Azjatycka pielęgnacja z Sesamis



Azjatycka pielęgnacja w moim wykonaniu to stosowanie 6-7 kroków jednorazowo, oczywiście zdarzają się dni, kiedy udaje mi się zastosować wszystkie 10 kroków. Ale dzisiaj chcę Wam opowiedzieć o produktach, dzięki którym nawet 3 kroki są wystarczające aby nawilżyć, zregenerować i ukoić moją skórę. Marka Sesamis i niebieska linia Nature, to moi ulubieńcy i ogromni sprzymierzeńcy mojej mieszanej cery, lekka formułą i ogromna dawka nawilżenia przyda się każdej z nas tym bardziej na te upały, które nas ostatnio  nawiedziły.










Sesamis dokłada wszelkich starań , aby stworzyć kosmetyki naturalne, godne zaufania, oparte na bezpiecznych roślinnych składnikach pochodzących z wyspy Jeju, wpisanej na listę światowego dziedzictwa naturalnego UNESCO.Produkty marki Sesamis mają formułę przyjazną naszej skórze 5XFREE bez parabenów, bez olei mineralnych, bez etanolu, bez sztucznych barwników, bez glikolu propylenowego. 


















Po umyciu i osuszeniu twarzy w pierwszej kolejności nakładam Natural Skin Toner. Ma działanie łagodzące i nadaje się do każdego typu cery także tej wrażliwej i podrażnionej. Toner wyrównuje PH skóry, nawilża,  koi, odżywia i rozświetla naszą skórę. Zawiera w składzie liczne wyciągi roślinne takie jak wyciąg z zielonej herbaty, wyciąg z jagód, Wyciąg z korzenia pochrzynu japońskiego,wyciąg z chrząścicy kędzierzawej, olejek z liści mięty polnej. Tonik ma postać żelową, co na początku troszkę mnie przeraziło, okazało się, że zupełnie niepotrzebnie. Tonik tuż po nałożeniu zamienia się w wodnistą konsystencja i wchłania się do matu w zaledwie kilka chwil. Nie pozostawia na twarzy nieprzyjemnego filmu, czy klejącej powłoczki. Dzięki swojej formule, te produkty sprawdzą się także dla cer bardzo tłustych i problematycznych. Tonik zmiękcza skórę, nawilża ją i przyjemnie chłodzi. A dzięki zawiesistej konsystencji jest bardzo wydajny, wystarczy użyć tylko odrobinę. 170ml/ 74 zł 











Esencja do twarzy, która ma szeroki wachlarz działań, intensywnie odżywia i nawilża skórę. Ma działanie przeciwstarzeniowe oraz rozświetlające skórę. Esencja w swoim składzie zawiera wyciąg z kwiatów lotosu, kwas hialuronowy, wyciąg z zielonej herbaty, wyciąg z jagód, wyciąg z korzenia pochrzynu japońskiegoEsencja jest kluczowym składnikiem całego trio, stanowi bardzo silnie nawilża moja skórę i przynosi jej ukojenie ( świetne po zabiegach, opalaniu, podrażnieniu) Łagodzi, wycisza i uspokaja cerę. Dotlenia ją, relaksuje i zmiękcza. Skóra jest zrelaksowana i bardziej promienna. Nakłada się go bardzo przyjemnie, poniewież konsystencja jest lekka i żelowa. W kontakcie z ciepłem skóry, także zamienia się w "wodę" i wchłania w mgnieniu oka. Ponadto ten zapach, od którego można się dosłownie uzależnić. Opakowanie z pompką także zasługuje na pochwałę. Pojemność 50ml/94zł 










Na koniec mamy rewitalizująco multi-zadaniowy krem. Produkt ten ma silne działanie nawilżająco- odżywcze. Ujędrnia skórę i chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Krem ma również bardzo bogaty i drogocenny dla naszej skóry skład, zawiera w sobie olej z pestek słonecznika, olej z pestek winogron, wyciąg z zielonej herbaty, wyciąg z jagód,  wyciag z korzenia pochrzynu japońskiego (dziki Yam). Krem działa także łagodząco  na wszelkie zmiany zapalne, oraz zmniejsza kruchość naczyń krwionośnych. Krem jest idealnym wykończeniem mojej pielęgnacji, stanowi swego rodzaju okluzję, dzięki czemu składniki aktywne zawarte w dwóch poprzednich produktach wnikają w głąb skóry i z niej nie odparowują. Krem podobnie jak cała seria, wchłania się od razu i równie cudownie pachnie. Dla mnie to nieco wakacyjny zapach, bardzo lekki, świeży i czysty <3 Załuję jedynie, że krem zamknięty jest w słoiczku, wolałabym pojemniczek z pompką. Pojemność to 50 ml/ 99 zł 












Sesamis N Nature to seria, która zapewnia mojej skórze, niesamowity relaks, nawilżenie i ukojenie. Są to produkty lekkie i nadają się do stosowania rano, kiedy mamy mało czasu i często musimy nakładać tylko jeden produkt, aby zdążył się wchłonąć. Ta seria jest inna, wchłania się błyskawicznie, skóra dosłownie spija te produkty, dzięki czemu, mogę nałożyć całe trio, bez obawy o przeciążenie skóry, czy jej przetłuszczenie. Makijaż na tak nawilżonej skórze utrzymuje się dłużej i prezentuje się znacznie lepiej.Oczywiście nie szczędzę sobie tej przyjemności i te produkty stosuję także wieczorem. Kosmetyki są bezpieczne i łagodne, nie powodują podrażnień uczuleń, czy zapychania. Mają lekką formułę, dzięki czemu nie obciążają zbytnio mojej skóry. Sprawdzają się genialnie w to upalne lato, ale sądzę, że zimą do nich powrócę, kiedy to skóra będzie przesuszona i podrażniona. Świetna seria i naprawdę przyjemne składy, mam ochotę odkryć kolejne produkty tej marki. Znacie te produkty? 










Na koniec mam dla Was zniżę -20% na Wszystkie produkty Sesemis w sklepie internetowym SACHI na hasło "SESAMIS-7"  Kod jest ważny do 05.09.18r 





32 komentarze:

  1. Nie znam w ogóle tych produktów, ale naprawdę wyglądają fajnie i ciekawa jestem jak u mnie by się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Esencja oraz tonik będą moje, już dawno temu odkryłam że te azjatyckie toniki o wiele lepiej mi służą niż naszych rodzimych marek, a esencje lepiej przyjmują się aniżeli kremy w moim przypadku ;) bardzo zaciekawiły mnie te produkty !

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś olejek do demakijażu z tej firmy i był to najlepszy olejek pod słońcem...kosmetyki tej firmy są niestety ciężko dostępne wciąż w Polsce. A szkoda !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprócz tego, ze sa dostępne w Sachi.pl mozna je kupić w Hebe, ale tam są chyba droższe... Dla mnie najlepszy okazał się krem! Znikneły wszystkie wypryski :) Jak dotąd nie znalazłam lepszego kremu...

      Usuń
  4. Nie wiem dlaczego, ale kolor niebieski zawsze kojarzy mi się z super nawilżeniem :-) Fajna seria!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz w życiu słyszę o tej marce, ale już totalnie przepadłam! Toner zaciekawił mnie najbardziej, no i cóż, czas wyjąć zaskórniaki z portfela i sprawić sobie tę serię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zniżka się z pewnością przyda ;) Zawsze to mniejsze wyrzuty sumienia :)

      Usuń
  6. Niestety nie znam ale zapowiada się świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka śliczna szata graficzna:) pomyszkuję w sklepie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa seria, przy okazji wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych produktów, ale seria wydaje się bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam produktów, ale opakowania są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zupełnie nie kojarzę, żebym je wcześniej widziała, a takie opakowania raczej bym zapamiętała :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam ich, ale podobają mi się opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja skóra tego lata zdecydowanie potrzebuje nawilżenia a Twój opis mnie bardzo przekonuje :) Zapowiadają się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz słyszę o tej marce, ale jestem prawdziwą fanką azjatyckiej pielęgnacji oraz layeringu <3 Fajnie, że ta linia tak dobrze nawilża oraz chłodzi nie pozostawiając przy tym nieprzyjemnego filmu na skórze - w przypadku mojej cery mieszanej to bardzo istotna sprawa ;)

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak lekka formuła, działanie nawilżające i przeciwzapalne to coś odpowiedniego dla naszego rodzaju skóry :)

      Usuń
  15. pierwsze słysze ale na pewno wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  16. chętnie poznałabym osobiście ciekawe czy mają coś na naczynka

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znałam wcześniej tej marki. Zapowiada się naprawdę obiecująco! Niestety zestaw nie na moją kieszeń, więc nie wypróbuję, ale sądząc po składzie i szerokim działaniu na pewno są warte swojej ceny:)
    Pozdrawiam!
    Tov z Outfitowni

    OdpowiedzUsuń
  18. Wcześniej tej marki nie znałem ale nawilżanie to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Produkty zapowiadają sie super- myślę,że fajnie sprawdziłyby sie na cerze mojej mamy ( ma problemy z naczyńkami) Lekka formuła w takim przypadku jak najbardziej wskazana.
    Karolino dziekuję za odwiedziny- ja także dodaję do obserwowanych :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. spodobały mi si te produkty :D polubiłabym się z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna gama kolorystyczna tych opakowań - bardzo miło mi się kojarzy. Widzę że i zawartość zacna!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szata graficzna tych opakowań jest piękna. Aż się chce używać:). Zaraz zobaczę tę linię w sklepie, który polecasz:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz widze te kosmetyki, ale buteleczki w odcieniu błękitu - przepiękne ! Myślę, ze odwiedzę sklep, aby rozejrzeć się za nimi, świetny wpis i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda że są tak słabo dostępne w Polsce bo te produkty są naprawdę świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Te kosmetyki samymi opakowaniami kuszą mocno ;).

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam marki, nigdy nie słyszałam, ale prezentuje się super. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwszy raz widzę te produkty :) prezentują się bardzo kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  28. działa przecudnie:) super tez wygladaa

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger