ładowaniem i nie chcę go zniszczyć.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger