CAUDALIE VINOPURE NOWA LINIA PRZECIW NIEDOSKONAŁOŚCIOM ODŻYWCZY ZASTRZYK DLA SKÓRY



Dzisiaj przychodzę do Was mocno podekscytowana, koniecznie muszę Wam przedstawić nowa serię marki Caudalie, przeznaczoną do walki z niedoskonałościami naszej cery. Znam markę od lat i ogromnie cieszy mnie to ile wspaniałych produktów rokrocznie pojawia się w ofercie marki. Tym razem nowości z serii Vinopure, to produkty dedykowane skórze borykającej się z niedoskonałościami, nadmierną pracą gruczołów łojowych, oraz z rozszerzonymi porami. Warto pamiętać, że to takie problemy nie dotyczą tylko młodych cer, ten problem może nas dosięgnąć w każdym wieku. Warto mieć to na uwadze. I warto z tym walczyć, dzisiaj zaprezentuję Wam narzędzi, które mogą nam w tym pomóc. 
















Nowa linia, to trzy produkty, dzięki którym kompleksowo zadbamy o problematyczną skórę. Tonik, serum i krem od dzisiaj to nasza trójca do zadań specjalnych :) 















Tonik oczyszczający Ważny etap pielęgnacji skóry mieszanej. Tonik Vinopure został wzbogacony o naturalny kwas salicylowy, polifenole z winogron i olejki eteryczne bio*, dzięki czemu oczyszcza skórę i przygotowuje ją na kolejne etapy pielęgnacji. Skóra jest natychmiast rozjaśniona, pory zwężone, a niedoskonałości mniej widoczne. Jego lekka i świeża konsystencja zapewnia uczucie komfortu i matuje skórę.















Kolejny krok, to mój ulubiony rodzaj kosmetyku, czyli serum... Serum zawiera naturalny kwas salicylowy, polifenole z winogron i olejki eteryczbe bio*. Ma lekką konsystencję i rozpuszcza się w kontakcie ze skórą. Serum w sposób widoczny zmniejsza niedoskonałości, zwęża pory i poprawia wygląd skóry. Pozostawia ją oczyszczoną, miękką i dodaje blasku. Delikatna żelowa konsystencja sprawia, że jest niezwykle lekkie i natychmiast wchłaniane przez skórę.














Serum ma lekką, żelową konsystencję dzięki czemu wchłania się niemal natychmiast i pozostawia skórę matową i odświeżoną. Bardzo lubię takie formuły, nie obciążają moje mieszanej skóry, ale zapewniają jej odpowiedni poziom nawilżenie i ochronę, której potrzebuje.












Fluid poprawiający wygląd skóry Fluid wzbogacony o hydrolat różany bio, polifenole z winogron i olejki eteryczne bio jednocześnie nawilża skórę, pozostawia ją matową i pochłania nadmiar sebum. Zmniejsza niedoskonałości i poprawia wygląd skóry, matuje ją, rozjaśnia i zapewnia świeżość.
Jego lekka i świeża konsystencja zapewnia uczucie komfortu i matuje skórę.













Produkty, zawierają naturalne składniki, polifenole z winogron, hydrolat z róży, oraz kwas salicylowy. Ponadto, zawierają w sobie olejki eteryczne, którym zawdzięczają charakterystyczny ziołowy zapach. 













Jestem posiadaczką cery mieszanej, która ma tendencje do zapychania. Rzadko pojawiają się zmiany trądzikowe. Moją zmorą natomiast są zaskórniki, które pojawiają się okolicy nosa i brody. Mam nadzieję, że dzięki tej kuracji ten problem zostanie skutecznie wyeliminowany.















Jestem ciekawa, jaką Wy macie cerę? I który z tych produktów, zaciekawił Was najbardziej, a może macie ochotę na całą serię?! 

25 komentarzy:

  1. Ta marka ciągle mnie kusi, tylko ta dostępność mnie trochę dołuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam mieszaną cerę :) Świetnie się prezentują te produkty, wyglądają na bardzo luksusowe :) Chętnie bym wypróbowała całej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fluid mnie zainteresował - reszta średnio :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że będzie mi dane poznać kiedyś coś z oferty tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serum chyba najbardziej mnie zaciekawiło. Też lubię takie formuły, a markę pierwszy raz widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli ta kuracja zniweluje u Ciebie zaskórniki, to ja też ją wypróbuję - napisz o niej jeszcze!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, na pewno pojawi się jeszcze o nich jakiś wpis. Mam nadzieję, że uporają się z moim problemem:)

      Usuń
  7. OJAAA :d z chęcią bym wypróbowała :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiła mnie ta marka :) Serum chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam mieszaną ale co mnie zapycha. Zaskórniki też mam... Markę pierwszy raz widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kosmetyki , muszę pomysleć o takim zakupie

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, Bambi Boho xx

    OdpowiedzUsuń
  11. dużo słyszałam o tych produktach i marce caudelie :) muszę w końcu wypróbować :)

    Zapraszam na mój blog urodowy

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię ich maseczki i mgiełki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw, bardzo się ładnie prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Linia wygląda bardzo kusząco, ale niestety nie do końca wpisuje się w potrzeby mojej cery. Z chęcią wrócę jednak do Serum S.O.S Desalterant, jak i cudownej wody winogronowej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Marki nie miałam okazji poznać, ale tutaj chętnie bym wypróbowała całą serię.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten blog jest po prostu prowadzony rewelacyjnie. Jak kiedyś będę miał blog to będę chciał żebym go prowadził jak ten.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ten sam problem co Ty. Czasem pojawia się u mnie trądzik ale jeżeli chodzi o nos i brodę to koszmar pojawiające się wieczne zaskórniaki są już męczące i powiem ci że z chęcią wypróbuję ten zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie to samo co Ty - czasami coś wyskoczy, ale resztę czasu jest w porządku. Chętnie przez to "czasami" spróbowałabym z tymi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fluid upiększający cerę może być bardzo ciekawym kosmetykiem. Mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo kuszący zestaw, podoba mi się konsystencja tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  21. mam również cerę mieszaną i jestem chętna na serum :))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do połowy pełna... , Blogger